Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salutari baieti. De curand am achizitionat din tara un Opel Astra G 1999 Van, cu 200.000 km parcursi in totalitate in Austria. Masina nici nu a avut numere pe ea cand a venit pe trailer, i-am luat numere rosii si vreau sa si o inscriu cat mai recent pentru ca este autoutilitara iar taxa este undeva la 100-200 Euro. Masina merge OK, trage bine si porneste semi-rapid. Am dat pe ea 1100 de euro dar nu are A/C, geamuri electrice. Atat interior cat si exterior arata foarte ok pentru acesti km.

As avea si eu cateva intrebari, fiind nou in marca Opel:

1) Care ar fi prima revizie care ar trebui sa o fac si la ce sa ma astept sa "pice" prima data la o astfel de masina?
2) Doresc sa schimb filtrele (de aer, de motorina) si uleiul? Ce mi-ati recomanda?
3) La pornire, masina porneste putin mai lung la cheie, nu la sfert, de asta am spus semi-rapid. Adica mai sta vreo doua-trei secunde cu cheia rasucita spre start inainte sa porneasca. E si normal la km astia, dar din ce cauza ar putea fi? Electromotor, pompa sau?
4. In carte motorul este trecut cu 50 kw, deci probabil este GM. Am tot citit pe internet probleme la ele cu kitul de pornire, a mea vad ca porneste. Sa ma astept pe viitor la o astfel de problema?
5. Uitandu-ma aseara pe documente, am vazut ca in cartea masinii anul fabricatiei este 14.10.1998, iar in actul german (pe care l-am tradus si in romana) este trecut 11.04.1999. Seria sasiul este la fel in ambele parti. Pot intampina probleme la rar din aceasta cauza? (din ce m-am mai interesat am inteles ca nu, dar vreau sa va intreb totusi).
6. Inchiderea centralizata functioneaza la cheie, nu si la telecomanda. Bateria era moarta si era CR2032. Am inlocuit-o, acum se aprinde ledul dar nu functioneaza. Trebuie sincronizata?
7. Ce alte probleme ati mai avut voi la o astfel de masina?

Multam frumos!
Skip ads

  • Stelian2020

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2012

  • Mesaj Privat
1. in primul rand schimbai distributia complet: curea, role, pompa, termostat. termostatul recomand odata cu distributia ca daca va trebui schimbat ulterior, nu vei ajunge la el decat dand din nou jos distributia. asa iti iei de o grija.

2. schimb: filtre: aer, motorina, ulei+ulei 3,5 litri 10w40.

3. cu pornirea lunga ai putea avea mai multe cauze: ar trebui facuta o diagnoza inainte. si supapa EGR ar putea da simtomul asta, nu te speria inca din motivul acesta. cu diagnoza te-as ajuta eu dar nu stiu cand ajung pe la Valcea.

4. in ceea ce priveste documentatia este posibil ca masina sa fi fost fabricata in 14.10.1998 si achizitionata la 11.04.1999. da-mi o serie VIN sa vedem ce spune sasiul.

5. referitor la cheie care a avut bateria moarta si ai schimbat-o. introdu cheia in contact. pune contactul si cu ea acolo avand contactul pus. apasa odata pentru inchidere si inca odata pentru deschidere. apoi fa functiona si dinafara autoturismului.
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Iti multumesc mult pentru raspunsuri. Motorul este GM, pare simplu, clasic. De aceea ma gandeam la alternator sau la pompa. Nu stiu ce e aceea supapa EGR. E scumpa? Se gaseste? Daca ajungi mai recent ti-am lasat pe privat numarul meu de telefon sa ma suni.

Cat este un kit de distributie complet?
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Am schimbat recent toate filtrele (aer, ulei si motorina) dar si ulei, am bagat 10W40. Am curatat supapa EGR (avea ceva calamina pe ea), mecanicul a reparat si o valva de sub masina pe unde curgea ulei. Am facut in general o mini-revizie, am verificat bujiile care merg ok toate, injectoarele la fel. Electromotorul este bun.

Mai ramane sa fac distributia la masina. Voi cumpara kitul in zilele urmatoare si il voi monta la un service specializat.

Singura problema care ma mai "freaca" este pornirea lunga, care dureaza intre 2-7 secunde (da, 7-8 secunde cateodata) pana sa dea la automat. De la ce mai poate fi?
Skip ads

  • nislau

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2009

  • Mesaj Privat
daca egr e curatat pornirea grea e de la supapa de presiune de pe pompa de injectie
eu am 1.7 cdti si porneste greu de vreo 4 ani dar important e ca porneste si nu face alte figuri in mers cand nu mai porneste ma apuc de schimbat supape ca la mine mai e una si pe rampa comuna la dti nu e asa e ai o supa pe pompa
deci daca porneste mai las-o asa sau daca ai bani incearca si o supapa de presiune, ar fi intelept sa gasesti pe cineva care sa iti dea o supapa de proba
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
O sa incerc sa fac rost de una-doua supape de presiune ca sa le schimb. Altceva mai poate fi inafara de supapa de presiune? Masinea mea este 1.7 TD.

PS: Mi se mai aprinde si martorul cu noxe depasite / sau cel cu check engine (motorasul galben) cateodata in mers.
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Am schimbat si pompa de vacum.
Am facut tester pe masina, am primit doar eroarea P0400 care am inteles ca are legatura cu valva EGR. Mecanicul meu a scos supapa / valva asta, a curatat-o putin de calamina aia neagra si a dat cu spray curatator pe ea, a bagat-o la loc dar pornirea este tot la fel de grea.
Daca pornesc prima data, dureaza 6-7 secunde, apoi daca dau iar la automat dureaza 1-2 secunde pana sa o ia. Ce sa fac?
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Nu ma ajuta nimeni sa ii dau de cap acestei porniri lungi?
Am schimbat si EGR-ul, tot la fel face.

PS: Daca pornesc prima data dupa o pauza de 2-3 ore de stat sa zicem, dureaza 6-7 secunde, apoi daca dau iar la automat dureaza 1-2 secunde pana sa o ia. Ce sa fac?
PS 2: La rece dureaza tot 1-2 secunde. De exemplu dimineata.
  • nislau

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2009

  • Mesaj Privat
eu zic ca tot e ceva de la sistemul de alimentare cu motorina
din cate inteleg nu a fost de la vacuum dar tot iti pierde presiunea pe undeva pentru ca la pornire ai nevoie de curent la baterie care sa invarta motorul (la tine e ok) si de presiune pe motorina ca sa faca combustie aici zic eu ca e o problema din ce spui tu repet -- si la mine face dar daca porneste eu zic sa o las in pace
oricum sunt tare curios cum ii dai de capat
asteptam si alte raspunsuri poate a rezolvat cineva problema
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Din ce am mai citit pe forum pe aici, cred ca problema vine de la pompa de injectie. Voi ce credeti?
  • Stelian2020

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2012

  • Mesaj Privat
pompa de înaltã presiune, vezi putin
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Ce este cu pompa de inalta presiune?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR