Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ok. Am intrebat doar de curiozitate, dupa ce am vazut poza... deci la motoarele mai noi exista plastic pâna chiar si in baia de ulei.
Skip ads

  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Bunã marius .mecanici care teau facut motorul care au fost explicația lor ca sau gripat cuzineti .Acel oring din cauciuc ca o ventuza? Sa întãrit din ce cauza.nu cred.cã acel oring este cauza e fãcut sa reziste la ulei dar la ulei curat nu amestecat cu motorina de la regenerare
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Știau de acel Oring și au zis cã el e problema, cu timpul își pierde din proprietãți, se întãrește și în special iarna la frig nu mai are elasticitate, e suficient sã pierzi puținã presiune și cuzineții se uzeazã în timp, odatã cu uzura cuzineților pierzi mai multã presiune și gata lucrarea, cum spunea cineva mai sus, chiar și cu ceas suplimentar de presiune ulei nu-ți dai seama cã pierzi presiune decât atunci când se pierde mai bine și atunci e deja târziu
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Cu aceastã modificare mi-au garantat cã nu o sã mai am probleme
Skip ads

  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Pãrerea lor e cã acest Oring e fãcut intenționat sã ținã în jur de 150, 200 de mii când mașina nu mai are garanție și........
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Am mai spus, motorina nu ajunge în baia de ulei doar dupã multe regenerari întrerupte etc, orice ar fi acel Oring cedeazã pânã la urmã
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Poți sã arãți acea modificare in mai multe foto cred ca are o garniturã si un filet pe interior si apoi acel canal unde e pus acel inel de cauciuc.la fiat dobluo e aceași garniturã ca si la baia de ulei de opel insignia si nu au mai avut probleme .Dar si mecanici trebuie sã trãiascã .sa aibã ce face din partea mea pot sa stea numai vacanțã
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Ceva de genul
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
deci sa intelegem ca a fost facuta o piesa noua din metal cu 2 o-ringuri la capete si care sa faca legatura intre sorb si pompa? poti sa fi mai explicit privind aceasta modificare pentru ca sigur sunt multi pe aici care ar fi interesati sa faca si ei asa ceva. (nu este cazul meu fiind posesor de Astra G)
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Da exact cum ai zis, și aceastã modificare înlocuiește practic Oringul original
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Prefer sã demonteze la fiecare 50.000km baia de ulei si sint mai sigur.Așa o spãl și de depunerele de ulei
  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Astazi am auzit un "fasait" pe acelerare ....pare a fi in partea dreapta cand stai la volan....nu e permanent, se aude doar in momentul cand demarezi mai in graba. Motorul merge normal...fara erori in bord. Motor 2.0, 110 cp. Stie cineva ce ar putea fi?
Skip ads

  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Update: in aceasta dimineata se auzea ca si cum ar trage aer pe undeva....face asta numai in sarcina cam pe la 2000....pt putin timp...nu face permanent.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Sa nu fie radiatorul intercooler sau furtunul.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Mariusharap a scris:Pãrerea lor e cã acest Oring e fãcut intenționat sã ținã în jur de 150, 200 de mii când mașina nu mai are garanție și........

NU cred ca are legatura. Masina mea, a facut 32000 Km cand a iesit din garantie, dupa 2 ani. Trebuia sa imi pice acest oring? NU, nu mi-a picat.am 68900 in prezent . ( Apropos, sa schimb acum distributia sau la 5 ani? - face 4 ani anul acesta in decembrie )
AM spus-o si mai sus, dupa discutii cu diversi mecanici, nu oring-ul este problema ( 100% ) .... daca toti ne ascundem dupa pisica, nu o sa ii vedem coada.
Repet, jocul, la acesti cuzineti, biele, etc, este de o sutime, fata de prrecedentele motoare, tot de fiat, acelasi build( 90% ) la care jocul era de 5 sutimi
). Coroborat cu filtrul de particule sus langa motor - aproape de cilindrul 3 ( fata de motoarele-versiunile de Opel mai vechi ) amplasat sub pedalier, pe la mijlocul masinii, rezulta rahatul asta de gripare.
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
eu cred ca e un cumul de factori.
atat oringul, cat si proasta amplasare a DPF-ului, cat si regenerarile de multe ori intrerupte, circulat mult prin oras, racire ineficienta, mai ales dupa sau in timpul unei regenerari, motorina din ulei ( in cazul in care ajunge in baie dupa o regenerare intrerupta ), si poate si altele...
eu sincer cred ca marea majoritate a motoarelor cad si din cauza reviziilor la 30.000km, la cat sunt facute afara. oricat ai merge doar pe autostrazi...
eu niciodata n-am tinut un ulei mai mult de 15.000, si asta in cazul in care am circulat foarte mult "afara" sau extraurban. si la 15.000 era cam praf, si asta un ulei de calitate, nu posirca de GM... ( va imaginati cum arata ala dupa 30.000 km )
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
eu vreau sa iau insignia in 2018, dar cum deja stiu ce motor si ce dotari vreau, in aceeasi masura stiu ca ii voi da dpf jos, schimba oringul si poate si un remap.
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Daca DPF-ul e ok, eu zic sa-l lasi pe masina.
Daca isi face regenerarile corect, il poti tine fara pb.
Sunt colegi cu masina de peste 300.000km la care totul functioneaza ca la carte.
Ulei bun, schimbat des, regenerari corecte, si masina va merge mult si bine ( cu remap sau fara ) Smile
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Nu am nevoie sa ajung la probleme ca sa repar. Preventiv, cum am facut si la astra
Pe aceeasi premisa schimb si oringul. cunosc personal pe cineva cu insignia din 2009 . nu a schimbat oring-ul. a luat masina la 190 k, anul asta a vandut-o pe la 230 240 , si nu a schimbat oring. L-am tot amenintat ca va avea probleme, ca e plina romania de probleme, n-a avut !
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
DPF duce la aceste probleme cu oringul întãrit si proasta ungere a cuzinetilor fiat dublo are același motor si același oring si nu a mai dat probleme am coleg ing topograf are cu masina cam 260.000 km ii pune ulei selenia 15/30.si noi da e opel insignia ulei gm.am sa fim seriosi majoritatea mecanicilor stiu ff bine care se buba chiar si cei din reprezentanta opel.Dar nu spun nimic.Regenerarea nu a fost gânditã bine.se putea pune un injector separat direct in filtru.un cu cele 4 aflate pe chiuloasa direct in capul pistonului si motorina sa ajunga in filtru,cînd supapele de evacuarea sint deschise.Oare ceva motorinã nu scapã in baia de ulei.Ați controlat cu atenție si periodic nivelul de ulei.dupã cîteva mii de km.nivelul de ulei trebuie sã fie putin mai jos ori cum opel dã un consum de 100ml la 1000 km..asta este parerea mea si chiar al mai multor mecanici de fiat de aici din zonã
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR