Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Robencando

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia 2010 2.0 cdti ecofle
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Multi inainte fara incidente !
Skip ads

  • cezar13

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2015

  • Mesaj Privat
fratilor problema asta este valabila la masini inainte de anul x? adica s-a rezolvat la modele incepand cu un anumit an sau persista in continuare si la modele recente?
  • DorinP

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Salut!
Am intrat si eu in randul celor cu o insignia 2009 automata cu 152000 km 160cp, cu motorul gripat in urma presiunii de ulei (mesajul cu Oil Pressure Low si cu o usoara trancaiala a aparut cu 30 secunde inainte de a ceda).
La service m-au sfatuit sa cumpar unul SH, dar inca nu au desfacut motorul pentru o constatare cat ar costa reconditionarea (mi-au spus probabil 120 milioane pentru reparatie).
Intrebarea mea este daca ar putea costa asa mult repartia motorului? 120 milioane e cel mai rau caz? E posibil in urma constatarii sa fie mai putin? Sa il repar sau sa iau unul SH? Ceva sfaturi?

Multumesc.
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Daca motorul se poate repara, nu poate sa coste 12000 RON. Reparatia costa 5000-6000 lei.
Skip ads

  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salutare! La o inspecție vizuala am observat un furtun ce prezintã ulei la îmbinare. Nustiu exact de unde vine dar este poziționat în partea pasagerului foarte aproape de masca mașinii. Am atașat și o poza. Oare sã-mi fac griji pentru asta?

  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Pare ca e de la radiatorul de interculer. Ori este spart radiatorul si pierde ulei , ori la furtun e o problema( colier larg sau furtun fisurat).
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salutare, și uite cã și eu am pãțit-o, mergând cu mașina am simțit în motor o ușoarã schimbare, bãtaie, repet fiind foarte ușoarã, dupã câțiva km am oprit pentru a lua ceva de la un magazin, iar la pornire mi-a dat ms cu Low pressure oil, evident am oprit motorul și am pus-o pe platforma, Insignia 2009 motor 2.0 CDTI 118 KW automatã, oringul lam schimbat exact acum 10000 de km când am luat mașina, acum are 203000,motorul nu e blocat dar parcã se simte o ușoarã bãtaie, sunt curios cât de afectat e, am sã vã țin la curent
  • atlantistm

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Deci sa inteleg ca desi ai schimbat oringul de la pompa de ulei ,dupa 10000 km iar ti-a dat ,,Low Oil Presure " ? .. eu ma gandeam ca dupa schimbarea oringului 4 ani nu mai am treaba !
Skip ads

  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Da, dar ideea e cã a început o bãtaie, vibrație ușoarã prima datã fãrã sã am presiune scãzutã, ms lam primit dupã vreo 100 km, cu manometrul clasic de la serviciu îmi aratã presiune ok, cu ceasul suplimentar nu, am comandat alt senzor de presiune suplimentar, celãlalt cred cã e defect
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Deci nu cred cã oringul e vinovat, am înțeles cã, cuzineții sar uza și de acolo ceva bãtaie
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Era deja uzura pe cuzineti/vibrochen in momentul schimbarii oringului. Acum scapa multa presiune pe langa si de acolo mesajul de presiune scazuta. Au fost demontati cuzinetii la schimbarea oringului?
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Nu au fost demontati, și asta cred și eu, în cazul ãsta cer pãrerea tuturor ce sã fac, alt motor, rectificare etc, am gãsit pe cineva la Cluj care rectifica motoare de ins și astra j, eu fiind din bistrița ar fi ok, deci ce ma sfãtuiți?
Skip ads

  • Marius Mezei

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Al meu motor s-a blocat, l-am dus la Cluj la Andrei, astept sa-l termine. Motor second hand nu stii ce nimeresti...eu am ales sa il reconditionez.
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Cu Andrei am vorbit și eu, aștept sã-mi spui cum e, și eu vreau sã-l rectific, succes
  • Officer

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Problema asta apare indiferent de nr de km? Eu am 46.000, masina e din 2010, am schimbat oringul anul trecut cand am cumparat-o. Cand vad atatea probleme la motoarele astea de 160 cp imi vine sa o vand. Si garnitura asta, si clapetele alea... probleme de proiectare grave la motorul asta. Chiar nu stiu ce sa fac, as vinde-o dar la anul asta nu cred ca iau mai mult de 10.000 e pe ea si mi se par putin bani pentru o masina ca noua si dotata cu toate cele (cutie automata, piele, trapa, navi, senzori de proximitate fata si spate, boxe infinity, faruri si stergatoare automate, etc).
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Da, așa e și a mea și îmi place foarte mult, e îi fac motorul și gata, nu-i un capãt de lume
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Officer a scris:Problema asta apare indiferent de nr de km? Eu am 46.000, masina e din 2010, am schimbat oringul anul trecut cand am cumparat-o. Cand vad atatea probleme la motoarele astea de 160 cp imi vine sa o vand. Si garnitura asta, si clapetele alea... probleme de proiectare grave la motorul asta. Chiar nu stiu ce sa fac, as vinde-o dar la anul asta nu cred ca iau mai mult de 10.000 e pe ea si mi se par putin bani pentru o masina ca noua si dotata cu toate cele (cutie automata, piele, trapa, navi, senzori de proximitate fata si spate, boxe infinity, faruri si stergatoare automate, etc).


Din pacate nu tine de vechimea masinii ci doar de conditiile de exploatare..., orice se spune in acest topic este legat strict de modul de functionare al motorului care din nefericire este suprasolicitat si nu poate functiona conform "proiectarii", acest fapt face ca in scurt timp sa apara probleme grave in sistemul de ungere, la care concureaza si calitatea uleiului comercializat de diversi producatori, cu totul diferit fata de cel din tarile vestice...
  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2017

  • Mesaj Privat
+1
  • Marius Mezei

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2016

  • Mesaj Privat
@Gyzmo ai putea sa ne descrii mai pe larg cum ar tebui sa functioneze motorul conform "proiectarii"
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@Marius Mezei, La viteze de croaziera in jurul a 100km/h fara variatii prea mari pe distante lungi.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR