Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
alre a scris:
Masina nu o va vinde prea repede decat subevaluat adica 13000 Smile


Tocmai asta este problema, repede la pretul ala nu o va vinde... Sad
De ceva vreme, caut o varianta de a achizitiona o masina mai noua, cu posibilitatea de a o da la schimb pe cea veche, insa din pacate "Insignia" nu mai este asa de cautata ca atunci cand am achizitionat-o eu in 2011(multi fug de Insignia, ce sa-i faci asta este... Sad ), "baietii" cauta altceva..., am variante mai bune cu Passat-ul, insa nu vreau eu... Wink
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
malabs, succes.
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Si eu tot in jur de 13k cred ca o va da, la 16k daca ai rãbdare, esti perseverent si cauti bine iei din DE sub 50.000km si 1-2 ani vechime
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
canguru, vreau si eu un facelift 'VOLL', sub 50k km la 16k Euro.........cum sa facem? Smile

L.E: Ce zici tu se invarte in jurul sumei de 18-19k Euro si nu 'VOLL'! Daca piata din RO e de cacao unde folclorul si prostia romanului e in floare, in lumea civilizata lucrurile stau altfel.............acolo unde Insignia e prin toate topurile la fiabilitate iar la noi............. Sad
Skip ads

  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Hai sa ti spun din experienta personala:
Eu am platit in 2013, 16750eur pe masina din 2011 cu 23k km.
Am cautat aprox. 4 luni zilnic pe mobile.de pana am gasit ce mi am dorit, este adevarat ca nu erau multe iar a mea in ziua in care a aparut anuntul a si fost rezervatã de un amic care traieste acolo.
Cam asa am facut eu Smile
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu contest, dar un facelift sub 50k km, nu costa 16k Euro indiferent cat ai cauta, pretul se invarte in jurul sumei de 18-19k Euro........deocamdata.
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Oricum daca vrei sa ti-o schimbi si crezi ca doi ochi in plus te ajuta da un semn....am ochiu' format Smile
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Ok, merci, bine de stiut. Smile
Skip ads

  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Orasele din RO cu steag rosu in privinta ofertelor de opel insignia lucrate pana ajung la un pret de sub 10.000 euro ! Contrar celor similare din vest care au preturi mult mai mari.
Eu stiu de Pitesti si Cluj - samsarii cu cravata lucreaza intens.
  • Edu25

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Raspunsul in legatura cu pretul pt Insignia ( o masina frumoasa ca design dar care are, in opinia mea, inca, anumite minusuri in ceea ce priveste mai ales grupul/grupurile propulsor fata de concurenta germana "directa"), e raportarea la preturile masinii SH din piata, care sunt jos datorita masinilor aduse de afara , din care 90% au kilometrajele masluite. Dar, vina pentru aceasta stare de fapt nu o poarta doar "samsarii" ci si cumparatorii, cei mai multi optand sa isi asume riscurile achizitionarii unor masini super-rulate cu dotari optionale numeroase la un pret mic. Aici citez un "samsar" - "Ce sa fac daca toti vor masini de clasa superioara cu navigatie, piele, xenoane, etc la 8000-9000 euro? E suficient sa iti arunci un ochi pe un site auto din UE ca sa evaluezi nivelul de pret al unei masini functie de rulaj si anul de fabricatie". Si , oricat de straniu poate parea, e adevarat. O Insignia din 2010-2011 la un pret de 8000-9000 euro are rulake medii de peste 150.000-160.000 km (am gasit si de peste 200.000 km). Masini care ,sa nu fiti surprinsi , se vand la noi ca avand rulaje de 80.000-100.000 km. Poate ca inca suntem prea saraci sa acceptam "realitatea".
  • Edu25

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Un sfat pt amatorii de SH. Daca sunteti "chitit" sa achizitionati un SH, orientati-va catre samsari care vand masini luate de la societatile de leasing cu nume pe piata, pt ca mai ales dpdv al preturilor, preturile sunt mai jos, deoarece acestia negociaza discounturi de volum "la pachet" care pot ajunge si la 30-40% din pretul de pe piata. Dar, atentie , asta nu exclude o verificare atenta a masinii intr-un service autorizat inainte de achizitionare, eventual o verificare a garajelor/servisurilor auto unde s-au facut ultimele revizii (aici s-ar putea, daca investigati putin, sa constatati ca vi s-a prezentat o carte de service falsa - cam 80-90% sunt false). In cazul celor de la reprezentantele Opel, ei bine, cei de acolo nu va pot confirma kilometrii reali, o pot face numai daca masina a facut reviziile la servisuri Opel autorizate. POt insa sa evalueze gradul de uzura al masinii, starea caroseriei, a sasiului (daca masina a suferit avarii din accidente), articulatii, telescoape, diagnoza motor). Si...pana la urma e nevoie si de putin noroc, nu-i asa?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Spune-mi atunci, un pret "corect" pentru Insignia din semnatura...,2009, aproximativ 135.000km reali... Question
Skip ads

  • Edu25

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Nu exista un pret real, poate doar unul estimativ. Pentru a afla intra pe saiturile de profil externe.Nu sunt expert, asa ca doar ca "incercare", as spune ca undeva pe la 9,000-10,000 EUR functie de dotari , an fabricatie, pretul poate urca pana pe la 12-13.000. Dar cel mai bine e sa faci o cercetare a pietii si sa compari rezultatele.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Am efectuat-o, insa "lumea" cere 2011+, cand aude de 2009-2010 fuge ca "dracul de tamaie"...
Nu o vand, chiar daca peste 5 ani nu mai recuperez nici un ban pe ea, era o vreme cand se spunea: Opel este masina de lasat mostenire la nepoti"... Wink
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
E greu sa dai un pret corect mai ales in functie de km totali ( chiar reali sa fie ) ...pentru ca nu toate masinile sunt exploatate la fel, de aceleasi persoane, in aceleasi conditii, cu aceleasi consumabile, etc..
Am vazut ( si vad zilnic cand ma urc in masina mea / comparativ cu cea a unui prieten bun... ) masini care au km pe jumatate cati am eu si arata/ functioneaza / se comporta de doua ori mai prost...vorbim acuma de masini identice.
Sunt chestii subiective..care pleaca de la marca...( pretul de multe ori isi spune si cuvantul raportat la calitate ), aspect, dotari...
pentru unii conteaza un lcd mult , pentru unii geamurile sa fie toate electrice...toate adauga la pret pentru unii , pentru altii nu conteaza aceste aspecte, sunt alti oameni care prefera sa aiba un motor mai sanatos in detrimentul unui aspect frumos sau unor dotari superioare...
Cu masinile SH va fi o loterie permanenta, si de obicei rar ies castigatori, trebuie sa te astepti, oricat de mearsa numai prin Germania este sa bagi bani in ea...
Eu sunt un caz clar, am stiut la ce sa ma astept, mi-am asumat multe cheltuieli suplimentare ( am lasat 3000 euro numai pentru revizii si reparatii extra...) si sincer voi depasi cu mult asteptarile initiale. Fac acuma o comparatie cu o masina pe care au luat-o la firma de noua( este alergata de diferiti angajati nu numai de mine .. deci..grija ioc..) cu 8600 eur ( un logan ) si care are 200k acuma si in afara de amortizoarele de pe spate, si revizii la timp nu a vazut alte cheltuieli...
deh dotarile costa , marca costa, aspectul costa...si cand te faci evreu...si stai sa socoti...parca iti vine sa iti bagi ceva in ele...de dotari si de aspecte...dar nah ...fiecare cu prioritatile lui...
pretul corect va fi intotdeauna subiectiv...
  • Edu25

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Pana la urma conteaza doar ceea ce crezi tu ca e mai bine pt tine. Respect decizia ta. Stii cum se spune " exista o palarie pt fiecare cap". Daca te vei decide sa o vinzi vei gasi cu siguranta cumparator.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Aveti toti dreptate! Respect!

Am efectuat tot felul de calcule, variante de schimb, etc....,am ajuns la concluzia ca cea mai buna masina este aceea la care poti plati luna de luna rata de leasing operational...
Este adevarat ca nu este masina ta la expirarea contractului, insa stai linistit din toate punctele de vedere:taxe de drum, asigurari, anvelope de vara/iarna, revizii si reparatii..., so...
  • Edu25

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Daca o achizitionezi pe firma, si masina este folosita in regim "heavy" in scop de business,probabil leasingul operational e optiunea corecta. Atentie la costul total al pachetului, care poate deveni prohitibiv daca masina va fi mai putin rulata - calculele arata ca sistemul e eficient la un anumit nr de kilometrii rulati. Pe de alta parte, daca masina este una sa zicem de "reprezentare" si e folosita mai mult ca masina personala, cred ca leasingul financiar e o alegere mai buna. pana la urma decizia trebuie bazata pe un calcul economic functie de scopul in care veti folosi autoturismul.
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Samsarii au ajutat cu coborirea pretului la orice masina sub ceea ce unii (vanzatori) ar considera pretul corect (de revinzare). Astfel, ai avantajul sa iei o masina foarte bbuna de la altcineva decit samsari, care e evident in dezavantaj pentru ca la revinzare scade mult pretul, desi poate masina aia e puata de noua sau chiar veche e mai buna decit una masluita. Mie mi se pare o risipa sa dai 40000 pe o masina noua si sa o vinzi dupa 2 ani cu 20000, pentru ca nu poti cu mai mult, ca asa dicteaza piata. Nici samsarii nu trebuie huliti atita pentru faptul ca ne dau uneori cite mașinã "machiata" bine. Daca tu iei masina doar dupa culoare, fara mecanic, info... la pretul minim al pieței, atunci esti naiv ca sa nu te astepti la belele. Mai mult, daca iei masina ce noua a costat 30000 si te baga la faliment un dpf, cutie viteze de vreo 2000 euro, atunci te-ai cam intins mai mult decit ti-e plapuma. Nu cred ca samsarii iti dau dinadins masini cu chestii grave defecte, gen motor, cutie, roti strimbe ca sa nu porneasca nici macar de pe loc! Exceptiile tin ori de ghinion ori de naivitatea cumparatorului, fiind putine. Eu sint un6l din cazurile care a luat din Romania masina cu cel putin 3-4000 mai jos decit pretul pietei germane, cu km putini, ingrijita, de la autohaus Mercedes, cu garantie 1 an motor si cutie. Si asta doar pentru ca o doamna voia sa o schimbe pe un Mercedes.
Deci, pretul corect e ala al pietei mixat cu buzunarul tau! Conteaza si cum negociezi, ca daca zici doar de culoare, ride samsarul, dar daca zici de relanti inegal, greieri, incalzire scaune arsa, poate obtii ceva discount. Ma amuza un dealer ce zicea ca masina e pierdere din ziua in care a iesit din showroom.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
lbanias a scris: Ma amuza un dealer ce zicea ca masina e pierdere din ziua in care a iesit din showroom.


Are dreptate, din pacate... Wink
Ca si vorba: ..."ai masina, ai necaz, n-ai masina, ti-e necaz"...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR