Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Foarte multi producatori auto fac cablajele in Romania.
Skip ads

  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Am reusit sã monteze manometre de presiune ulei si temperaturã am desfiintat scrumiera
  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
O poza cu manometrele montate ? Cat au ajuns cu manopera ? Se monteaza greu ?
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Eu le-am fãcut.am desființat scrumiera in am lipit un plastic negru in spatele acelei rame ptr mine a fost simplu .ceasurile și sondele le-am cumpãrat.pentru bulbul de presiune trebuie fãcut un prelungitor .sonda de temperaturã am pus-o în bușonul de ulei de la baie
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cum ai facut etansarea sondei din busonul de ulei ? Filet pe filet, doar prin strangere, sau ?
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Bușonul de la baie e gãurit am lãrgit gaura am facuto de 13mm și apoi pentru fire o gaura de 4mm.am polizat exagonul sondei sa intre in bușon și l-am izolat cu silicon .
  • Marius Mezei

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2016

  • Mesaj Privat
[quote="MChetan"]
LaurPop a scris:
Marius Mezei a scris:Ieri am adus masina acasa, dupa ce s-a reconditionat motorul. Anul trecut, in iarna, mi-a dat low oil pressure la prima cheie aropape doar o secunda. Opream motorul, porneam din nou si nu mai aparea. Am schimbat oringul, dar nu am verificat cuzinetii. Am mai mers 9500 de km cu ea, dupa care a cedat pe autostrada: doua smucituri... tras pe dreapta. Am oprit motorul, l-am repornit si gata... low oil pressure si atat... motor blocat.
Reconditionarea motorului a fost facuta de Andrei Ceca din Cluj, care a facut o treba preofesionista: piese de calitate,cuzineti custom si forjati. Motorul ruleaza foarte bine, fiind mult mai silentios. Deocamdata sunt in rodaj cu el, functioneaza impecabil.
Recomand cu toata increderea, pentru cei care sunt sau vor fi Smile in situatia motorului afectat de presiunea scazuta a uleiului.



Salut,
Poti detalia un pic la ce buget ai ajuns ?
Mersi

Salut! Pot sa iti spun cu aproximatie.
Rectificat motor 5000lei
Manopera (scos si pus la loc motor)+kit distributie+injectoare(second)+antigel+complectat ulei cutie de viteze+planat chiuloasa+schimb gidaje supape+semering supape+ garnitura chiuloasa aprox 4300lei
  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
La schimbarea oringului buclucas pompa ulei opel insignia motor a20dth 160 cp se verifica si starea cuzinetilor de obicei sau trebuie specificat acest lucru in service ?
Skip ads

  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Da. spune-i sã verifice cuzineți de la palier in special cei din centru dicã 2.3.4. se gripeazã cel mai repede Tu . Insistã sãi controleze mecanicul poate zice nu cã nu au nimic.spun așa .poate. cã nu au lista cu cuplurile de stringere și gradele de stringere daca vrei le poți avea pe cele de biele și paliere
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Cornel Catalin a scris:La schimbarea oringului buclucas pompa ulei opel insignia motor a20dth 160 cp se verifica si starea cuzinetilor de obicei sau trebuie specificat acest lucru in service ?
îți garantez cã pompa de ulei nu are nimic sint 💰 bani aruncați degeaba am fãcut motoare fãrã sã schimb pompa de ulei și nu am avut reclamați.e o pompã foarte solida care lucreazã direct pe alborele cotit cu un pãtrat mare e bine calculatã.Altele sint defectele
  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
De ce gripeaza atunci motorul care ar fi problema dupa tine niculae matei ?
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Nu ai vãzut fotografia?e un filtru de particule
Skip ads

  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Toate modelele de insignia indiferent de an fabricatie ar avea aceasta problema ? Sa inteleg ca schimbarea oringului nu ajuta cu nimic ?
Ce as putea face sa nu am probleme pe viitor cu griparea motorului ?
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
DPF+egr off
  • sorinachos

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Poti sa faci si EGR si DPF si XXX off. Daca nu schimbi Oringul la 3-4 ani, ajungi la acelasi probleme.
As mai scrie parerea mea despre cei care scot DPF ul de pe masini, dar sigur iau ban.
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Chiar te rog Sorinel sa spui pãrerea te-a despre cei ce scot dpf.msinile cu dpf sint bune sa le folosești numai în autostrada sa își facã bine regenerarea în oraș le distrugi au fost cazuri de insigni cumpãrate din Germania cu motoare deja rectificate la 1 cotã .la o mașinã așa grea folositã mai mult în oraș volanta dubla masa duce cam 80.000km
  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Nu mai inteleg nimic. Toata lumea isi da cu parerea , dar care este cu adevarat cauza de se gripeaza acest motor tot nu am inteles unii spun una, altii altceva .
Daca era o problema generala la scara mare producatorul nu trebuia sa faca rechemare in service pentru a remedia aceasta defectiune .
Sunt posesor de insignia 2012 a20dth 160 cp si stau cu frica ca ar putea cadea motorul oricand , urata problema !
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Oricare ar fi cauza, tu(posesorule de Insignia) asigura-te ca schimbi acel o-ring dupa achizitionarea masinii pe SH, iar apoi asigura-te ca-i bagi cel mai bun ulei de motor pe care-l schimbi mai apoi la un interval decent de km (nu 30.000km cum recomanda Opel!). Deasemenea, probabil o ideie buna ar fi sa schimbi acel o-ring odata la 5ani (ar trebui sa fie suficient daca folosesti un ulei de calitate, schimbat la un interval decent de km).
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@Cornel Catalin. Si eu am achizitionat Insignia de noua in decembrie 2013. Uni nu vor s ainteleaga, dupa cum am mai spus ca, Dpf-ul este una din cauze( probabil 90%) pentru griparea motoarelor. Asta mi-a comunicat mecanicul si reiau :
' De ce se gripeaza doar la 3 si 4? Pentru ca acolo este pozitionat Dpf-ul. La regenerare, temperatura acestuia( in interior) poate urca pana la 1200 grade. Fiind pozitionat in dreptul cilindrilor 3-4 si fiind foarte aproape de blocul motor aceste temperaaturi nu fac bine deloc mai ales ca, fata de motoarele de 1.9 Astra H (care sunt in proportie de 95 % similare cu cele de pe insignia si unde dpf-ul este pozitionat sub masina,) 'jocul ' este mai mic la biele . Deci, la dilatare, avand jocul mai mic practic se urca pe arbore. Oring-ul vestit poate fi si el o cauza dar, dupa parerea multora(mecanici si ingineri de motoare) sunt foarte slabe sanse. Daca va uitati pe acei cuzineti sunt practic lipiti-sudati de arbore ceea ce, o pompa de pe motoarele insignia (repet, care sunt in proportie de 95% similare cu cele de pe astra H 1.9) nu a avut probleme pe motoarele de 1.9.
@sorinachos: asa este cum spui tu, You're the man .
https://www.clubopel.com/vie...sc&start=2540
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Cornel Catalin a scris:Nu mai inteleg nimic. Toata lumea isi da cu parerea , dar care este cu adevarat cauza de se gripeaza acest motor tot nu am inteles unii spun una, altii altceva .
Daca era o problema generala la scara mare producatorul nu trebuia sa faca rechemare in service pentru a remedia aceasta defectiune .
Sunt posesor de insignia 2012 a20 dth 160 cp si stau cu frica ca putea cadea motorul oricand , urata problema !
controleazã cu atenție nivelul uleiului facind un semn pe Joja de ulei cu o pinza de bomfaier la centru între minim și maxim.nivelel de ulei trebuie sa fie la acel semn ori mai scoți sau mai pui, și cam dupã 1500km vezi unde se aflã uleiul.te rog sã-mi spui și mie unde gãsești nivelul uleiului dupã 1500 km
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR