Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • bugysteff

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2009 y17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2011

  • Mesaj Privat
nelu.1270 a scris:
bugysteff a scris:
Acest raspuns l-am primit de la reprezentanta din Suceava. Ar fi vorba de o electrovalva de pe pompa de inalte care costa in jur de 700 ron. Cam scump experimentul..., de asta m-am decis sa astept o eroare in comp. masinii
Si daca schimbi electovalva sa zicem...si nu e de la ea platesc ei? Pot fi mai multe cauze ale relantiului instabil la motorul cald....1.Senzorul temperatura antigel.2.egr-ul,3.curea de transmisie/distributie role uzate,curea prea intinsa sau prea slaba,4.motorina proasta,5.alternatorul si multe altele.Eu am testat pe toate acestea in afara de distributie ...ca o schimb in primavara...... si tot imi face cand se incalzeste motorul pe la 40 grade .E GREU Shocked


Mie imi face la orice temperatura, chiar si imediat dupa pornire. Tind sa cred ca ar fi un senzor. Astept totusi o eroare, nu cred sa afecteze altceva sau poate ma insel si ar trebui sa o caut la mai multi "doctori"?
Skip ads

  • marian7519

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1.7 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2011

  • Mesaj Privat
sall! sunt din ploiesti,am un astra,2008, 1.7 cdti,81kw,motor dtj. La relanti motorul are fluctuatii de turatie.Nu prea conteaza ca este rece sau cald,oricum fluctueaza.Am fost la tester si mecanicul a spus ca ar fi vinovat regulatorul de presiune de pe pompa de inalta presiune.Din cand in cand la intervale aproape egale de timp se aude si un zgomot la motor, ca o scartaiala.Cateodata cand plec de pe loc, la rece, motorul nu trage,parca se ineaca si nu pot sa prind viteza.Va rog sa-mi spuneti daca a-ti avut aceasta problema si cum ati rezolvat-o!
  • bugysteff

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2009 y17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Problema cu relantiul este intr-adevar de la regulatorul de presiune in rest nu pot sa ma pronunt. La mine se manifesta doar prin fluctuatii de turatie si atunci se aude ca un rontait. Mai am un suierat pe care nu-l pot localiza dar tind sa cred ca e de la turbo. Stima
  • NeamTuLe

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Poate ne spui si despre ce motor este vorba la tine @bugysteff si ai schimbat acel regulator de presiune sau ce ai facut? Acel regulator se numeste spill valve sau confund eu?
Skip ads

  • marian7519

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1.7 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2011

  • Mesaj Privat
este vorba de regulatorul de presiune de pe pompa de inalta presiune(asa a spus mecanicul). eu am motor 1.7 cdti,dtj ,110 cp,iar regulatorul si mai multe piese de pe motor sunt delphi(tot mecanicul a zis ).deocamdata nu am schimbat nimic pentru ca am zis sa mai cer parerea altora care poate au patit ca si mine.inca astept sugestii,pareri si solutii.multumesc!
  • NeamTuLe

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Astazi miam luat un op-com si nu am apucat bn sa verific cu el dar pe modul racire imi spunea k e un senzor defect, maine o sa vad exact ce eroare imi dadea si o sa o pun si aici poate o fi de la aia Smile
  • NeamTuLe

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Valori reale:

Stare aprindere,Conectat 12V
Tensiune baterie,14.0 V
Releu principal,Activ
Releu pentru dozator injecþie,Activ
Semnal senzor poziþie pedalã,0.0 %
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.98 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.49 V
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Contact virtual de sarcinã maximã,Inactiv
Senzor masã aer,1.67 V
Senzor masã aer,30.8 kg/h
Presiune turbo,2.25 V
Presiune turbo,98 kPa
Comandã -Presiune turbo,100 kPa
Presiune barometricã,4.76 V
Presiune barometricã,100 kPa
Temperatura aer admisie,3.73 V
Temperatura aer admisie,15 °C
Temperaturã lichid rãcire,1.45 V
Temperaturã lichid rãcire,74 °C
Temperatura combustibil,27 °C
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Presiune ulei,Normal
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,0.00 V
Presiune sistem climã,368 kPa
Codare climã,Clima a fost detectatã
Inceput de injecþie real,1.7 grade
Cantitate injectatã,5 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,5.1 %
Factor de umplere AGR,75.0 %
Turaþie pompã,426 RPM
Turaþie motor,846 RPM
Turaþie prescrisã,850 RPM
Releu preâncãlzire,Inactiv
Releu climã,Inactiv
Impuls vitezã vehicul,Nu primeºte
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Martor(motor),Deconectat
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Temperatura externã,1 °C
Releu 1 ventilator,Inactiv
Releu 2 ventilator ,Inactiv
Releu ventilator 3,Inactiv
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv


ce credeti k e in neregula aici?
  • NeamTuLe

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
am reusit sa citesc o eroare care nu o inteleg daca este defect sau nu, eroare m-io arata doar cu contactul pus daca pornesc motorul nu imi mai da eroare? ce parere aveti? Si la ce senzor se refera la modul de racire?

OP-COM-Fereastra de comunicare-KW82> 2004|Astra-G|Caroseria|Modul rãcire motor

Protocol KW-82 iniþializat

ID ECU TR,24456733,3900,0901,4403,,
Numãrul codurilor: 1

00017 - Lipsã semnal de turaþie
Prezent
Skip ads

  • Glacius

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Dupa ce schimbi distributia la primavara te asteptam sa ne spui:)
  • NeamTuLe

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Glacius a scris:Dupa ce schimbi distributia la primavara te asteptam sa ne spui:)


la cine te referi?
  • Glacius

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
nelu.1270 a scris:
bugysteff a scris:
Acest raspuns l-am primit de la reprezentanta din Suceava. Ar fi vorba de o electrovalva de pe pompa de inalte care costa in jur de 700 ron. Cam scump experimentul..., de asta m-am decis sa astept o eroare in comp. masinii
Si daca schimbi electovalva sa zicem...si nu e de la ea platesc ei? Pot fi mai multe cauze ale relantiului instabil la motorul cald....1.Senzorul temperatura antigel.2.egr-ul,3.curea de transmisie/distributie role uzate,curea prea intinsa sau prea slaba,4.motorina proasta,5.alternatorul si multe altele.Eu am testat pe toate acestea in afara de distributie ...ca o schimb in primavara...... si tot imi face cand se incalzeste motorul pe la 40 grade .E GREU Shocked


Lui Nelu.
  • 22mau

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 1.7DTY
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Va salut! Am un Opel Astra G 1.7dty 2001 si aceiasi problema o am si eu oscileaza relantiul numai cand e motorul cald si am observat ca si in mers la o turatie de 1500-1700rpm oscileaza turometrul si se simte o zmucitura am masini fata-spate. Precizez ca acest lucru se simte daca incecrc sa tin turatia constanta, daca accelerez sau decelerez dispare,iar la turatii mai mari nu mai face. Sa aibe legatura cu relantiul instabil? Astept o parere, va multumesc!
Skip ads

  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Relantiul instabil poate avea mai multe cauze:una dintre ele poate sa fie calculatorul de injectie(lipituri reci),a doua senzorul de temperatura lichid racire,iar zmuciturile care le ai,nu am inteles(se simte o zmucitura am masini fata-spate)adica?....poate sa fie in momentul cand intra turbina.Mai multe detalii daca scrii iti mai poate raspunde cineva!bafta
  • 22mau

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 1.7DTY
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2010

  • Mesaj Privat
22mau a scris:Va salut! Am un Opel Astra G 1.7dty 2001 si aceiasi problema o am si eu oscileaza relantiul numai cand e motorul cald si am observat ca si in mers la o turatie de 1500-1700rpm oscileaza turometrul si se simte o zmucitura am masini fata-spate. Precizez ca acest lucru se simte daca incecrc sa tin turatia constanta, daca accelerez sau decelerez dispare,iar la turatii mai mari nu mai face. Sa aibe legatura cu relantiul instabil? Astept o parere, va multumesc!



In treapta a 3-a undeva la 1600rpm, daca incerc sa o tin la acesta turatie constant, se accelereaza si se decelereaza putin sesizabil si pe turometru si in masina ca si cum da suturi (fata-spate); numai la aceasta turatie am observat aceasta simptoma Sad mecanicul zicea sa nu fie descentrata volanta si din cauza asta sa faca asa. Calculatorul de injectie l-am reconditionat (lipituri reci) in urma cu 4 ani, iar la acel senzor de temperatura lichid nu l-am schimbat pana acum filtrele, uleiul sunt schimbate la timp... Astept raspuns. Bafta!
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic,daca ai rezovat cu lipiturile ......ce cred eu dupa ce ai scris acum,pare sa ai joc in cutia de viteza,planetare,iar volanta sa fie slabita..sigur numai in treapta a 3-a face,nu si in a 2-a? normal cand maresti treapta de viteza ar trebui sa se mai diminueze socul,cum ar fi in a 5-a! ... bafta
  • 22mau

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 1.7DTY
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Numai in treapta a 3-a am observat ca face in celelalte trepte nu se simte nimic. Acuma nu am decat sa merg asa pana pica ceva daca nu gasesc buba ca alta solotie nu vad! Oricum multumesc si va mai tin la curent! bafta
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
A ramas sa va anunt daca mai am fluctuatii la relantiu dupa schimbarea distributiei pe care am facut-o acum mai putin de o luna.Intradevar nu mai am fluctuatii asa mari cand se incazeste motorul....ceva foarte fin fin, numai atunci cand am consumatori gen faruri aprinse sau avarii...deocamdata ma multumeste .
  • cosmin_lle

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2011

  • Mesaj Privat
si eu am aceiasi problema...mia spus un mecanic care a lucrat la opel vreo 20 de ani si e destul de meserias la opel ca e posibil sa se fi depus putina calamina pe vreo supapa....a mea a inceput sa faca asa pe la 150000 si acum am 210000 si la fel face variati la relantiu nici mai tare nici mai incet....si ma sfatuit sa ii fac vreo 4 plinuri cu motorina euro 5 si isi va reveni dar nu am incercat aceasta varianta
  • Eny

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2010

  • Mesaj Privat
sal eu dupa ce am schimbat pompa de apa si cureaua de accesori, motorul este turat si am fluctuatii la relantiu, inainte sa schimb masina iera ok,antigelu nu l-am schimbat doar complectat,turometru sta putin mai sus fata de cum statea inainte,va rog frumos sa ma lamuriti ce ar putea fi
  • MYTYNIT

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2008

  • Mesaj Privat
va salut
Am un astra 1.7 dt din 2000 si la fel am oscilatii la relantii(se balbaie), m-a lasat de cateva ori in drum.
Pe tester nu arata nici o eroare. Cand se oprea si nu mai porneste deloc - ii iau bornele de la baterii si peste 1 sau 2 ore porneste la prima cheie. Ma enerveaza aceasta situatie dar nu am momentan ce sa fac. Mai studiez. Mecanici de la noi daca nu le apar eroare pe tester nu stiu ce sa faca cu masina.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR