Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • CRISTEA VICTOR

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: RESITA
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Mr.hat a scris:eu am gasit anul trecut ECU pt C16NZ cu 2 mil in dezmembrari , aici la cj

Cum e cu calculatoarele astea? L-ai incercat acolo? A fost bun primul pe care l-ai probat sau ai tot schimbat pana ai gasit unul bun? Ce simptome avea masina inainte?

Ce mi se pare mie ciudat este ca cu asta defect porneste bine dar cu celalalt nu puteam porni fara sa calc acceleratia, in rest totul mergea bine Rolling Eyes
Skip ads

  • ochiu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2005

  • Mesaj Privat
problema ta este la aer vezi de debitmetrul de aer sigur acolo e problema
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Poate fi de la debitmetru, curatat asa :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=2556
sau minarit :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=13730
Merita de incercat macar....
  • Mr.hat

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2004

  • Mesaj Privat
CRISTEA VICTOR a scris:
Mr.hat a scris:eu am gasit anul trecut ECU pt C16NZ cu 2 mil in dezmembrari , aici la cj

Cum e cu calculatoarele astea? L-ai incercat acolo? A fost bun primul pe care l-ai probat sau ai tot schimbat pana ai gasit unul bun? Ce simptome avea masina inainte?


La mine nu pornea masina deloc si am crezut ca ii de la ECU , am fost la dezmembrari si cei de acolo mi-au zis ca daca nu ii bun ecu ce mi-l dau ei in cursul zilei respective sa ma duc sa-mi dea altul.Nu l-am incercat acolo,caci masina era in partea opusa a orasului. Pana la urma nu a fost ECU de vina, asa ca mi-au dat banii inapoi, de vina a fost modulul ala de aprindere din delcou
Skip ads

  • ionutcatalin_bic

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Problema asta o am sieu, ce e drept, nu asa grav deocamdata, insa la stra mea din 2001, pe tester mi-a aparut cum ca ar fi de vina calculatorul masinii sau senzorul de detonatie....
  • umbra

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2005

  • Mesaj Privat
usor usor la mine e pe drumul cel bun. mai e o mica problema, se pare ca imi agata ceva la acceleratie, ca ramane turata la relanti (dar daca imi bag picioru' sub pedala si ridic isi revine)

se pare ca problema a fost de la aprindere. s-a schimbat: aprindere electronica, bobina din distribuitor (delcou), bujii si ulei plus filtru care saracu era combinat cu benzina din cauza nenumaratelor incercari de-a o porni, cand era innecata.
ah, si tot modulul de injectie spalat cu diluant, valva egr - tentativa de curatenie - era prea jegoasa.

ieri o faza cel putin ciudata. masina pornise, m-am dat cu ea, dar nu cu calculatorul meu ci cu unul de imprumut care era pe ea de 3 saptamani. cand l-au pus sus pe al meu, nicio sansa sa porneasca... si cand l-au pus pe celalalt cu care pornise mai devreme, porneste dar se aprinde check engine si nu se mai stinge...
am vazut ca mecanicul a schimbat ECU fara sa dea jos alimentarea de la baterie. oare influenteaza? se poate arde or smth?
  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
daca nu era pus contactul nu e nici o problema.Daca decuplezi bateria cu contactul pus poti avaria modulul de injectie
  • umbra

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2005

  • Mesaj Privat
in principiu merge masinuta. cu anumite precizari, evident. cand vreau sa pornesc - si asta doar cu motorul rece - n-o ia, decat daca apas pe acceleratie si o tin turata (ceva vreme - cred ca pana se incalzeste putin motorul) ca altfel sta sau oscileaza in jur de 500 de ture si moare. dupa n-are treaba, cred ca curatirea modulului de injectie isi spune cuvantul, trage de frast are Very Happy
cam aiurea deocamdata, stiu, am citit pe forum ca nu-i bine pt motor sa fie pornit cu pedala. din cate am inteles e o problema cu motorasul de relanti, pe care-l voi schimba - ca are urma de uzura pe "varful ala de sageata" - care banuiesc ca deschide/obtureaza ceva orificii.
asta ar fi o problema.

a doua, si care nu tine de mine, fratilor de pe forum, cand aveti probleme cu masinile, e ok sa cereti sfaturi, dar pls postati si cum ati reusit sa scapati de ele (de probleme)... ca daca zic ca 15% din topicurile de la "probleme tehnice" au si rezolvarea cazurilor ma mint pe mine insumi. si asta ma deranjeaza la maxim. dai search pe forum, gasesti aceeasi problema cu care te confrunti, cateva sfaturi, unele geniale, dar cand ajungi la sfarsit nu-ti dai seama care a fost solutia. rusinica :p
Skip ads

  • CRISTEA VICTOR

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: RESITA
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
ai dreptete, aceeasi problema am constatat-o si eu, nu mi se pare normal ca atunci cand mai multa lume incearca sa te ajute si reusesti sa rezolvi o problema sa nu ajuti la randul tau pe altii
  • dictator

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2005

  • Mesaj Privat
CRISTEA VICTOR a scris:Am facut de curand motorul deoarece segmentii erau cam praf, scuipa ulei pe la joja. Toate bune insa nu am scapat de vechea problema, ba chiar s-a mai accentuat.
Cand pornesc motorul o ia de la prima cheie, dar moare imediat, mai ales daca e mai rece afara moare in secunda doi, dar nici dupa ce se incalzeste(si se incalzeste repede-termostat nou) nu sta deloc la relanti. Am incercat cu un alt motoras de relanti cam tot aceeasi treaba, am scos firul de la sonda lambda si tot asa merge, nici nu se aprinde totdeauna becul din bord. Chestia nasoala este ca merge rau, apas acceleratia si la un momentdat nu mai accelereaza, parca o tine ceva si apoi isi da drumul brusc dandu-si in nas urat de tot. Cand plec de pe loc isi da in nas urat de tot fiind nevoit sa o tin din ambreaj si sa accelerez mai repede, nu pot deloc sa merg cu masina ca un om normal decat daca accelerez intr-una, daca o las in viteza I sau a II-a nu merge decat f putin si apoi se scutura violent toata masina si moare motorul. La relanti si scoasa din viteza in mers nu sta, cate-o data moare imediat, altadata tine mai mult. Nu pot sa merg cu pedala calcata constant ca la un momentdat intrerupe si isi da in nas, trebuie sa o tin tot timpul accelerata, numai cu a 5-a pot merge normal. Viteza nu mai prinde mult peste 100 si parca masina e de doua ori mai grea chiar daca motorul e proaspat segmentat si schimbat tot ce trebuia. Am schimbat vre-o doua potentiometre de acceleratie iar corpul injectiei monopunct l-am curatat f bine, insa fara rezultat.
Acum as avea cateva intrebari:
1. motorasul de relanti are functie si in timpul mersului masinii sau doar atat ca tine motorul accelerat la nivel constant la relanti?
2. se poate sa fie defecte atat sonda cat si iac-ul si eventual si injectorul(desi pe acesta l-am schimbat dar tot cu un s-h)
3. modulul de aprindere din delco poate sa fie defect chiar daca porneste la prima cheie f usor? poate sa fie vre-o problema de la delco la mine? fishele sunt bune ca am mai schimbat sin ele iar la intuneric nu vad sa pierd curent pe niciunde
Motorul este c16nz
Va multumesc pt ca ati avut rabdarea de a citi povestea problemelor mele si pt eventualele raspunsuri


astept si eu cu nerabdare rezolvare la solutia ta , ca este aceeasi problema ca si la mine, cand schimb vitezele trebuie sa stau f mult cu piciorul pe ambreiaj, daca iau mai repede (cum ar fi normal la o masina) da in nas si se scutura rau de tot, cateodata nu imi sta deloc la relanti si la intersectii trebuie sa o reglez din pedala de acceleratie ca se opreste motorul. am sch senzorul de la delco, bujii fise, am pus o bobina second (ar putea sa fie treaba asta?), mentionez ca masina mea are si gpl dar face la fel si pe benzina. dupa ce accelerez si iau brusc de pe pedala face aceleasi aproxmativ aceleasi scuturaturi, sper sa gasim rezolvare. pe unde e debitmetrul de aer? as vrea sa fac ceva sa curat ca la service nu am unde sa ma dun, am incercat la Radacini si au zis ca ei repara masini dupa anul 2000. eu am C16NZ din 1993 benzina , Tin sa multumesc pe aceasta cale membrilor forum Opel , am reusit sa imi rez problem pornirii masinii cand se incalzea motorul. am schimbat un senzor care se gaseste in delco. am mai fost la serviceuri in buc si mai mult mi-au distrus masina (la propriu).
  • SONY
  • **
  • 84 mesaje
  • din 17 Jan 2007
  • Kadett 1988 c16nz
  • CLUJ-NAPOCA
  • SONY

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: CLUJ-NAPOCA
  • Masina: Kadett 1988 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2007

  • Mesaj Privat
sal am si eu problema asta numi porneste socul automat diminata numa cind vrea el.si imi pica in nas la acceleratie dar nu intodeauna.este cind merge del ia dracu.nici pe mine nu ma lamurit inca nimeni.nu stie nimeni ce are.nu mai stiu ce sai fac.
  • CRISTEA VICTOR

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: RESITA
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
dictator iti recomand sa cauti pe la careva un calculator de injectie similar si sa il probezi pe a ta. Piesa este o cutiuta de tabla ascunsa in interior langa balamalele usii din fata, e prins doar in 2 mufe. Eu am probat cu al vecinului meu si mergea f bine cu el, atat ca nu voia sa porneasca decat cu acceleratia calcata, in rest aproape perfect, nu mai murea deloc, mergea la relanti si cu a 2-a si nu dadea in nas deloc. Ciudata chestie cu pornirea, asta vechi porneste la cheie fara sa apas, in rest execrabil..... daca rezolv ceva te anunt, desi acu is cam stramtorat
Skip ads

  • dictator

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2005

  • Mesaj Privat
CRISTEA VICTOR a scris:dictator iti recomand sa cauti pe la careva un calculator de injectie similar si sa il probezi pe a ta. Piesa este o cutiuta de tabla ascunsa in interior langa balamalele usii din fata, e prins doar in 2 mufe. Eu am probat cu al vecinului meu si mergea f bine cu el, atat ca nu voia sa porneasca decat cu acceleratia calcata, in rest aproape perfect, nu mai murea deloc, mergea la relanti si cu a 2-a si nu dadea in nas deloc. Ciudata chestie cu pornirea, asta vechi porneste la cheie fara sa apas, in rest execrabil..... daca rezolv ceva te anunt, desi acu is cam stramtorat



ar putea sa imi explice cineva unde e exact calculatorul de injectie ca sa ma apuc sa il dau jos, trebuie sa dau masca aia de sub volan jos, cat e de mare sa il recunosc?. el se poate verifica cumva daca e bun. atunci cand cand in nas parca aud si niste zgomote asa mai urate parca la cutie nush exact parca se misca tare motorul.
  • danieldboca

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
ia le gatura cu 1.7dti_edition.el se ocupa cu calculatoarele de injectie.l-a reparat si pe al meu si la mai multi de pe forum.
daca vrei iti dau nr de tel al lui.
  • dictator

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2005

  • Mesaj Privat
danieldboca a scris:ia le gatura cu 1.7dti_edition.el se ocupa cu calculatoarele de injectie.l-a reparat si pe al meu si la mai multi de pe forum.
daca vrei iti dau nr de tel al lui.


te rog mult cu numarul ala de telefon. se baga si la vectre din astea vechi? e din Bucuresti? numarul meu este 0728130308, multumesc mult
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La C16NZ mai aveti depinde de an si EGR.
A nu se uita se senzorul MAP, 3 pini, masa - semnal - 5V. La ralanti ai pe pin 2 1-1,6V
Se va verifica daca clapeta revine repede si usor inapoi si se vede si potentiometrul.
  • dictator

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2005

  • Mesaj Privat
stie cineva unde sa merg in Bucuresti la un service ceva care sa se priceapa la masini din astea mai vechi OPel Vectra 1993 motor C16NZ benzina?
  • danieldboca

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
dictator a scris:
danieldboca a scris:ia le gatura cu 1.7dti_edition.el se ocupa cu calculatoarele de injectie.l-a reparat si pe al meu si la mai multi de pe forum.
daca vrei iti dau nr de tel al lui.


te rog mult cu numarul ala de telefon. se baga si la vectre din astea vechi? e din Bucuresti? numarul meu este 0728130308, multumesc mult

pe baiat il cheama Mihai si e din bucuresti :0744.319.270.
vorbeste cu el!
  • dictator

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2005

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:La C16NZ mai aveti depinde de an si EGR.
A nu se uita se senzorul MAP, 3 pini, masa - semnal - 5V. La ralanti ai pe pin 2 1-1,6V
Se va verifica daca clapeta revine repede si usor inapoi si se vede si potentiometrul.



ai o schema sa vad daca am si eu toate chestiile astea? a mea e din 1993, as vrea sa le masor. am incercat testul agrafa dar nu merge
  • CRISTEA VICTOR

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: RESITA
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
astazi am luat un calculator de la Lugoj (200 ron), mi s-a parut pretul bun. Nu este seria exact ca a mea dar l-am probat si a mers bine. Acum nu mai da in nas si nu mai moare motorul, merge mai bine masina insa daca o las pe liber dupa un timp mi se aprinde martorul din bord cu codul 35, adica acum trebuie sa schimb si motorasul de relanti Evil or Very Mad Totusi inca mi se pare putin greoaie masina si mai o chestie, cand bag in mansalier imi agata, chiar daca masina sta pe loc. Chestia asta nu mi s-a intamplat pana acuma dar nu cred ca are vre-o legatura cu ultima modificare, in celelalte viteze imi intra insa in mansalier caraie ca naiba
Si mai ceva, cand accelerez se aude un zgomot fin ca si cum ar zdrangani o pietricica intr-o teava metalica, habar n-am de unde vine si ce poate fi... Rolling Eyes
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR