Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,909
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Salut.
Ma confrunt cu o problema a unui prieten. I-am curatat recent clapeta de acceleratie, EGR si admisia. Ca la carte ( multumiri celor ce fac tutoriale ). La demontare singura problema a fost furtunul de la servofrana care intra in admisie. A iesit foarte greu din cauza lipsei unei urechi de deblocare de pe o parte.
S-a montat totul la loc apoi am verificat filtrul de aer pentru ca am gasit ceva picaturi de apa in tubulatura.
La demontarea carcasei superioare a filtrului am constatat ca a fost prinsa stramb. Am schimbat filtrul si am incercat sa indrept cat de cat carcasa fara rezultate bune.
Dupa pornire si reinvatare parametri o singura problema care apare in mers. La scoaterea pe liber motorul se tureaza pana la 2000 de ture apoi revine incet la relanti.
Suspectez aer fals in admisie pe la carcasa filtrului de aer...e posibil? Pe Op-Com la parametri valoarea cantitatii de aer este 20 Kg. Cam mare cred. La mine la Z12XE este 9 Kg.
Deasemenea ma gandesc si la furtunul de la servofrana dar pe locul 2 pentru ca totusi a intrat bine la locul lui.
Skip ads 60' (0/3)

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,602
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
verifica furtunu de la servofrana,scoatel si astupa gaura din galerie,porneste si vezi daca se mai tureaza aiurea,posibil sa fi rupt inelu de etansare din mufa furtunului,
nu are nici o treaba cu filtru de aer
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,909
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc...o sa verific chiar azi.
Se schimba greu?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,602
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
nu,trebuie sa scoti furtunu si din tulumba servo,sa nu-l rupi,si cu un ac il scoti,cand al montezi la loc(inelu)mare atentie sa nu-l rupi,ciupesti,si dai cu putina vaselina/ulei sa intre pe stut fara probleme
Skip ads 60' (0/3)

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,909
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru indrumari!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,909
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
A venit mai devreme prietenul si i-am schimbat sonda lambda 2 ( la masuratoare dadea infinit pe firele albe de la incalzire ) si mi-a spus ca nu i-a mai facut figura cu turatul la 2000 asa ca nu am mai umblat.
Putea sa fie de la clapeta? Pana s-a uscat de solventul cu care am spalat-o? Ca am bagat-o toata in sovent vreo jumatate de ora.
Skip ads 60' (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Skip ads 60' (0/3)


Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR