- danieloancea
- *
- 26 mesaje
- din 13 Mai 2019
- Insignia 2014
- Bucuresti
danieloancea
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2019
- Mesaj Privat
- danieloancea
- *
- 26 mesaje
- din 13 Mai 2019
- Insignia 2014
- Bucuresti
danieloancea
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2019
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,785 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,785
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- danieloancea
- *
- 26 mesaje
- din 13 Mai 2019
- Insignia 2014
- Bucuresti
danieloancea
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2019
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,785 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,785
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
danmondeo
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Olt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2010
- Mesaj Privat
- CGabriel967
- *
- 3 mesaje
- din 02 Dec 2019
CGabriel967
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2019
- Mesaj Privat
Va rog sa imi spuneti daca cunoasteti -
1. Insignia fabricatie 2016, 1.6 diesel 136 cp , cutie manuala mai are probleme cu oringul respectiv, sau alte defecte majore intampinate.
2. Insignia fabricatie 2016 dar 2.0 diesel 170 cp, cutie manuala la fel intrebarea de mai sus daca exista problema cu oringul.
Si ultima intrebare cele fabricatie 2016, cutii automate tot asa cu multe probleme.
Multumesc anticipat.
- LIVIU RS
- **
- 249 mesaje
- din 16 Jul 2009
- Vectra 2006 Z19dt
- Bucuresti
LIVIU RS
- Mesaje scrise: 249
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2009
- Mesaj Privat
verjic
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
Va rog sa imi spuneti daca cunoasteti -
1. Insignia fabricatie 2016, 1.6 diesel 136 cp , cutie manuala mai are probleme cu oringul respectiv, sau alte defecte majore intampinate.
2. Insignia fabricatie 2016 dar 2.0 diesel 170 cp, cutie manuala la fel intrebarea de mai sus daca exista problema cu oringul.
Si ultima intrebare cele fabricatie 2016, cutii automate tot asa cu multe probleme.
Multumesc anticipat.
Cutiile sunt chiar foarte ok, daca sunt intretinute corespunzator.
k1gabi
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2020
- Mesaj Privat
alexsin
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timisoara
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2021
- Mesaj Privat
Am înțeles cã se poate face modificare cu motorul de 1.9 150cp cu 2 axe cu came dupã Vectra c, Astra h. În sensul cã pãstrez chiulasa mea cu restul motorului de 1.9.
Știți ceva?
Salut! Ai aflat ceva in legatura cu asta?
Se poate, sau nu? Daca da ce modificari trebuie facute?
Multumesc.!
- mecaNIK
- ****
- 2,201 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,201
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Cum este montat acest senzor si ce este diferit la el fata de senzorul de ulei standard de la Insignia?
Indicatorii suplimentari de genul temperatura apa,presiune ulei,temperatura ulei,au sondele lor dedicate care se monteaza de obicei in T-uri ,in acelasi loc unde este cea de fabrica.
In cazul tau se scoate sonda de presiune ulei se monteaza un Teu daca permite locul si gata raman ambele sonde functionale.Alta varianta nu exista.
alexsin
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timisoara
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2021
- Mesaj Privat
Insignia 2014, 183.000 Km, cu carte service ok, schimbate doar cateva filtre si uleiul in acest timp, acel O-ring cu probleme neschimbat, nu mi-a facut probleme, dar stateam ca pe ace.
Citind aici am hotarat sa nu il schimb nici eu, dar sa schimb toata pompa cu tot sistemul.
Multumita colegului @mikyboy, am aflat din una din postarile lui, ca se poate schimba pompa cu totul de pe Vectra c 1.9 Cdti si in felul asta punand capat acestei probleme.
Deci, confirm si eu, ca se poate, doar cu o mica interventie asupra baii de ulei, unde trebuie taiata piulita care tine sorbul vechi si cu un flex taiata prinderea de la sorbul metalic, care e oricum foarte robust si nu necesita prindere auxiliara.
Pompa cu sorbul a costat 150 ron.



Si imagini cu mortul, pompa veche cu rusinea de oring (care nu era chiar in stare proasta la 183.000) si sorbu aceala:


Salut. Conteazã ce putere are motorul de vectra? Am gãsit pompa cu sorb pe un motor de 120 cp, si nu stiu dacã e la fel.
alexsin
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timisoara
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2021
- Mesaj Privat
bebitzu78
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Olt
- Masina: Zafira Tourer 2012 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2019
- Mesaj Privat
- maverik_ro
- **
- 311 mesaje
- din 09 Sep 2007
- Omega 1998 x20xev
- Olt
maverik_ro
- Mesaje scrise: 311
- Locatie: Olt
- Masina: Omega 1998 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2007
- Mesaj Privat
tudord13
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2021
- Mesaj Privat
Salut! Observ ca esti din Cluj. Trebuie sa schimb uleiul la Insignia in perioada urmatoare si vreau sa schimb si Oringul, preventiv ( 170.000km) . Cunosti pe cineva care face interventia? Daca da, poti sa-mi lasi un mesaj cu datele de contact?
- mecaNIK
- ****
- 2,201 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,201
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Pornirea nu are nici o treaba cu presiunea de ulei,faptul ca sunt tachetii goliti este mai bine ,toate motoarele cu tacheti hidraulici asa se pornesc,presiunea dupa ce porneste ii ridica la cota care trebuie si abia atunci dispare zgomotul.Asa ca nu trebuie schimbata pompa trebuie schimbat mecanicu ,inainte sa mai inventeze vreo axioma din asta.
- Mylux
- **
- 104 mesaje
- din 15 Feb 2018
- Insignia 2011 A20DTH
- Maramures
Mylux
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2018
- Mesaj Privat
dode76ro
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2015
- Mesaj Privat
chiar nimeni nu aduce in discutie acest subiect?toti le repara tac si le vand ulterior...unii zic ca pompa ulei...altii ca termoflotul ....concret nici mecanicii nu stiu de ce se gripeaza!
UPDATE
este recomandata schimbarea acestui o-ring, ca masura de preventie:




Cod piesa OEM: 646125
Cod piesa aftermarket: 55589549
Magazine online unde puteti gasi oringul pe original:
- https://www.edsauto.ro/cauta...eriile_0/-646125-
- https://www.epiesa.ro/piesa-...did-800302367.htm
- http://www.revizieshop.ro/p...ginala-gm-p-26367
Magazine online unde puteti gasi oringul pe aftermarket:
- https://www.autodoc24.ro/search?keyword=646125
- https://www.autopieseonline2...?keyword=55589549
- https://www.epiesa.ro/cautar...mp;utm_medium=CPS
Service-uri:
https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=47
https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=35
Cica piesa asta inlocuieste garnitura aia de la pompa de ulei si daca o pui nu mai ai probleme. Stie cineva ceva?




