Ai uitat parola?


  • iso

  • Mesaje scrise: 1,549
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Mai 2005

  • Garaj Mesaj Privat
lucian-st
in primul rind ai gresit titlul topicului Laughing numai tractoarele se strica, motoarele pe benzina nu se strica! Cool

Zilele trecute am vazut un 2,0DTJ cu peste 300Kkm refacut dupa ce s'a gripat, numai ca la o privire mai atenta mecanicii au constatat ca segmentii din acel motor erau de diferite tipuri si deci se mai intervenise in motor...
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2014

  • Garaj Mesaj Privat
intreb si eu sa nu mor...babuin...
presiunea de ulei nu se poate activa din vreun meniu ascuns.. de undeva si sa fie afisata valoric la fel ca si temperatura...sau tensiunea bateriei..?
sau senzorul folosit este doar unul cu contact de minima presiune si cand cupleaza e deja prea tarziu..?
de obicei senzorii de presiune genereaza o rezistenta care interpretata de interfata in cauza ( ECU banuiesc in cazul de fata ) afiseaza o valoare, aceea fiind presiunea.
cine stie cum functioneaza la insignia?
daca lucrurile sunt asa de grave , care ar fi masurile preventive pe care le poti lua sa nu patesti asa ceva?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,762
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Din pacate nu suporta softul,deh...,generatie noua....,nu se poate activa aceasta functie.
Abia cand este foarte tarziu se apride ceva...
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 571
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare ,nu de mult mi am cumparat o Insignia si la ce citesc aici ma sperii, am cumparat-o din România insa locuiesc in Italia, am întâmpinat decat doua pribleme, in sarcina la viteza mare , cand accelerez hotărât( uneori ) se pierde de o data puterea si nu mai accelerează ,merge încet cam la 110 si chiar daca apas accelerația nu are sprint deloc isi revine cand opresc si pornesc, si o a doua problema e pompa ABS care nu mai inflamează roata dreapta fată, care joi va fi schimbată, in rest nici o problema, nici de motor nici de soft, resoftarea fiind refăcută de catre mine la concesionarul OPEL Italia acolo unde schimb si pompa ABS ,am facut toate investigațiile si testele dar nu s a descoperit nici o alta problema, au ramas uimiți de faptul ca mi a cedat ABS ul pentru ca nu au întâlnit probleme de genul fiind pentru prima data cand il schimba , probleme legate de motor nu au fost ,cu excepția resoftarii impusă de fabrica ca urmarea unor erori insa acum nu mai sunt probleme , tind sa cred ca la noi motoarele cedează (daca chiar asa e) pentru ca avem numai "piloți" pe strada care ,vorba celui de mai sus, au impresia ca ei conduc cine stie ce masina de curse, sa nu mai punem la socoteala carburantul de slaba calitate, am un văr care are masina de 4ani si in afara de furtunul de la intercooler care se fisurate nu a avut nici o problema, si țin sa spun ca e condusă pe drumuri de tara ,câmp, șosele vai mama lor, tipul se ocupa cu agricultura deci înțelegeți regimul de condus si "ambientul, si nu are si nici nu a avut alte probleme....acum ce sa mai cred, or fi ajuns "cimitirul" de Opel Insignia din Germania in România ?oi fi si eu posesorul unei masini din acest "cimitir"?
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,110
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia A20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mai 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Stai linistit, un motor diesel in mintile lui la 150-200k km, nu pica asa din senin.....nu imi zice de cazane din Belgia, Olanda sau mai rau Italia si Spania, la preturi de 7-8k Euro, la o masina care cu 3-4 ani in urma a costat 30-35k Euro. Poate cu ocazia asta se invata si unii, ca ieftin si bun nu exista,
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 571
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Oricum pentru clasa lui Insignia e accesibila la întreținere si legat de probleme/..... Un amic a dat 27.000 euro pe un seria 5 si s a trezit din senin cu radiatorul fisurat in 2 locuri, in drum spre România plecat din Italia(eram cu el)...am ajuns cu bine , 2000 RON rezolvarea problemei in tară....asa ca sa nu ne mai plângem de Insignia, cum le tratam asa le avem...si un strop de noroc pentru cei ca mine cu SH utile
  • cont-sters-89518

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Nov 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Va multumesc celor care m au sustinut si adus argumente clare legate de aceasta probl.grava...adevarul incepe sa iasa la iveala...si incepe sa puta...e o probl.grava si nu poate fi monitorizata v am spus.si apropo azi aduc un motor din Anglia ca sa l schimb intr o Insignia din 2010.05 cu 180k Originali la bord! atentie Borsy verificati la opel SM! Si revizii numai la opel.cuzinet 2-3 palier praf!si ei ridica din umeri si se uita in alta parte cand ceri explicatii logice la acest aspect.si o bombita mica,cu greu au recunoscut dar au avut probl.cu un motor la 70k noroc ca era in garantie.
  • cont-sters-89518

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Nov 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Uleiul care l a mentionat Borsy este intradevar mult peste gm lor...recomand cu toata increderea si eu!as zice ca orice insignia care ajunge cu bine la 150k necesita urgent pompa noua ulei.care costa in jur de 1000lei dar merita clar!
  • cont-sters-89518

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Nov 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Eu nu doresc sa denigrez insignia unii au inteles...si le multumesc...dar cand de ex.cad sa zic chiar si 100 motoare in timp scurt toate cu aceeasi probl.identica fara o cauza cunoscuta clara ce se poate face? asta am vrut sa subliniez.vb.aia daca putem financiar schimb.motorul si Doamne ajuta redpede la vanzare sau daca nu ne permitem o vindem cu motorul stricat in pierdere oricum...tacem malc si cu banii ramasi ne luam un vw.sau un seria 3...asta au facut cativa din cei patiti.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,637
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
lucian-st a scris:Va multumesc celor care m au sustinut si adus argumente clare legate de aceasta probl.grava...adevarul incepe sa iasa la iveala...si incepe sa puta...e o probl.grava si nu poate fi monitorizata v am spus.si apropo azi aduc un motor din Anglia ca sa l schimb intr o Insignia din 2010.05 cu 180k Originali la bord! atentie Borsy verificati la opel SM! Si revizii numai la opel.cuzinet 2-3 palier praf!si ei ridica din umeri si se uita in alta parte cand ceri explicatii logice la acest aspect.si o bombita mica,cu greu au recunoscut dar au avut probl.cu un motor la 70k noroc ca era in garantie.

Te-ai oprit cu povestea motorului SH pe la jumatate, as zice. Ce faci cu motorul SH adus din England ? Il pui direct sus la client, ia-l nene ca-i bun si deocamdata merge!? Demontezi si verifici cuzinetii, daca sunt ok pui motorul sus la client si ia-l ca-i bun am verificat cuzinetii si deocamdata merge ? Demontezi si verifici cuzinetii, iar daca sunt in cote cuzinetii, oricum tot îi schimbi pompa de ulei cu una noua si apoi pui motorul sus la client ? Dai vre-o garantie la motoarele astea care calatoresc din tari straine pentru a fi montate aici in tara la români ? Oare?

Si hai aici si cu un pret final pentru un motor SH, sa vedem cat costa.
  • cont-sters-89518

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Nov 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Corect.bine punctat! Doar atat poti face cu un motor second.dar inainte poti verifica istoricul masinii la opel.in general preturile sunt mai bune pe anglia ca acolo o masina accidentata nu are valoarea uneia de pe germania din cauza volanului....motor 1500 euro fara anexe.garantie dupa montaj 3 luni.viata merge inainte!
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,687
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2008

  • Garaj Mesaj Privat
E doar o ipoteza, dar nu vi se pare mult sa schimbi uleiul la 30 de mii de km asa cum se intampla in toata tarile de unde cumparati Insignia? Am folosit uleiul Gm la vechea masina si 10 mii de km in Romania erau de ajuns pentru el. O sa sara colegii ...ca Germania nu e Romania insa nu cred ca un ulei poate sa isi pastreze proprietatile asa mult timp. In alta ordine de idei cantitatea de ulei din baia motoarelor de 2 litri este prea mica(din nou pararea mea). In masina din semnatura(intr-adevar are distributie pe lant) intra 6,5 litri.
  • Loghin Reny

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Feb 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Atata timp cat producatorul uleiului de tip Long Life asigura o exploatare de 30.000 Km sau mai mult, nu vad rostul unei discutii pe tema asta. Nu cred ca un producator ar da garantie, pe un produs al lui, pt un numar mai mare de Km decat poate duce. Aici ma refer la produse originale si nu contrafacute.
Totodata injumatatirea nr de km in care are loc schimbul se face tocmai din cauza ca de ex "Germania nu e Romania" si anume, infrastructura, conditiile de trafic si chiar daca este un factor subiectiv, buna crestere (la noi, la marea majoritate, lipseste cu desavarsire).
La final as fi si eu interesat despre ce masina vb cu cei 6.5 L, avand in vedere ca nu este trecut nimic in semnatura ta.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,687
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2008

  • Garaj Mesaj Privat
2.0 d4d Toyota Avensis ...scrie acolo jos in pagina. Raman la parerea mea 30 de mii de km e foarte mult si eu nu voi lasa un ulei atat de mult niciodata. Stiu e scump sa cumperi 7 litri de ulei la un schimb, dar asa e gandit.

P.s. Activez in continuare pe forum pt ca imi place Opel, am avut unul 6 ani de care am fost foarte multumit, probabil ca voi cumpara din nou pe viitor, dar astept .....
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,497
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Viteza medie in Germania este net superioara celei sin Romania. De aici ai povestea cu injumatatire intervalului de service.
Corect ar fi ca schimbul de ulei sa se faca la nr de ore de functionare: exact ca la utilaje.

De ce se duc cuzinetii, nu ne poate spune decat cineva care repara un astfel de motor si a verificat debit/presiune pompa ulei, temperatura ulei dupa un nr de km(sa fi fost motorul in sarcina mai mult timp), etc.
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 571
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Intr o alta ordine de idei, ca posesor de Insignia cu 116k din 2009 ar fi ideal sa schimb pompa se ulei si sa evit dezastrele....
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,637
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
lucian-st a scris:Corect.bine punctat! Doar atat poti face cu un motor second.dar inainte poti verifica istoricul masinii la opel.in general preturile sunt mai bune pe anglia ca acolo o masina accidentata nu are valoarea uneia de pe germania din cauza volanului....motor 1500 euro fara anexe.garantie dupa montaj 3 luni.viata merge inainte!

Deci, daca nu ai scris tu, o sa spun eu : motorul calatoreste din England ajunge in Ro unde nu se umbla in el, nu se verifica intern nimic, doar se pune direct sus pe masina, cu o garantie cat ai zis. Corect ?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,637
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Loghin Reny a scris:Atata timp cat producatorul uleiului de tip Long Life asigura o exploatare de 30.000 Km sau mai mult, nu vad rostul unei discutii pe tema asta. Nu cred ca un producator ar da garantie, pe un produs al lui, pt un numar mai mare de Km decat poate duce. Aici ma refer la produse originale si nu contrafacute[...]

La un moment dat, cei de la Opel au dat o circulara ca 30.000km e prea mult si intervalul de schimb s-a redus. Nu stiu exact la cat, dar s-a redus. Si-or fi dat seama si ce pica in general la motor daca o tii tot in intervale de-astea lungi de schimb.
Si mai e un aspect : dai o caruta de bani pe o masina ca Insignia si te zgarcesti la consumabile. De parca de economia aia de bani depinde businees-ul tau, bugetul tau, sau de parca de-aia ai cumparat masina ca are de la producator intervale lungi de schimb.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,762
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
nete_20 a scris:Intr o alta ordine de idei, ca posesor de Insignia cu 116k din 2009 ar fi ideal sa schimb pompa se ulei si sa evit dezastrele....


Nu iti va garanta nimeni ca dupa inlocuire nu poti avea aceeasi problema....
Cel mai sigur, masori presiunea si vezi cam pe unde te afli...


Ultima modificare facuta de gyzmo la Mie 01 Oct, 2014 1:59 pm
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 571
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
La ce citesc aici desi am avut probleme doar cu Abs ul ma faceti sa mi vând masina ...

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata