Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • suiramcs

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Ok mss at mai ast niste pareri
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Test de compresie.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1339966
Eu unul stiu mumai metoda aceasta.

Compresia se poate si alfel parca la rece dar nu stiu cum se face.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Cilindrul nu pare zgariat foarte rau in partea dreapta (ora 3) si chiar as putea spune ca este ok dar in schimb in partea de sus (ora 12) are 3 zgarieturi destul de pronuntate despre ca nu-mi pot da cu parerea doar din poza. Eu unul nu as aleza DOAR un singur piston pentru ca te costa destul de mult...vreo 2-300 RON alezat plus piston la cota reparatie pe care desigur nu-l gasesti SH iar nou este vreo 1000 RON ,plus cuzineti 100 RON ... segmenti inca 100 si ultimul "plus" motorul va avea o bataie (diferenta echilibru piston).Bataia nu va fi sesizabila pentru oricine o asculta dar va exista.
Cel mai bine un bloc motor complet adica 200-250 E nedesfacut. Eu unul as face , l-as pune direct pe masina , cu conditia ca motorul de pe care pleaca blocul sa nu fi stat desfacut eventual in ploaie asa cum se practica pe la noi , deoarece segmentii se pot lipit... apare rugina iar cand ii dai cheie revii la problema cu care ai plecat.
Mai ieftin decat solutia asta nu ai sa gasesti, cu toate ca si asta implica niste riscuri dar destul de mici deoarece diesel-ul este destul de rezistent pe partea de segmenti, cuzineti etc.
Mai mult de 2500 E pe ea nu-ti da niciun samsar in starea asta pretul ei de piata fiind undeva la 4500 E. Oricine care o ia trebuie sa "manance" si el arpox 1000 E.
  • suiramcs

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Mss op3l si eu ma gandeam la alezat si bucsat dupa aceea si pus un piston de aceeasi dimensiune si aproximativ aceeasi greutate dar aici intervine o problema daca dau blocul jos sa il duc la alezat trebuie date toate pistoanele jos si dupa aceea trebuie cumparat segmenti pt toate si iar costa o gramada plus daca cumpar un bloc motor trebuie sa gasesc un service care sa imi dea ceva la mana k l.am montat la ei ca asa imi cere la rar si iar ma duce mult chiar nu stiu ce sa fac
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Op3l a scris:.... Cel mai bine un bloc motor complet adica 200-250 E nedesfacut. Eu unul as face , l-as pune direct pe masina , cu conditia ca motorul de pe care pleaca blocul sa nu fi stat desfacut eventual in ploaie asa cum se practica pe la noi , deoarece segmentii se pot lipit... apare rugina iar cand ii dai cheie revii la problema cu care ai plecat.
Mai ieftin decat solutia asta nu ai sa gasesti, cu toate ca si asta implica niste riscuri dar destul de mici deoarece diesel-ul este destul de rezistent pe partea de segmenti, cuzineti etc.


Asta e cea mai viabila solutie si cu cele mai putine riscuri.
  • suiramcs

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Eu pe unde m.am uitat pe net nu am gasit un motor sub 500€ am gasit ieri doar blocul cu pistoanele si vibroche cu 1200 ron dar trebuie montat sau aviz de montaj intr.un service autorizat asa mi s.a spus cnd am sunat la RAR
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,240
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
Nu te speria de RAR....ca atunci cand iti pune motorul lovesti seria, dar nu si codul cu tipul motor , iar cand te duci la RAR o sa zica ca seria nu mai poate fi citita.

Si eu acum schimb motorul si nici nu ma gandesc sa ma duc la RAR, ca atunci cand te duci la ITP dai si tu de o bere si se rezolva ca doar suntem in RO, importanta la ITP e sa ai seria sasiu buna, noxe, frane si directie.
Cand am fost la ultimul ITP si a vazut cat are de lucru sa dea scutul jos sa citeasca seria motor a zis ca e OK.
  • suiramcs

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Adrian la ce masina schimbi motorul? Un pret pt motor si manopera mss
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am facut eu ce vrei tu. Mai precis rectificat un singur cilindru, pus piston si segmenti noi la un motor pe benzina cota de reparatie bla bla. Cantarite toate pistoanele exista diferenta de gramaj. Rezultatul motorul a mers inca 60-70 de mii de km pana a fost vanduta masina fara probleme, dar exista un inconvenient..motorul avea o mica bataie...mult spus bataie...un tac care la benzina se auzea discret, posibil la diesel sa fie acoperit. Eu as merge pe reparatia de urgenta si bani putini si vezi pe urma.
  • deleted-93144

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Nici la mine nu se vedea seria de la motor cand am fost la RAR dupa ce am cumparat masina, au stat vreo 15 min sa curete locu cu alcool si cu o pensula si tot nu se intelegea...si pe urma s-au uitat pe o hartiuta care era lipita pe la motor si a zis ca e ok.
  • suiramcs

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Alre unde ai facut reparatia si cat te.a costat toata mss anticipat. P.S. ai schimbat toate pistoanele sau doar 1? Si ai pus segmenti noi pe toate pistoanele sau la celelalte 3 au ramas aceleasi?
  • suiramcs

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
App ai rectificat si chiuloasa sau doar cilindrul cu pricina
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu am fost clar probabil. La mine s-a spart un piston din cauza unei supape rupte si cazute in capul pistonului. Am rectificat blocul doar pe pistonul in cauza, am inlocuit doar pistonul si segmentii acelui piston la urmatoarea cota. Restul au ramas. La chiulasa am inlocuit doar supape, nu s-a facut rectificare pt ca nu era nevoie. Reparatia s-a facut acum multi ani ajutat fiind de un mecanic bun. Eu am postat la nelamurirea ta legata de cum va merge motorul, deci posibil cu o mica bataie.
  • suiramcs

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Aham am inteles.mss
  • suiramcs

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Dar tot nu mi.ai spus unde l.ai rectificat si ce bani ai dat
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
S-a intamplat acum 14 ani nu mai tin minte cat a costat si atelierul unde am rectificat nu mai exista. Chiar nu am cum sa te ajut la partea asta..nici nu stiu cat se mai cere pentru rectificarea unei chiulase. Pune o intrebare la service-uri ei trebuie sa stie. Nici macar nu stiu unde sa te trimit direct pt a rectifica cilindrul.
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,240
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
salut,

la vectra b cu y20dth
am luat motor fara anexe, dar cu injectoarele pe el cu 550 ron, in rest am vazut ca se da intre 200 si 300e.
manopera la schimbare este 800 ron + 500 ron ulei si garnituri+ 550 am dat pe platforma ca ma adus 150km.

eu zic sa nu te grabesti ca o sa gasesti motor la pret bun.Si eu am stat 1 luna fara masina si daca nu gaseam la pretul asta motor tot mai stateam sa caut.
  • suiramcs

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Nu ma grabesc oricum ca stau fara masina din mai de la inceput dar ma enervez k nu gasesc cevq mai ieftin. De manopera nu imi fac griji dar nu gasesc blocul motor ambiental decat f scump.u unde ai gasit ?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
incearca la ToniStorm poate te ajuta cu piese... bloc motor sau chiar cu alt Motor. (Se ocupa numai de Opel)
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=43375
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Mai oameni buni, va rog eu sa ma lamureasca si pe mine cineva cum vine chestia asta cu bataie motor dupa ce ai rectificat un singur cilindru la cota de reparatie 1 si apoi ai pus piston nou+segmenti noi+cuzineti cilindru noi ?

Motorul bate doar daca exista uzura pe cuzineti, dar cu piese noi nu e cazul, asadar cel mult la turatie maxima sa existe o sarcina suplimentara pe vibrochen data de diferenta de greutate (diferenta asta e mica - pistonul fiind din aluminiu, dar hai sa-i zicem diferenta) insa asta distribuita la cuzinetii pe care se invarte vibrochenul ar trebui sa nu conteze. Poate doar sa munceasca putin mai mult tampoanele motor ca motorul nu va mai fi perfect echilibrat (adica, ca inainte), asta e opinia mea si la asta ma conduce logica mea.

Daca cineva care stie bine-bine (ma refer aici la cineva care a facut ceva motoare la viata lui) ne poate explica mai in detaliu ce se intampla atunci cand schimbi un singur piston la motor cu altul de cota urmatoare îl rog eu tare mult sa o faca si asa vom sti 100% sigur ce se intampla acolo.

L.E:
O reparatie de mantuiala ar fi sa folosesti acelasi piston (daca n-are nicio urma de uzura pe el) sa-i pui toti trei segmentii noi cumparati pe original si apoi sa speri ca ai minim 18 compresie pe pistonul respectiv. Daca ai compresie 18, o vinzi si asta a fost (o sa piste ceva ulei dar macar o sa porneasca iarna). Nu as proceda astfel cu reparatia motorului decât daca l-as asambla eu (deci nu as plati manopera iar daca nu iese motorul cu chestia asta atunci la capitolul pierderi se mai adauga pretul pentru : 3 segmenti noi, garnitura chiuloasa, 5l ulei motor GM10w40). Procentul de nereusita e mare si depinde foarte mult de cat de zgariat e blocul, din poze nu-ti va putea spune nimeni 100% corect daca motorul se mai poate face ieftin sau nu.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR