- portolinhio
- *
- 16 mesaje
- din 17 Apr 2018
- Insignia 2009
- Bistrita-Nasaud
portolinhio
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2018
- Mesaj Privat
M-as duce peste ei daca as sti sigur ca e motorul dar codurile de eroare din ce am gasit eu 2 sunt de la filtru de particule unul din ele e ceva comanda electrica cu unitatea centrala a masinii iar celalalt e senzor ulei dar presiunea de ulei a fost masurata iar la relanti am 2 bari si turata nu trece de 6 bari. Motorul merge foarte bine chiar si cu erorile astea. Eu ma gandeam sa nu fie si "meseriasii" de la service sa nu fi montat ei ceva bine. Am factura si garantie de la recotech. Si ma gandesc ca daca era de la motor erorile apareau imd dupa ce au fost sterse.
mariusz12
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2018
- Mesaj Privat
Salut, tocmai ce am fost la prima revizie de cand am masinuta la vestitul service gasit aici pe forum. Experienta a fost una f buna. Ref. La masinuta am gasit urmatoarele chestii pe care nu stiu cum sa le abordez:
- urme ulei pe la termoflot;
- diferential fata (4x4) umpic umed dedesupt;
- cutie automata la imbinarea cu motorul umpic umed cu urme ulei;
Sub masina nu lasa pata de ulei iar pe scut sunt urme facute in timp insa fff slabe.
Ideea este ca nu stiu ce sa fac..sa ma apuc sa desfac chestii si sa reetansez sau sa urmaresc aceste pierderi in timp? Mentionez ca masina nu are nicio eroare nici pe bord nici pe op-com.
Ps: Insignia CT 2014 Motor A20dth 4x4 cutie automata.
Multumesc
- urme ulei pe la termoflot;
- diferential fata (4x4) umpic umed dedesupt;
- cutie automata la imbinarea cu motorul umpic umed cu urme ulei;
Sub masina nu lasa pata de ulei iar pe scut sunt urme facute in timp insa fff slabe.
Ideea este ca nu stiu ce sa fac..sa ma apuc sa desfac chestii si sa reetansez sau sa urmaresc aceste pierderi in timp? Mentionez ca masina nu are nicio eroare nici pe bord nici pe op-com.
Ps: Insignia CT 2014 Motor A20dth 4x4 cutie automata.
Multumesc
- David_Andrei
- **
- 381 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
portolinhio a scris:M-as duce peste ei daca as sti sigur ca e motorul dar codurile de eroare din ce am gasit eu 2 sunt de la filtru de particule unul din ele e ceva comanda electrica cu unitatea centrala a masinii iar celalalt e senzor ulei dar presiunea de ulei a fost masurata iar la relanti am 2 bari si turata nu trece de 6 bari. Motorul merge foarte bine chiar si cu erorile astea. Eu ma gandeam sa nu fie si "meseriasii" de la service sa nu fi montat ei ceva bine. Am factura si garantie de la recotech. Si ma gandesc ca daca era de la motor erorile apareau imd dupa ce au fost sterse.
Eu am inteles ca ti-au aparut aceste erori dupa ce ai facut motorul, scuze. Se poate sa nu fi montat vre-o mufa ceva cum trebuie. Sterge erorile, condu cativa kilometri si verifica din nou pe tester. Daca tot da erori iar mufele sunt la locul lor ceva imi spune ca nu au efectuat cum trebuie reparatia.
Daniel2a
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2018
- Mesaj Privat
ACazacu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2017
- Mesaj Privat
- Cornel Catalin
- **
- 61 mesaje
- din 06 Nov 2017
- Insignia 2011 A20DTH
- Botosani
Cornel Catalin
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2017
- Mesaj Privat
ACazacu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2017
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Acum vin si eu cu o intrebare. La noua Insignia stiti daca mai este acest oring? La cea veche l-am schimbat acum 3 ani jumate si a fost ok. Am vandut-o de o saptamana si iau noua, dar ma gandesc pe viitor ca o voi tine vreo 8-9 ani si fac km ca in afara tarii. Oricum 4 ani stau linistit, dar poate stie careva daca au schimbat tehnologia. Multumesc.
- alexecotec
- *
- 8 mesaje
- din 01 Feb 2018
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alexecotec
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2018
- Mesaj Privat
Eu am vândut o fratilor. Aceasta gluma de masina numita insignia mi a mâncat zilele.
Auzi tu. Ajungi sa faci modificãri pe la baia de ulei . La filtru de particule. Fratilor nu vi se pare ca e un vis prea negru aceasta masina? Toate masinile au probleme dar eu zic ca insignia a întrecut orice limita. Mi am recuperat banii aproximativ 3000 de euro bãgați in insignia. Luându mi un focus 2 cu 3500 de euro. De jumãtate de an nu a vazut decât un rând de ulei. Investiție 150 de lei
Auzi tu. Ajungi sa faci modificãri pe la baia de ulei . La filtru de particule. Fratilor nu vi se pare ca e un vis prea negru aceasta masina? Toate masinile au probleme dar eu zic ca insignia a întrecut orice limita. Mi am recuperat banii aproximativ 3000 de euro bãgați in insignia. Luându mi un focus 2 cu 3500 de euro. De jumãtate de an nu a vazut decât un rând de ulei. Investiție 150 de lei
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
Din cate am citit si am studiat, problemele cu ORING-ul buclucas, sunt doar la modelele 2008-2010 ( sau 2012? ).
Exista posesori de insignii 2013-2014 care au avut pb cu acest oring? ( ma rog, nu neaparat insignii, ci opeluri cu A20DTH )
Eu am un Astra J din 2015 A20DTH ( momentan ma indrept catre 100.000km fara nicio pb - doar ulei filtre si placute frana ) si ma gandesc ca poate pe la 150k sa verific si oringul.
Exista posesori de insignii 2013-2014 care au avut pb cu acest oring? ( ma rog, nu neaparat insignii, ci opeluri cu A20DTH )
Eu am un Astra J din 2015 A20DTH ( momentan ma indrept catre 100.000km fara nicio pb - doar ulei filtre si placute frana ) si ma gandesc ca poate pe la 150k sa verific si oringul.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
ionut ciobanu a scris:Acum vin si eu cu o intrebare. La noua Insignia stiti daca mai este acest oring? La cea veche l-am schimbat acum 3 ani jumate si a fost ok. Am vandut-o de o saptamana si iau noua, dar ma gandesc pe viitor ca o voi tine vreo 8-9 ani si fac km ca in afara tarii. Oricum 4 ani stau linistit, dar poate stie careva daca au schimbat tehnologia. Multumesc.
Vezi la pg. 149 antepenultima postare unde am pus si o schita a baii de ulei la B20DTH... e din 2 bucati si are 2 garnituri intre sorb si pompa.
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Multumesc. Eu per total am fost multumit de Insignia mea din 2010. Am cumparat-o in 2014 si avea 160 de mii, iar acum la vanzare avea 314 mii. De aceea am inclinat pentru cea noua. Eu doream sa iau una de prin 2015, dar dupa dezbateri ne-am hotarat la cea noua echipare Inovation cu pachete suplimentare.
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
LPopa565
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2018
- Mesaj Privat
Flores'
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Franta
- Masina: Insignia 2018 2.0 BTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2008
- Mesaj Privat
cretzu13
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2018
- Mesaj Privat
ACraiova
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2018
- Mesaj Privat
- 99sit
- **
- 470 mesaje
- din 21 Oct 2013
- Insignia 2018 B20DTH
- Arges
99sit
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2013
- Mesaj Privat
- DCiobanu243
- **
- 175 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Dambovita
DCiobanu243
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat