Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Si daca le lasi pe toate de vara ...
Si sunt noi ?
Cat de rau poate sa fie ?
Oricum atunci cand se pune gheata in Bucuresti .. doar daca stii sa patinezi .. mai scapi. Laughing
Skip ads

  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
sandumbogdan a scris:pt. ca masina are tendinta de subvirare si cu aderenta crescuta pe fata se comporta echilibrat


Shocked Adica nici nu e indicat sa ai patru cauciucuri de iarna, ca dezechilibrezi masina Shocked

andu a scris:Eu merg asa de 3 ani incoace, iarna de iarna, cu o multime de drumuri la munte si am mers cu o supernova ce n-are nici un sistem de control pe ea, si am supravietuit fara nici un eveniment. Nici macar unul minor.


Eu am intrat de nenumarate ori pe rosu in intersectie si la fel am supravietuit fara incidente.

Lasand insa gluma la o parte, sfatuiti-l pe om ce e indicat sa faca. Se poate circula iarna chiar si cu cauciucuri de vara, pune-ti insa patru de iarna si iti garantez ca vei simti diferenta.
  • bogdanbratescu

  • Mesaje scrise: 410
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2005

  • Mesaj Privat
dgxshpe a scris:Si daca le lasi pe toate de vara ...
Si sunt noi ?
Cat de rau poate sa fie ?
Oricum atunci cand se pune gheata in Bucuresti .. doar daca stii sa patinezi .. mai scapi. Laughing


mi-e greu sa cred ca masina are gume de vara: eventual all season care oricum, chiar daca sunt de firma, nu te ajuta f. tare iarna
  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
nu conteaza cat sunt de noi, nici macar distanta mai mare dintre crampoane nu este decisiva. Mai importante sunt caracteristicile materialului din care sunt facute anvelopele, care la cele de iarna este mult mai moale si are aderenta sporita. De aceea la peste 10 grade celsius se supraincalzesc uzandu-se prematur si pierzand din aderenta. Incercati sa mergeti iarna cu niste pantofi cu antiderapanti foarte proeminenti dar fabricati dintr-un material mai dur si apoi incaltati-va cu niste pantofi cu talpa crep, chiar fara antiderapanti. Atunci veti intelege diferenta intre anvelopele de iarna si cele de vara (ma rog, all season sau oricum vreti sa le spuneti).
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
eu mi-am luat ieri SAVA Eschimo (2.000.000lei )merg oare lanturi de 14 pe cauciucuri de 15?
am schimbat masina si mi-au ramas lanturile dinainte (pe care nu le-am folosit niciodata dar le-am carat dupa mine in fiecare iarna) pe omega A aveam 195/70 14 iar pe OMEGA B am 195/65/15. Sa le mai car dupa mine sau sa le vind si sa-mi iau altele pt 15 ?
  • rapiduletul

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Eu nu am avut posibilitatea pana cum sa-mi iau cauciucuri de iarna la masinile avute anterior.M-am descurcat binisor,insa.Chiar si cu Mercedes Cobra,una dintre ele, pe care aveam tractiune spate.Sunt sigur ca anul acesta am sa am un avantaj net superior cu cele de iarna (venite odata cu masina din DE,Pirelli 185/70/15),dar sunt de parere ca experienta conteaza indiferent de tipul anvelopelor folosite.Cred ca se poate trece o iarna si numai cu anvelope de vara,dar cu mai multa atentie la volan.In afara de anvelope eu am in fiecare iarna si o lopatica de infanterie in portbagaj,racleta,lichid de iarna pentru spalator,spray pentru degivrare geamuri si o maturica din paie pentru a curata zapada care mai intra in masina la urcare.
  • tonin

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare legata de cauciucuri de iarna. Eu pe a mea am acum Dunlop Sport2000 parca (cele venite din fabrica). Au dimensiunea 195/60 R15. Intr-un hypermarket au oferta 4 la pret de 3 (Kormoran parca) cauciucuri iarna. Problema e ca nu am gasit dimensiunea mea. Am gasit numai 195/65 or 185/65 R15. In talon daca ma uit imi spune ca pot sa folosesc 185/65 or 195/60. Intrebarea pana la urma e: merge sa pun 195/65 R15? In primul rand pentru posesorii de Astra G or Classic.
  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Poti sa iti pui de care vrei, dar crezi ca producatorul se plictisea cand recomanda anumite dimensiuni?
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
bogdanbratescu a scris:
dgxshpe a scris:Si daca le lasi pe toate de vara ...
Si sunt noi ?
Cat de rau poate sa fie ?
Oricum atunci cand se pune gheata in Bucuresti .. doar daca stii sa patinezi .. mai scapi. Laughing


mi-e greu sa cred ca masina are gume de vara: eventual all season care oricum, chiar daca sunt de firma, nu te ajuta f. tare iarna


Nu stiu de ce ti-e greu sa crezi ca am cauciucuri de vara???
Cred ca mai toata lumea are.
Eu stiu ca exista 3 tipuri mari de cauciucuri:
1- de vara
2- de iarna
3- all season

Cele all season sunt fabricate astfel incat sa iti fie bune si vara si iarna!
Care oricum te ajuta mai mult decat cele de vara , dar nu cred ca suficient de mult precum cele de iarna.
eu am tipul 1(de vara)
Cred ca pana la urma imi iau lanturi !
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR