Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • opchorsepower

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Problema griparii motoarelor diesel de insignia nu are nici o legatura cu O-ringul despre care se vorbeste pe aici.
Va spun si de ce:
Acest oring de la acest furnizor a fost pus pe multe modele opel si modele ale altor marci de masini si nu au fost probleme.
Nici o alta marca de masini nu recomanda schimbarea oringului respectiv.i
Sunt multi care au schimbat o-ringul si au avut probleme cu griparea motorului.
Problema vine din blocul motor cand a fost fabricat
Skip ads

  • deleted-102061

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Acel O-ring nu este pozitionat in acelasi loc la alte modele si marci! Daca citeai topicul vedeai ca nu O-ringul in sine e problema
  • mvden70

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2017

  • Mesaj Privat
canguru a scris:
mvden70 a scris:Bunã ziua tuturor,
Legat de aceasta problema a griparii motoarelor diesel cu cod A20DT.va pot informa pe baza informatiilor primite de la diferite reprezentante vauxhall din Manchester si Liverpool ca blocul motor vine cu defecte din turnare.Practic diametrul gaurii din dreptul pistonului 1 este mai mare cu câtiva microni fata de ultima ceea ce face ca vibrochenul în timp sa înceapã se vibreze ducând la încãlecarea cuzinetilor de palier...se va constata o diferentã de culoare a blocului motor respectiv albãstruie sa neagra în partea din fata cea mai afectata...pompa de ulei este construita sa tina o vesnicie pt ca principiul de functionare este incredibil de simplu cu o eficienta maxima si nu este (cel putin în cazul meu) problema acestui motor.....Veti constata uzura inegala a palierul din fata(distributie) în spate .
Problema apare DUPÃ 150.000 de km motiv pt care asa multi detinãtori se confrunta cu aceasta situatie
Solutie....
Refacere palier la cota de reparatie
Eu am trimis blocul motor în România si am platit 3200 de lei cu garantie 1 an ....in Anglia mi-au cerut 1500 de lire fãrã garantie.
În acest moment motorul functioneazã fãrã probleme si folosesc masinã zilnic
Sper ca va vor fi folositoare informatiile aceste.....va voi rãspunde la orice I trebare legat de subiect cu sinceritate bazat pe experienta proprie


Mesaj de presiune scazuta la ulei ai avut?


Niciodata......pur și simplu a cedat deodatã fãrã nici un avertisment
  • opchorsepower

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2017

  • Mesaj Privat
giulestina ulei gm baga si alte opeluri mai vechi si nu au probleme.
raspunsul tau nu are logica
Skip ads

  • mvden70

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2017

  • Mesaj Privat
O presiune de 6 bar +/- nu împiedicã oscilații axului .....cauza încãlcãrii cuzinetilor este uzura excesiva din varii motive
  • silviuslw

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia 2008 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Deci din ce zice el nu e nici o problema ca oringul crapa si pierde presiunea de Ulei
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Eu de cand am schimbat oringul nu am mai avut mesajul cu presiune la ulei si motorul merge bine si este exploatat la turatii si viteze excesive. Eu turez masina si merg sportiv cu ea si am aproape 100 de mii de km de cand am schimbat acest oring care era intarit si avea cateva ciupituri. Si ca sa stiti , astfel de oring foloseste si peugeotul la motarele diesel si ei schimbau la reprezentanta frecvent acest semering.
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
mvden70 a scris:
canguru a scris:
mvden70 a scris:Bunã ziua tuturor,
Legat de aceasta problema a griparii motoarelor diesel cu cod A20DT.va pot informa pe baza informatiilor primite de la diferite reprezentante vauxhall din Manchester si Liverpool ca blocul motor vine cu defecte din turnare.Practic diametrul gaurii din dreptul pistonului 1 este mai mare cu câtiva microni fata de ultima ceea ce face ca vibrochenul în timp sa înceapã se vibreze ducând la încãlecarea cuzinetilor de palier...se va constata o diferentã de culoare a blocului motor respectiv albãstruie sa neagra în partea din fata cea mai afectata...pompa de ulei este construita sa tina o vesnicie pt ca principiul de functionare este incredibil de simplu cu o eficienta maxima si nu este (cel putin în cazul meu) problema acestui motor.....Veti constata uzura inegala a palierul din fata(distributie) în spate .
Problema apare DUPÃ 150.000 de km motiv pt care asa multi detinãtori se confrunta cu aceasta situatie
Solutie....
Refacere palier la cota de reparatie
Eu am trimis blocul motor în România si am platit 3200 de lei cu garantie 1 an ....in Anglia mi-au cerut 1500 de lire fãrã garantie.
În acest moment motorul functioneazã fãrã probleme si folosesc masinã zilnic
Sper ca va vor fi folositoare informatiile aceste.....va voi rãspunde la orice I trebare legat de subiect cu sinceritate bazat pe experienta proprie


Mesaj de presiune scazuta la ulei ai avut?


Niciodata......pur și simplu a cedat deodatã fãrã nici un avertisment


Deci problema depistata la tine si griparea motorului nu a fost cauzata de lipsa de presiune pe cand la majoritatea colegilor care au patit necazul mesajul a fost prezent.
Dpmdv varianta cu intarirea oringului sta in picioare.

@colegii mai noi, cititi va rog topicul in totalitate si va lamuriti
Skip ads

  • silviuslw

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia 2008 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Eu am circa 35000km de cand am schimbat oringul Oana acum toti fara probleme
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
ionut ciobanu a scris:Vezi ca au cont pe club opel. Le spui ca de pe club opel stii de ei ca esti membru.

Si daca le spune ca este membru ClubOpel il vor trata diferentiat? Nu inteleg afirmatia. Oare?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,540
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Da si nu...inainte aveau si ceva discount pt membri clubopel.
  • cobrapit07

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Motoarele 2009, 2010 pe langa oring mai au o problema: galeria de admisie. Daca se desprind clapetele de la galerie ajung in turbina si o distrug in prima faza (fluieratul e un semn) dupa care ajung si prin motor si il distrug si pe el. Cei care au avut probleme cu turbina ar trebui sa verifice si clapetele de la galeria de admisie daca sunt la locul lor..altfel pot avea surprize neplacute dupa un nr de km..
Primul semn ca au ajuns resturi de clapete in motor este zgomotul crescut al motorului.
Daca ati citi atent forumul ati vedea ca astea sunt problemele din cauza carora "e plina Romania de Insignia cu motoare stricate". Problemele apar dupa 150000 si cum majoritatea masinilor luate de afara au peste 150000 e clar de ce e plina. Un service bun v-ar confirma si v-ar sfatui sa schimbati oring+galeria cu un model mai nou fara problema clapetelor.
Skip ads

  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
""Eu am schimbat motorul, a picat din senin , fara martori aprinsi , fara nici un semn.""
eu din cate am vazut aici majoritatea NU au avut nici un mesaj , a aparut low press doar in ultima faza cand era stricat motorul. nu am citit nimic de Oring pe forumurile externe unde se afla marea majoritate a celor 950.000 de insignia vandute(in RO poate-s vreo 5-10 mii).
eu is unul din cei care au Oringul original pe masina(2010, 123 mii km) pana acum fara probleme Smile
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
David_Andrei, asta vroiam sa-i spun colegului, ca pentru membrii forumului aveau ceva discounturi. Acum nu mai stiu. Eu din 2015 nu am mai fost pe la ei ca sunt din Bacau si nu bat drumul pana la ei. In aacea perioada am fost des in Bucuresti si am facut programare la ei si au fost ok.
De pe la sfarsitul lui 2009 au fost montate galerii cu clapete imbunatatite. Cineva a postat de pe la ce cod de motor. Eu am galerie cu clapeti imbunatatiti si nu am probleme la cei aproximativ 300 de mii de km. Problema este ca reprezentanta Opel tace malc si nu recomanda schimbarea acestui semering la o perioada de timp, cum faceau cel putin cei de la peugeot Bacau. Ei recomandau schimbarea acestui semering si aveau pe stoc in reprezentanta stiind ca pot aparea probleme. Cand a inceput sa apara la mine mesajul cu presiunea acum 2 ani jumate un prieten bun ce era mecanic la peugeot mi-a spus ca nu pompa este problema ci acest semering pe care ei il schimba frecvent la ale lor; eu spunandu-i ca e pompa de ulei cu problene la Insignia. Intradevar acest tip de pompa cu oring este folosit de opel si la modelele anterioare, dar trebuie sa luam in seama ca multe nu aveau filtru de particole sau era pozitionat in alt loc cu era la Astra H de 1.9. Eu am avut Astra h 1.9 cdti de 120 c.p dar nu avea filtru de particole si nu au fost astfel de probleme. La insignia cred ca e pozitionat prea aproape de zona pompei si cand isi face regenerare temperaturile la care se ridica afecteaza in timp scurt 4-5 ani acest oring si il intaresc.


Ultima modificare facuta de ionut ciobanu la Lun 22 Mai, 2017 8:55 am
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Iulian, dar nu era in garantie cand a picat motorul? Stiu ca au fost o serie de motoare prin 2009-2010 care au avut cuzinetii montati invers de fabrica si au fost rechemari pe afara si au fost schimbate motoarele, unele fara sa pice, altele picate.
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
ce motor picat ? am citat doar pe cineva caruia ii picase motorul, Doamne fereste Smile Azi ajung iar la dealerul din judet(am comandat modelul nou), am sa vorbesc si cu ei despre Oring.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Scuze, dar am crezut ca vorbeai de masina ta. Sa nu ai probleme cu ea iti doresc. Eu zic ca e bine sa schimbi acest oring. Si eu vreau sa-l schimb iar orin toamba sa fiu linistit ca nu cred ca e o problema 100 de euro la 3 ani pentru acest oring ca sa-l schimb.
  • cobrapit07

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Cand ramai fara clapete la galerie nu primesti nici un mesaj. Primesti mesaj doar daca au ajuns in turbina si o strica..
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Problema cu galeria este alta poveste, nu are legatura cu presiunea la ulei, oringul si problemele la arbore.
Vezi ca topic dedicat
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
ieri la dealerul din judet mi s-a spus doar sa fac o programare sa masor presiunea de ulei. au mai spus ca au avut in service o masina la care a trebuit schimbat motorul.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR