Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • AnndySAN

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema cu Vectra mea de ceva vreme si poate ma puteti ajuta.
Este modelul C, din 2004, diesel 1,9 cdti - Z19DTH. Acum jumatate de an i-am facut dpf off - toate bune si frumoase pana sa mi se aprinda martorul bujiilor incandescente (palpaie intermitent). Bujiile sunt ok, din cate am inteles semnaleaza suprasaturarea filtrului de particule, care e dat jos de fapt. La service-ul la care l-am anulat am mai fost de 2 ori - de fiecare data i-au facut regenerare din diagnoza, dupa care martorul se oprea. Azi i-am dat talpa si, surpriza - martorul e iar la locul lui. Nu stiu cum s-o rezolv, cred ca e problema din soft. O sa merg iar la service. Senzorul de presiune diferentiala impreuna cu conductele au fost schimbate cand dpf-ul era pe masina. Erori stocate nu sunt.
Poate a mai patit cineva si m-ar putea ajuta.
Mersi anticipat.
Skip ads

  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Ce inseamna "ï-am facut dpf off"? Daca ai modificat softul din ECU cu cineva priceput atunci DA, daca doar ai spart filtrul atunci NU.

CristianTM.
  • AnndySAN

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2010

  • Mesaj Privat
A fost modificat si softul, domnul de la service zice ca nu a mai intalnit asa ceva.
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Rezulta ca nu a fost modificat bine ! Din moment ce iti da eroare de DPF si tu nu il mai ai nici fizic nici in soft, rezulta ca NU a fost modificat bine si trebuie sa il modifici din nou DAR nu la aceeasi persoana !

CristianTM.
Skip ads

  • AnndySAN

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Ai putea sa-mi recomanzi un alt service, sunt din Iasi, dar nu stiu pe nimeni sa se ocupe de DPF in zona. Prima oara am fost in Chisinau, imi recomandase cineva service-ul de acolo.
  • AnndySAN

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Si inca ceva - daca merg cu ea asa pana rezolv, se poate defecta ceva? Mersi.
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Deja esti in regim de avarie, neavand filtrul fizic nu cred ca va incepe regenerarea, posibil sa te limiteze si cel mai important fiindca stai cu cheita aprinsa in bord nu vei stii cand si daca va mai aparea vreo eroare...

CristianTM.
  • AnndySAN

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Nu am nici o eroare stocata, masinuta cu cheita nu e aprinsa.
Skip ads

  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Daca martorul de la bujii palpaie insemna ca ECU nu reuseste sa faca regenerarare. Sigur nu s-a incercat doar pacalirea senzorilor de presiune diferentiala?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur nu au pus mapa fara EGR, baietii au taiat si sudat, atat.
In mod normal se citeste mapa ta, se afla codul pin pentru siguranta, se prelucreaza mapa sau se pune una originala, se pune senzor lambda ala cu 5 fire dar original si evident se trag fire la ECU, se scot senzorii de temperatura din circuit, se scrie mapa si acum dupa bafta daca crapa la scriere iti cam cumperi un ECU (se intampla si e un risc). Riscul e cam asa, ieftin ar insemna sa mergi pe riscul tau, platesti mai gras isi asuma cel care o scrie. Iti spun ca treaba nu e simpla, eu am avut caz in care ECU a 'crapat' la scriere si nu conteaza ca e C9 sau C39. Mai verifici programari daca sunt ok, imperecheri, le refaci ca sunt o caruta...
Diesel mai ales cu DPF pentru orase aglomerate este o iluzie, consumi de spargi. In Iasi ai bagat tu IV ? Numai I si II hai III daca ai partieeeee
Intreaba taximetristii si gandeste ca ei au tot timpul motorul cald...cate taxi diesel ai vazut ? Economic pe dracu' , dai bani pe curatat egr, clapeta, swirl, intercooler etc de-ti iese pe nas.
  • AnndySAN

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Adica trebuiau sa-mi anuleze si egr-ul? Sa fie din cauza lui?
Cand s-au facut lucrarile am stat langa ei - mi-a aratat ala ca-mi schimba softul. Parea meserias omu' - rezolva o gramada de modele, e specializat pe diesel-uri, acuma cred ca e "fata" mea mai capricioasa.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Anularea DPF nu e corecta. Cel mai indicat, mergi la ei si sa rezolve sau cel putin sa-ti puna originalul apoi fuguta la DanCuciureanu si faci ceva modern, EGR si DPF anulate si 200 CP Very Happy
Skip ads

  • AnndySAN

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Mersi, o sa merg iar la el, sa vad ce se poate de facut.
  • AnndySAN

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca DanCuciureanu se ocupa cu asa cv, si e din Iasi?
  • AnndySAN

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2010

  • Mesaj Privat
I-am facut acum o diagnoza cu op-com-ul - erori stocate nu exista, dar imi arata saturatia DPF la 200%, virtual acesta se mai "incarca".
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Da... e foarte corecta anularea Very Happy
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
AnndySAN a scris:Adica trebuiau sa-mi anuleze si egr-ul? Sa fie din cauza lui?
Cand s-au facut lucrarile am stat langa ei - mi-a aratat ala ca-mi schimba softul. Parea meserias omu' - rezolva o gramada de modele, e specializat pe diesel-uri, acuma cred ca e "fata" mea mai capricioasa.

Scuze, DPF nu EGR, deci mapa fara DPF !
EGR off nu merita la acest motor, lasa asa si-l cureti cand iti aduci aminte de el.
Spune daca ai sau nu sonda lambda montata.
  • AnndySAN

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Da, nu s-a atins nimeni de ea. De ce?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Motoarele cu DPF nu au lambda ci doar cele fara, deci o ai montata ? Fa o poza cu ea.
  • AnndySAN

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Incerc sa incarc o poza in cel mai scurt timp.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR