Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • B 52 AEV

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Koma cred ca tocmai am descoperit problema. Cam pe vremea cand au inceput problemele am schimbat cutia. Va tin la curent. Intre timp am descoperit un nou simptom care ma trimite la clapeta de pe admisie. Uneori in frana de motor face vacuum...chiat si -1.9 bar ceea ce e atipic pentru un diesel. O sa o desfac si pe aia sa ii verific angrenajele. Sper sa nu fie de inlocuit ca e a naibii de scumpa ...
  • B 52 AEV

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Revin cu noutati. Intre timp Am inceput sa am probleme cu pornirea la cald. Citind si rasfoind forumul am facut un test de retur la injectoare si 2 dintre ele dadeau foarte mult pe retur si am decis sa le duc pe toate 4 la reconditionat. In afara de problema pornirii la cald reconditionarea injectoarelor nu a eliminat niciuna din problemele deja existente (nici macar tacanitul deranjant pana in 3200 rpm ce apare periodic). Problema incarcarii a fost si ea rezolvata si chiar imi e rusine sa spun insa cauza era contactul imperfect al bornelor...

Astazi am avut ceva timp liber si m-am apucat sa dau jos EGR sa il curat, si daca tot am ajuns aici am incercat sa il si anulez (cu o tabla in locul garniturii de pe inlet). Rezultatul ? FANTASTIC ! Trage mai bine ca niciodata, nu mai scoate aproape deloc fum, raspunde extraordinar de bine mai ales la turatie joasa, ce sa mai, sunt impresionat. Si atunci care mai e problema v-ati intreba... Problema este ca desi multi sustin ca ar trebui sa se aprinda MIL dar sa nu intre in limp, la mine se intampla taman invers... MIL nu se aprinde insa de fiecare data cand sta cateva secunde la ralanti (adica atunci cand EGR ar trebui sa fie deschis) imi stocheaza P0400-05 EGR insufficient flow si intra in limp. Banuiesc ca se poate anula EGR si din soft, insa cum as putea face sa nu pierd remaparea si sa nu ma coste 300 de euro cat o remapare ?

Ce e si mai ciudat ? De cand cu EGR anulat, nu imi mai stocheaza P0100 Boost pressure circuit not plausible with MAF ...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR