Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • IulianSb

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia OPC din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2012

  • Mesaj Privat
La un mecanic eu sunt in Germania. Problema este ca nu a mai aparut mesajul de 2 zile si masina e ok mecanicul a spus se poate sa fie o greseala sau sa fie senzorul de presiune dus..... oricum il schimb pentru ca a. 260.000 de mii cred ca ajunge... nu ma risc il schimb si gata..... stiu toata operatiunea unde sa ma uit atent la cuzineti filtru de ulei sa nu fie pilitura baia de ulei..... o sa fac video cauta-ma in facebook cu Corfar Iulian.
Skip Ads 60 min (0/3)

  • danieloancea

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Salutare
Am o problemă cu lichidul de răcire i mi scade nivelul
Cam la șase luni trebuie să completez cu antigel cam 300 de grame de pierdut nu se vede pe nicăieri
Insignia 2014 diesel 2.0
  • danieloancea

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Astept raspuns
Mulțumesc
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,834
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
ai fisurata carcasa de la EGR. este din ebonita si cedeaza dupa un timp. este in fata cum te uiti la motor putin in dreapta.vezi daca este ud dupa un drum lung dar apare umezeala cand se raceste.
nu se vede bine acolo trebuie insistat cu camera endoscopica..
  • danieloancea

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Mersi frumos pt răspuns
Sar putea sa ai dreptate
Un alt mecanic mi a zis că sar putea sa fie racitorul de gaze
Trebuie să merg la reprezentanta opel si sa o rezolv pt ca in timp se poate agrava problema
Am un an de când merg cu ea așa
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,834
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
pai tot aia este" racitorul de gaze||".
cam scump si migalos de inlocuit
  • danmondeo

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Olt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Bună seara! Am distrus motorul de 160cp după Insignia 2009.
Am înțeles că se poate face modificare cu motorul de 1.9 150cp cu 2 axe cu came după Vectra c, Astra h. În sensul că păstrez chiulasa mea cu restul motorului de 1.9.
Știți ceva?
  • CGabriel967

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,

Va rog sa imi spuneti daca cunoasteti -
1. Insignia fabricatie 2016, 1.6 diesel 136 cp , cutie manuala mai are probleme cu oringul respectiv, sau alte defecte majore intampinate.
2. Insignia fabricatie 2016 dar 2.0 diesel 170 cp, cutie manuala la fel intrebarea de mai sus daca exista problema cu oringul.
Si ultima intrebare cele fabricatie 2016, cutii automate tot asa cu multe probleme.

Multumesc anticipat.
  • LIVIU RS

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jul 2009

  • Mesaj Privat
La 1.6 diesel nu este problema cu oringul. La cele 2.0 numai care au cod motor A20 DT(H, J, R etc).Aici ma refer numai la oring. Toate cutiile de viteza sunt bune, chestia este cum le exploatezi.
  • verjic

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mar 2010

  • Mesaj Privat
CGabriel967 a scris:Salutare tuturor,

Va rog sa imi spuneti daca cunoasteti -
1. Insignia fabricatie 2016, 1.6 diesel 136 cp , cutie manuala mai are probleme cu oringul respectiv, sau alte defecte majore intampinate.
2. Insignia fabricatie 2016 dar 2.0 diesel 170 cp, cutie manuala la fel intrebarea de mai sus daca exista problema cu oringul.
Si ultima intrebare cele fabricatie 2016, cutii automate tot asa cu multe probleme.

Multumesc anticipat.


Cutiile sunt chiar foarte ok, daca sunt intretinute corespunzator.
Skip Ads 60 min (0/3)

  • k1gabi

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Dec 2020

  • Mesaj Privat
Avram Adrian a scris:O solutie mai putin costisitoare ....parerea mea


Cum este montat acest senzor si ce este diferit la el fata de senzorul de ulei standard de la Insignia?
  • alexsin

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jan 2021

  • Mesaj Privat
danmondeo a scris:Bună seara! Am distrus motorul de 160cp după Insignia 2009.
Am înțeles că se poate face modificare cu motorul de 1.9 150cp cu 2 axe cu came după Vectra c, Astra h. În sensul că păstrez chiulasa mea cu restul motorului de 1.9.
Știți ceva?


Salut! Ai aflat ceva in legatura cu asta?
Se poate, sau nu? Daca da ce modificari trebuie facute?
Multumesc.!
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,186
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia confidential din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
k1gabi a scris:
Avram Adrian a scris:O solutie mai putin costisitoare ....parerea mea


Cum este montat acest senzor si ce este diferit la el fata de senzorul de ulei standard de la Insignia?

Indicatorii suplimentari de genul temperatura apa,presiune ulei,temperatura ulei,au sondele lor dedicate care se monteaza de obicei in T-uri ,in acelasi loc unde este cea de fabrica.
In cazul tau se scoate sonda de presiune ulei se monteaza un Teu daca permite locul si gata raman ambele sonde functionale.Alta varianta nu exista.
  • alexsin

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jan 2021

  • Mesaj Privat
aquagen a scris:Salutare.
Insignia 2014, 183.000 Km, cu carte service ok, schimbate doar cateva filtre si uleiul in acest timp, acel O-ring cu probleme neschimbat, nu mi-a facut probleme, dar stateam ca pe ace.
Citind aici am hotarat sa nu il schimb nici eu, dar sa schimb toata pompa cu tot sistemul.
Multumita colegului @mikyboy, am aflat din una din postarile lui, ca se poate schimba pompa cu totul de pe Vectra c 1.9 Cdti si in felul asta punand capat acestei probleme.
Deci, confirm si eu, ca se poate, doar cu o mica interventie asupra baii de ulei, unde trebuie taiata piulita care tine sorbul vechi si cu un flex taiata prinderea de la sorbul metalic, care e oricum foarte robust si nu necesita prindere auxiliara.

Pompa cu sorbul a costat 150 ron.


Si imagini cu mortul, pompa veche cu rusinea de oring (care nu era chiar in stare proasta la 183.000) si sorbu aceala:


Salut. Contează ce putere are motorul de vectra? Am găsit pompa cu sorb pe un motor de 120 cp, si nu stiu dacă e la fel.
  • alexsin

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Sorbul de vectra trebuie modificat/prelungit sau se poate monta doar cu tăierea prinderii pentru sorbul vechi? Este suficient de lung? Văzusem ca unii le prelungesc...
  • bebitzu78

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Olt
  • Masina: Zafira Tourer A20dt din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Salutare. Am mai scris si pe alt topic, insa nu am gasit o solutie la problema mea. Voi incerca sa fiu cat mai scurt. Am o Zafira C an fabricatie 2012, motor identic cu cel de pe Insignia, 130 CP. Dupa un drum de circa 100 km, ajuns acasa mi s-a parut ca aud un zgomot ca de tacheti la relanti, insa nu pronuntat, abia sesizabil. Am oprit motorul, l-am lasat un minut, l-am pornit din nou insa am crezut ca mi s-a parut. Dimineata cand am incercat sa pornesc, motorul s-a invartit de cateva ori dandu-mi impresia ca porneste, dupa care s-a oprit si nu a mai pornit.Am dus masina la un mecanic care a constatat urmatoarele: pana de la fulia de la axul cu came rupta, pana de la pinionul vibrochenului rupta, culbutorii de pe partea de evacuare rupti/sparti. A dat si chiulasa jos si a zis ca doua supape sunt foarte putin indoite, se vedeau urme ca niste zgirieturi pe pistoanele 1 si 4. Am schimbat pinioanele care aveau pana rupta, toate supapele, atat admisie cat si evacuare, oringul de la pompa de ulei, cu toate ca era schimbat de 30000 de km, insa masina nu a pornit, se comporta ca si cum nu avea compresie, motorul se invartea foarte usor cand am dat la automat. Mecanicul a zis ca pompa nu face suficienta presiune sa incarce tachetii, am luat o pompa de ulei SH,insa aceeasi problema. Am golit tachetii de ulei, i-am curatat si am incercat sa pornim masina. Aveau compresie numai pistoanele 1 si 4, insa dupa ce a mai dat la automat de cateva ori nu au mai avut nici acestea. Am masina in service de 1 luna, ma gandesc sa o duc la un alt mecanic pentru ca acesta este clar depasit de problema insa imi este teama ca o sa o iau de la inceput. Are cineva vreo sugestie?. Credeti ca nu se face suficienta presiune de ulei pentru a incarca tachetii si carev ar fi cauza? Precizez ca nu am avut niciun mesaj in bord de presiune scazuta sau martor aprins. Orice sugestie este binevenita. Va multumesc.
  • maverik_ro

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Olt
  • Masina: Omega x20xev din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salut! Vorbim in privat.
  • tudord13

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Mar 2021

  • Mesaj Privat
FRANKIE82 a scris:imi pare rau pt ghinion.....si iar revin cu ideea ca e vb de imbatranirea materialului din care e facut oringul si nu are nici o legatura cu km....eu l-am schimbat la 180000...am prieten cu 240000km fara probleme (inca)la an 2011...il schimba acum preventiv


Salut! Observ ca esti din Cluj. Trebuie sa schimb uleiul la Insignia in perioada urmatoare si vreau sa schimb si Oringul, preventiv ( 170.000km) . Cunosti pe cineva care face interventia? Daca da, poti sa-mi lasi un mesaj cu datele de contact?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,186
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia confidential din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
bebitzu78 a scris:Salutare. Am mai scris si pe alt topic, insa nu am gasit o solutie la problema mea. Voi incerca sa fiu cat mai scurt. Am o Zafira C an fabricatie 2012, motor identic cu cel de pe Insignia, 130 CP. Dupa un drum de circa 100 km, ajuns acasa mi s-a parut ca aud un zgomot ca de tacheti la relanti, insa nu pronuntat, abia sesizabil. Am oprit motorul, l-am lasat un minut, l-am pornit din nou insa am crezut ca mi s-a parut. Dimineata cand am incercat sa pornesc, motorul s-a invartit de cateva ori dandu-mi impresia ca porneste, dupa care s-a oprit si nu a mai pornit.Am dus masina la un mecanic care a constatat urmatoarele: pana de la fulia de la axul cu came rupta, pana de la pinionul vibrochenului rupta, culbutorii de pe partea de evacuare rupti/sparti. A dat si chiulasa jos si a zis ca doua supape sunt foarte putin indoite, se vedeau urme ca niste zgirieturi pe pistoanele 1 si 4. Am schimbat pinioanele care aveau pana rupta, toate supapele, atat admisie cat si evacuare, oringul de la pompa de ulei, cu toate ca era schimbat de 30000 de km, insa masina nu a pornit, se comporta ca si cum nu avea compresie, motorul se invartea foarte usor cand am dat la automat. Mecanicul a zis ca pompa nu face suficienta presiune sa incarce tachetii, am luat o pompa de ulei SH,insa aceeasi problema. Am golit tachetii de ulei, i-am curatat si am incercat sa pornim masina. Aveau compresie numai pistoanele 1 si 4, insa dupa ce a mai dat la automat de cateva ori nu au mai avut nici acestea. Am masina in service de 1 luna, ma gandesc sa o duc la un alt mecanic pentru ca acesta este clar depasit de problema insa imi este teama ca o sa o iau de la inceput. Are cineva vreo sugestie?. Credeti ca nu se face suficienta presiune de ulei pentru a incarca tachetii si carev ar fi cauza? Precizez ca nu am avut niciun mesaj in bord de presiune scazuta sau martor aprins. Orice sugestie este binevenita. Va multumesc.

Pornirea nu are nici o treaba cu presiunea de ulei,faptul ca sunt tachetii goliti este mai bine ,toate motoarele cu tacheti hidraulici asa se pornesc,presiunea dupa ce porneste ii ridica la cota care trebuie si abia atunci dispare zgomotul.Asa ca nu trebuie schimbata pompa trebuie schimbat mecanicu ,inainte sa mai inventeze vreo axioma din asta.
  • Mylux

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Salut,

Ce parere aveti despre oringul metalic, despre care se zice ca ar rezolva problema cu lipsa de presiune a uleiului ?
A montat cineva asa ceva ?

Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR