Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Nu faceti scantei la rezervor, chiar daca e inchis pe acolo. Vreti sa luati foc? Daca vrei sa pornesti pompa, mai bine pui un strap la releu.

Bateria e super descarcata. Incarc-o mai intai apoi mai fa un log. 8.5V la pornire? Daca zici ca ai avut si pom de craciun in bord, poate sa mai fie si de la conexiuni masa, verifica-le sa fie curatate.


Ultima modificare facuta de liviu2004 la Dum 06 Jul, 2014 10:19 pm
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
....ideea era sa ocoleasca releul si ECU
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Releul il ocolesti facand punte la contactele de putere. Cu un fir de 2.5.
  • nick_florin

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
masele au fost verificate toate. "pomul de craciun" l-am avut cand pornea masina si in 3-4 secunde dupa ce pornea becul de check clipea repede, restul se aprindeau ca si la punerea contactului si murea motorul, degeaba incercam sa accelerez masina ca nu se accelera.
dupa ce s-au curatat masele a disparut acel "pom de craciun" dar nu mai porneste nici acele 3-4 secunde ca si inainte.
bateria s-a descarcat cum am tot dat la automat ca am pus testerul pe ea dar am pus-o la redresor si acum are 12,3 V tensiune fara sa pornesc motorul, nu am mia pornit sa fac un log sa vad cat are acum la pornire.
@liviu2004 poti te rog sa fii mai explicit sa imi spui exact cum sa fac acea punte la releu...mersi mult
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Releul K16, faci punte intre pinii 30 si 87 ai releului (2,8 ale soclului). Poti da releul afara din soclu sa-ti vina mai usor. Zi drept, asa-i ca mergi cu benzina la minim destul de mult? K16 cred ca e in cutia de relee de la motor, intr-un rand de 3 relee, e cel din mijloc. Un releu alaturi are o siguranta langa el.
  • nick_florin

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
am desfacut capac pompa benzina de sub bancheta am legat releu intre pinii 30 si 87 se aude pompa de benzina ca functioneaza. dat la automat dar aceasi problema...nu porneste....pffff ma "termina" treaba asta nu mai stiu ce sa verific ca sa ii fac
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
totusi tind sa cred si eu ca pompa nu dezvolta suficienta presiune sa urce benzina in rampa.o problema de genu am avut si eu la cielo,cae in fond tot gm e.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
~Se poate masura presiunea in capatul rampei injectoarelor cu un manometru crespunzator.
Skip ads

  • nick_florin

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Astazi mi-au venit mecanicul cu electricianul la masina si dupa verificat presiune benzina in rampa, pompa benzina si multe altele s-a reusit pornirea masini in felul urmator.
S-a scos mufa de la senzorul de pe radiatorul de clima si masina a pornit dar apare becul galben de defectiune in bord, dupa care daca opresc motorul bag la loc mufa si dau la automat masina porneste. Problema apare cand pornesc clima( masina are climatronic), in momentul cand pornesc clima moare motorul si apoi nu mai porneste pana nu fac iarasi schema cu scos mufa pornit, montat mufa pornit din nou.
A pus testerul pe masina si nu i-a recunoscut interfata si stie ca merge testerul pt ca cu el lucreaza tipul dar nu stie de ce la masina mea nu recunoaste interfata.
Mi-a recomandat sa merg intr-o reprezentanta opel sa ii faca o diagnoza cu un tester original de reprezentanta.
Sincer nu mai stiu ce sa cred si ce sa fac. Daca cineva s-a mai lovit de problema asta il rog sa imi dea o mana de ajutor.
Weekend placut tuturor si drumuri bune fara probleme.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Citeste tu erorile cu metoda de aici.... https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
  • nick_florin

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
metoda agrafa. facuta dar martorul cu cheita clipeste continuu regulat deci nu gaseste nici o eroare.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ce inseamna cand pornesti clima? Pe eco sau nu? Ce tester? Poza cu senzorul, ca nu toti avem astra g?
Skip ads

  • nick_florin

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Astazi am incercat sa pornesc masina si porneste fara nici o problema de data asta fara sa mai scot mufa de la senzor si compresor.
Cand rotesc butonul de turatie ventilatie clima,sau daca apas butonul de dezaburire, sau butonul eco se opreste motorul.
Daca pun contactul, opresc clima, masina porneste.
Dupa ce am pornit-o de cateva ori i-am facut testul agrafa si mi-a gasit erorile P0230 si P1540.
Sa fie ceva probleme cu compresorul de clima? Sau sa fie ceva scurtcircuit undeva la compresor clima?
Merge orice compresor de pe alt astra g benzina sau exista anumite coduri dupa care trebuie ales compresorul.
Intreb asta pt ca vechiul compresor nu mergea deloc si am cumparat altul din dezmembrari. Chestia e ca si inainte de a schimba compresorul mi-a facut chestia asta deci nu cred ca are legatura cu compresorul clima, mai mult dupa ce am montat noul compresor si s-a incarcat instalatia cu freon am mers o zi cu masina si masina a mers si clima la fel fara nici o problema.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Posibil ECU defect....lipituri reci.
Se reconditioneaza fara probleme doar sa il trimiti cui trebuie.
Da cautare singurel la P0230 Z16XE si convinge-te.
Parerea mea e ca si compresorul de clima schimbat e bun.
Mai aproape de tine este in BV ....cristi bv ..... care repara ECU
Deasemeneea este dancuciureanu in Iasi si CristianTM in Timisoara.
Le gasesti numerele de telefon pe forum
  • nick_florin

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ecu a fost la cristibv si mi-a spus ca e bun ecu. am zis ca in ultima instanta caut o masina cu aceasi motorizare si sa montez ecu de la ea sa vad daca face la fel. daca nu face inseamna ca e belit ecu meu dar daca cu alt ecu de la o motorizare identica face la fel sincer nu stiu ce sa ii mai fac.
Azi am dat jos cureaua de la alternator sa vad daca e de la compresor.
parerea mea este: daca ar fi compresorul defect dupa ce i-am dat cureaua ventilator jos si scos mufa de la compresor si ii dau comanda pornire clima ar trebui sa nu se mai opreasca. dar tot asa face se opreste motorul cand dau drumul la ventilator deci compresorul e bun (parerea mea).
ecu se poate reseta si resofta? chiar daca ecu e bun la lipituri si contacte sa fie nevoie de o resetare si resoftare?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ai verificat mufele de la calculatorul climei? Sigur n-ai apa pe acolo in mufe?
  • nick_florin

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sincer nu stiu unde este calculatorul climei. daca imi poti spune as verifica sa vad poate nu sunt bine mufele sau este ceva acolo.
apa nu ar avea de unde sa fie ca masina sta in garaj si nu am umblat cu ea de mult.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Apai ne pierdem vremea de pomana, Astra G e celebra pentru problemele la calculatorul climei si apa in mufe. Eu n-am astra g, doar stiu ca e undeva aripa stanga fata a masinii. Cauta pe forum, e informatie garla.
  • nick_florin

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Problema s-a rezolvat. au fost ceva probleme la ecu dar s-a rezolvat.
tin sa ii multumesc lui cristibv care m-a ajutat enorm in rezolvarea problemei.
legat de problema kilometrajului care nu mai mergea a fost de la pompa abs. schimbata si ea cu una cu tc.
mai este putin de lucru si gata si cu tc-ul.bafta tuturor si drumuri bune fara probleme.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR