Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • Oryps

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Motorul este din kevlar,n-are ce sa pateasca.Ecu in schimb,mai face fite.Si mie mi se mai intampla uneori sa imi zica ca am presiune mica in roata X,Y..2.6 fiind presiunea..sau martorul de IDS se activeaza de capul lui.Dupa resoftare am avut eroare de ecu,dar ca si in alte cazuri,la a doua cheie,a doua zi,a disparut tot.
Skip ads

  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
jgyprime a scris:
klavs a scris:Incepe sa ma enerveze masina asta. Scanteieste, benzineste, nu porneste, n-are erori.
ceva e putred aici...
masina asta are atatia senzori ca e cam imposibil sa nu porneasca si totusi sa nu aiba nici erori.
posibil ca vreun modul al masinii sa nu fie in cele mai bune toane si sa nu vrea sa comunice erorile pe care le gaseste in urma analizelor senzorilor pe care-i are in gestiune...

ca o parere de necunoscator...
incearca sa pui un multimetru pe baterie si sa vezi la ce tensiune scade incarcarea cand dai cheie...
poate bateria nu o avea suficient curent cat sa invarteasca dar sa nu aiba suficient curent si pentru a da scanteia sufucient de puternica pentru a porni...


Saptamana asta voi testa teoria cu bateria. Avand in vedere ca nu am voltmetru, voi lua curent de la alta masina. Daca o ia din prima, acolo e buba. Intre timp, am dat zvon si pentru o pompa externa sa testez si teoria "pompei obosite". Smile
  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Testat teoria bateriei slabe - nu se confirma. Urmeaza pompa - de unde iau una sh, de la ce alte modele se potriveste, ce presiune trebuie sa aiba pe tur? La magazin era "numai" 1500 lei. Maine ii scot si rampa de injectoare sa vad daca pulverizeaza ok.
  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Are scanteie, are benzina, injectoarele ok, bateria si alternatorul ok, bujiile ok, debitmetru ok, sonda lambda ok. Mai ramane test cu alta pompa, care se lasa greu gasita.

1.Ca si comportament: dupa 5-7 chei da sa porneasca. Pe la a 8-a cheie porneste si se opreste de vreo doua ori. La a 10-a porneste, miros de benzina nearsa. Daca o accelerez, da sa se inece, are rateuri si parca merge in 3 bujii. Moare motorul. Daca o accelerez usor, urca in ture normal. Daca o bruschez putin, da sa se inece. Dupa toate acestea, daca o las la ralanti 5 minute, merge binisor. La drum, in forja sau lejer, merge perfect.
2. Pe gaz porneste perfect si merge perfect. Daca dupa 5 minute de mers pe gaz o trec pe benzina, nu mai prezinta simptomele de mai sus. Masina trage bine si pe gaz si pe bennzina fara intreruperi.
3. Nu s-au gasit erori.
4. Aparent pompa este buna. Voi schimba si filtrul de benzina saptamana viitoare - pun GM.

Ce ma mai sfatuiti sa verific? Ceva soc automat...? Nu-mi mai dau seama. Se comporta ca si cum nu ar avea suficienta benzina,
Skip ads

  • Oryps

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Sa nu fie instalatia de gaz pusa prost..adica sa nu fi afectat cumva functionarea pe benzina,respectiv pornirea.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Rezervor murdar...sorb benzina infundat?
Au fost destule cazuri....
  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Care este senzorul MAP la z20net? Este acelasi lucru cu debitmetrul?
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Da. "Senzorul mãsoarã presiunea absolutã a aerului din galeria de admisie. Acest senzor mai este cunoscut si sub denumirea de senzor MAP. Utilizarea unui senzor de presiune aer în locul unui debitmetru este determinatã de costul mult mai redus al acestui senzor.".

Din ce am vazut pe net la pozele cu motorul Z20NET, tu ai debitmetru si nu ai sensor MAP.
Skip ads

  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc mult. La diagnoza, am vazut pe ecranul opcom presiunea atmosferica 0. Presiunea de la turbo se vedea f clar cum creste in acceleratie.
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Acum nu stiu exact la ce se refera"presiune atmosferica=0". Debitmetrul si la relantiu ar trebui sa iti arate un consum de aer in metrii cubi,nu stiu valoarea exacta,de aceea sper ca un coleg care are TIS sau orice alt tool din acest gen sa iti spuna ce cantitate trebuie sa arate debitmetrul tau ca absoarbe motorul. In momentul in care accelerezi,aceasta trebuie sa creasca deoarece cantitatea de benzina creste,ceea ce determina un volum de aer mai mare...Si presiunea e normal sa creasca daca acesta functioneaza corect.
  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
valoarea " atmospheric pressure" = 0 scria frumos pe ecranul tech2. Cel care a constatat chiar s-a mirat, dar mi-a spus ca nu ar avea treaba cu pornirea pe benzina. Ba s-a uitat si sub capota dupa el sa-l localizeze, dar nu am fost atent . Nici eu nu stiu la ce se refera si nici care este senzorul cu pricina.
  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Astazi dupa ce am schimbat filtrul de benzina, am masurat presiuna pompei: 3,1 bari. Cat ar trebui sa scoata? Very Happy Adica 3,1 imediat dupa filtru...
Skip ads

  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Regulatorul de presiune e setat la 3 bari.
  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ok, dar cat ar trebui sa scoata pompa inainte de regulator, presupunand ca nu are retur?
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
3 bari
Masoara presiunea reziduala la 20 min dupa oprirea pompei. Ar trebui sa fie min. 2.3 bari.
  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Interesant. Am gasit multe raspunsuri care indica 5,5 - 6 bari pentru pompa pe tur inainte de regulator (retur strangulat), 3 bari in rampa in forja.
La mine pompa scoate 3,1 bari, direct din pompa, in rampa am 2,5 bari, asta doar cu contactul pus, fara pornire motor.
Alta informatie primita astazi ar fi ca pompa pentru Z20NET scoate 3,5 bari - de la o firma care vinde piese auto.
Alta informatie de la un service specializat in Opel, spune clar, minim 5,5 bari direct din pompa.
Exista undeva aceste date, oficiale, puse de producator?
Verificat pe Frontera mea, pompa scoate aproape 6 bari, cod motor X20SE, in rampa am minim 3 bari.
La Vectra am masurat intr-o dimineata: presiune in rampa 0, pus contact, presiune in rampa 2,5 bari instant.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
In Autodata este asa....


  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc mult catastefan, deja sunt confuz complet. Stiu ca regulatorul deschide la presiunile indicate in autodata, dar nu stiu presiunea reala pe care trebuie sa o scoata pompa. Diferenta dintre 3,1 masurata la pompa si 2,5 masurata in rampa pare extrem de mica pentru specialistii in domeniu.
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat

  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Super tare. Multumesc mult, o seara racoroasa! Nimeni nu gaseste nicio eroare legata de pornirea pe benzina a cazanului meu. Vad ca in semnatura ai EDS, care mi-au indicat un minim de 5,5 bari. Maine scot pompa sa ma uit la ea.... Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR