Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • claudiumaxx

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2012

  • Mesaj Privat
claudiumaxx a scris:


La 190.000 km
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Se poate si mai rau...,am gasit de curand pe un motor,aceste orificii infundate in asa fel,incit abia putea fi introdus un pix pe golul ramas! Problema nu este curatarea...,adevarata problema este gasirea si eliminarea cauzelor care au dus la acea colmatare...,altfel...!
  • smtraxx

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Super, o sa ma ocup de curatat admisia si EGR. Vedem ce se intampla. Merci
  • claudiumaxx

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Motivul infundarii admisie +injectoare : mers subturat+ mers în oraș, unde egr-ul sta deschis foarte mult timp și colmateaza admisia
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu are nici o treaba mersul in oras. Conteaza cum mergi in oras... in aproape 100 000 egr-ul a fost curatat doar de doua ori si am mers destul si oras. Conteaza sa o mai birjalesti ca daca schimbi tot la 1500 ca vai cata economie faci sa nu te mire ca vei gasi un munte de maglavaitz' pe interior.
Egr-ul deschide doar cand masina nu accelereaza brusc, adica la drum intins sta mai mult deschis decat prin oras cand tot accelerezi.
  • smtraxx

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Eu schimb dupa 2500 -3000, deci nu i stress de turatie. Dar avand in vedere ca nu a umblat nimeni sa curete pe acolo de cel putin 4 ani de cand e la mine, sigur ar avea nevoie de 2 cutii de wd40 Smile.
  • claudiumaxx

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Faceți ce vreți dar va vorbesc în cunoștințã de cauza.
Daca nu curãțați admisia nu o sa rezolvați problema zgomotului metalic și eventual dupã sa faceți si un test de injectoare
2 ani am încercat sa gãsesc problema schimbând și alte piese fãrã rost.
Asa ca rãmâne la alegerea voastra ce vreți sa faceți
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Asa si trebuie. Dupa 2500-3000, eu o mai schimb si pe la 3500-4000 cand sunt pe centura sau trebuie sa intru mai nervos pe strada principala
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
horaa a scris:
Egr-ul deschide doar cand masina nu accelereaza brusc, adica la drum intins sta mai mult deschis decat prin oras cand tot accelerezi.
Informatie falsa... Tehnic se spune ca EGR deschide la sarcini mici si partiale,iar referindu-ne la turatii,la 3500rot/min,EGR este inchis...! Verificati cu testerul...!
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Si eu am ce zis? Nu deschide la acceleratii maricele... deschide doar cand motorul este calm cat de cat. Exceptie fiind cand este rece motorul si ramane pe deschis.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
claudiumaxx a scris:Motivul infundarii admisie +injectoare : mers subturat+ mers în oraș, unde egr-ul sta deschis foarte mult timp și colmateaza admisia

Motivele infundarii admisiei, in opinia mea ar fi urmatoarele :
- software-ul din ECU. Daca e o versiune veche si nu a fost actualizat, in cazul meu la Astra G 1.7cdti aveam versiunea initiala din 2003 la care EGR-ul lucra mai mult decat in versiunea finala, unde Opel s-a prins ca daca EGR-ul lucreaza mai mult asta duce invariabil la colmatarea mai rapida a admisiei.
- injectoarele care nu mai sunt in parametrii si care duc la arderea incompleta a motorinei, cu generare de fum negru in EGR care ajunge si in admisie
- uleiul din intercooler, care o buna parte ajunge pâna in admisie, mai apoi in orificiile supapelor de admisie si care in timp ajunge sa restrictioneze debitul de aer ce ajunge in piston (acest debit de aer este mai mic decat cel calculat de ECU pentru o ardere corecta, de aici rezulta ceva fum in EGR care este intors tot in admisie)
- ghiduri de supapa uzate + semeringuri supape uzate, astfel ca invariabil ceva ulei ajunge in capul pistoanelor si arde cu depuneri, evident de aici rezulta ceva fum in EGR care deasemenea ajunge pâna in admisie.

Zgomotele motor provin in principal de la ghidurile de supapa care s-au largit si permit tijelor de supapa sa produca zgomote, deasemenea pot proveni din injectoarele uzate care nu mai injecteaza corect motorina (debit incorect, dispersie/atomizare jet incorecta) si care trebuiesc reconditionate/schimbate.
  • LBejan

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Salutare prieteni,am si eu un Opel astra h z17dth101 cai an 2005, când schimb dintr-a treia intra patra si o accelerez începe sa se audã un tacanit si pe care îl simt si la pedala de ambreiaj si îmi scoate foarte foarte mult fum alb dupã care se aprinde masinuta cu cheia si se oprește si motorul,dacã o las sa stea vreo 5 minute pornește fãrã nici o problema sau fum,precizez ca vitezele le schimb pe la 3000 de ture,am tinuto intra doua si a treia în mers peste 3500-4000 si nu se întâmplã aceasta problema,va mulțumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR