CRISTEA VICTOR a scris:Am facut de curand motorul deoarece segmentii erau cam praf, scuipa ulei pe la joja. Toate bune insa nu am scapat de vechea problema, ba chiar s-a mai accentuat.
Cand pornesc motorul o ia de la prima cheie, dar moare imediat, mai ales daca e mai rece afara moare in secunda doi, dar nici dupa ce se incalzeste(si se incalzeste repede-termostat nou) nu sta deloc la relanti. Am incercat cu un alt motoras de relanti cam tot aceeasi treaba, am scos firul de la sonda lambda si tot asa merge, nici nu se aprinde totdeauna becul din bord. Chestia nasoala este ca merge rau, apas acceleratia si la un momentdat nu mai accelereaza, parca o tine ceva si apoi isi da drumul brusc dandu-si in nas urat de tot. Cand plec de pe loc isi da in nas urat de tot fiind nevoit sa o tin din ambreaj si sa accelerez mai repede, nu pot deloc sa merg cu masina ca un om normal decat daca accelerez intr-una, daca o las in viteza I sau a II-a nu merge decat f putin si apoi se scutura violent toata masina si moare motorul. La relanti si scoasa din viteza in mers nu sta, cate-o data moare imediat, altadata tine mai mult. Nu pot sa merg cu pedala calcata constant ca la un momentdat intrerupe si isi da in nas, trebuie sa o tin tot timpul accelerata, numai cu a 5-a pot merge normal. Viteza nu mai prinde mult peste 100 si parca masina e de doua ori mai grea chiar daca motorul e proaspat segmentat si schimbat tot ce trebuia. Am schimbat vre-o doua potentiometre de acceleratie iar corpul injectiei monopunct l-am curatat f bine, insa fara rezultat.
Acum as avea cateva intrebari:
1. motorasul de relanti are functie si in timpul mersului masinii sau doar atat ca tine motorul accelerat la nivel constant la relanti?
2. se poate sa fie defecte atat sonda cat si iac-ul si eventual si injectorul(desi pe acesta l-am schimbat dar tot cu un s-h)
3. modulul de aprindere din delco poate sa fie defect chiar daca porneste la prima cheie f usor? poate sa fie vre-o problema de la delco la mine? fishele sunt bune ca am mai schimbat sin ele iar la intuneric nu vad sa pierd curent pe niciunde
Motorul este c16nz
Va multumesc pt ca ati avut rabdarea de a citi povestea problemelor mele si pt eventualele raspunsuri
astept si eu cu nerabdare rezolvare la solutia ta , ca este aceeasi problema ca si la mine, cand schimb vitezele trebuie sa stau f mult cu piciorul pe ambreiaj, daca iau mai repede (cum ar fi normal la o masina) da in nas si se scutura rau de tot, cateodata nu imi sta deloc la relanti si la intersectii trebuie sa o reglez din pedala de acceleratie ca se opreste motorul. am sch senzorul de la delco, bujii fise, am pus o bobina second (ar putea sa fie treaba asta?), mentionez ca masina mea are si gpl dar face la fel si pe benzina. dupa ce accelerez si iau brusc de pe pedala face aceleasi aproxmativ aceleasi scuturaturi, sper sa gasim rezolvare. pe unde e debitmetrul de aer? as vrea sa fac ceva sa curat ca la service nu am unde sa ma dun, am incercat la Radacini si au zis ca ei repara masini dupa anul 2000. eu am C16NZ din 1993 benzina , Tin sa multumesc pe aceasta cale membrilor forum Opel , am reusit sa imi rez problem pornirii masinii cand se incalzea motorul. am schimbat un senzor care se gaseste in delco. am mai fost la serviceuri in buc si mai mult mi-au distrus masina (la propriu).