Ai uitat parola?


  • festival23

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jan 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,

Detin Insignia cu motor A20DTH, 160cp, productie 2011, 117.000 km. De cand au inceput sa scada temperaturile sub 0, dimineata, (initial o data la, dupa care de fiecare data) se aprinde in bord mesajul de avertizare: Low OIl Pressure, stop the engine!.
Intamplarea a facut sa caut pe net sursa acestei erori si sa dau peste acest forum. Am schimbat "celebra" garnitura, 65 lei piesa plus 600 manopera Sad 1 zi si jumatate durata operatiunii. Vechea garnitura parea uzata, mai 'scurta' cu vreo 5 milimetrii decat cea noua si mult mai tare/inflexibila....Nu mai comentez legat de pret, timpul necesar remedierii precum si absurditatea defectului sau problemele pe care le genereaza Sad cert este ca acum eroarea nu mai apare. Am constatat de asemenea ca acul turometrului 'sta' mai sus si nu mai oscileaza iar zgomotul pe care il auzeam in fiecare dimineata la pornire, ca un..clantanit metalic undeva in zona rotii fata stanga (asociat cu volanta) s-a diminuat considerabil ca nu nu spun ca a disparut. Concluzia este ca trebuie schimbata indiferent de costuri, timp, frustrari...altfel griparea motorului pare ca este iminenta, in loc sa 'traga' ulei din baie, pompa incepe sa traga ulei si aer.

Sarbatori fericite!
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia A20dt din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Toate motoarele de Insignia au aceasi soartă .Griparea cuzineților de palier din cauza spra încălzire ulei in momentul regenerări filtrului de particule și întărirea oringului
  • DMihai281

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia A20DTH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
https://www.automoly.ro/info...lei-liqui-moly.Ce părere aveți de acest ulei,il folosește cineva?
  • PCroitoru

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Buena ziua.
Sint posesor a unui Insignia 2011 . 160 c.p. 230.000 km. Am citit pe acest forum fel si fel de probleme despre aceste masini, dar nu inteleg un lucru:
de ce unele motoare duc 800.000.km si altele pica la 100.000 km?
https://www.mobile.de/ro/Aut...ar/270906427.html
  • PCroitoru

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Un alt exemplu
https://www.mobile.de/ro/Aut...ar/267643196.html
  • PCroitoru

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Care este secretul?
  • DMihai281

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia A20DTH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Probabil ca foștii proprietari au schimbat din timp oringul si sunt masini merse mai mult in regim extraurban
  • PCroitoru

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Aceea cu 638.000 km este un auto de taxi rulat pe distante scurte.
Cealalta cu 803.000 km este rulata pe distante lungi.
Dar cum au ajuns sa faca km acestia?
Ce stiu ei si noi nu stim?
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia A20dt din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Totul depinde cum face regenerare in afară orașului prinde complet ciclul și face bine racirea .cu cît mai reare sunt regenerările cu atît mai bine . filtru de particule transmite căldură la blocul motor și supravegherea încălzește uleiul in interiorul filtrului in momentul regenerări se ajunge la 800 grade .Motore de Insignia se grupează cam între 120.000 km și Max 200.000 km depinde cum a fost folosita în oraș sau mai multe in afară .Și o altă cauză este și modul de injectate al motorinei care ajunge in filtru același 4 injectoare sprintează motorina in capul
pistonului cin acesta sa găsește sus pentru evacuare și cînd supapa de evacuare deschisa așa ajungem motorina in filtru apoi ia foc și curată toată fuliginea depusă dar o mica parte de motorină ajunge in uleiul sint puțin cate îi dau seamă
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia A20dt din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
PCroitoru a scris:Aceea cu 638.000 km este un auto de taxi rulat pe distante scurte.
Cealalta cu 803.000 km este rulata pe distante lungi.
Dar cum au ajuns sa faca km acestia?
Ce stiu ei si noi nu stim?
Poate au eliminat Dfp nu mai este euro 5 ci 4 sigur sint modificate
  • PCroitoru

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Saptamina trecuta tot pe mobile.de a fost alta care a avut 711.000 km rulata tot in regim de taxi.
Daca era la noi trebuia schimbate 5 motoare pe ea.
De ce?
  • PCroitoru

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
In Germania nu li se permite anularea filtrului..
  • Mylux

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Orice scuza s-ar gasi ,trebuie sa recunoastem ca aceste motoare la fel ca si aceasta conserva de insignia sunt praf si aduc doar probleme si cheltuieli imense mai devreme sau mai tarziu.
Eu cu siguranta voi fugi de acum incolo de aceasta marca indiferent de motorizare , la fel cum fuge dracu’ de tamaie...,nu am bagat atatia bani de cand am masina cati bani am bagat in tigaia asta de masina.

As fi curios sa aflu cati posesori de tigaie opel din club,ca or mai fi si altii din afara clubului,au bagat bani in motoare si le-au inlocuit,poate deschid moderatorii un topic pe aceasta tema...
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia A20dt din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Au un tip de compiuter și fac regenerare cu mașina știm pe loc el face totul turbează motorul și așa mai departe îl face cam odată la 400-500 km și cirbcula cu el curat r o regenerare forțat cînd face pe taxi filtrului e curat
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia A20dt din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Mylux a scris:Orice scuza s-ar gasi ,trebuie sa recunoastem ca aceste motoare la fel ca si aceasta conserva de insignia sunt praf si aduc doar probleme si cheltuieli imense mai devreme sau mai tarziu.
Eu cu siguranta voi fugi de acum incolo de aceasta marca indiferent de motorizare , la fel cum fuge dracu’ de tamaie...,nu am bagat atatia bani de cand am masina cati bani am bagat in tigaia asta de masina.

As fi curios sa aflu cati posesori de tigaie opel din club,ca or mai fi si altii din afara clubului,au bagat bani in motoare si le-au inlocuit,poate deschid moderatorii un topic pe aceasta tema...
Motorul este ff simplu este un Fiat 1.9 modificat dus la 2.0 și cel de Sabb e la fel cele cu motor Euro ,4 nu au aceste probleme .Eu nu am băgat multi bani in mașină doar consumabile și uleiul buni la 80.000 km DPF Off acum am 143.680 km fara probleme consum mai mic și ceva copia in plus circa 175 cai Dacă se grupează motorul mașinii nu îți convine sa cumperi unul secnhed îl faci bucăți rectifici baci totul non si stai liniștit Fiaturi cu același model de motor care au depășit 500.000 km
  • Mylux

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Matei vorbim dupa ce treci de 200 k...
Acum cateva luni l-am facut si eu bucatele si l-am rectificat,iar toata distractia m-a dus la peste 10.000 lei...
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia A20dt din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Mylux Eu nu mai am filtru particule l-am eliminat și modificat softul uleiul îl schimb la 20.000 km. degeaba ai refacut motorul daca nu ai eliminat filtrul are aceasi soartă că prima dată
  • Mylux

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Eu schimb uleiul la fiecare 10 k,iar de eliminat filtrul de particule nici nu se pune problema,cel putin cat masina este la mine...
Circul mult si in afara iar regenerarile nu sunt foarte dese,problema a fost ca nu stiu cum a fost intretinuta masina de vechiul proprietar...,iar daca va fi sa pice iar motorul cat timp o mai tin,ai cuvantul meu ca o fac cotet pentru gaini 😄
  • RAndrei51

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Am mai scris cu mai multe pagini în urma, am același motor dar pe Alfa 159 2011, părerea mea e ca nu doar Dpf-ul produce atâtea dureri de cap la Insignia, fata de Alfa sunt diferențe majore la nivelul baii de ulei și a canalelor de ungere. Și eu si mulți prieteni cu 159 cu același motor am schimbat acel oring preventiv sau când a apărut eroarea cu presiunea scăzuta la ulei, de atunci absolut nici o problema. Eu am trei ani de când am schimbat oringul ( puțin peste 60 k km făcuți de atunci) mașina are 255 acuma și merge ireproșabil. La fel ca mine toți avem la 2. 0 dpf și egr activ, și majoritatea avem soft, cel mai mult are un prieten care a trecut de 340 k km fără probleme.
Ca părere personala nu sunt adeptul eliminării Dpf-ului, pentru protecția acelor oringuri și garnituri conteaza enorm calitatea uleiului și mai ales intervalul de schimb. Eu fac schimbul la 10 k ( deși producătorul zice 35 k km) și folosesc ravenol vmp 5w30.
  • DMihai281

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia A20DTH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Cel puțin in cazul meu masina a văzut doar ulei G.M. schimbat in service iar schimbul a fost facut atunci cand masina cerea.Singura problema a fost o regenerare întreruptă din cauza arderii unei bujii(bujie cu senzor de presiune).

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata