liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
SaschArt
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat
Cam nasol, firul de comanda din releu in mufa ECU are continuitate. Nu a ramas decat ECU, l-am scos, l-am demontat, arata incredibil de rau, coclit tot (pentru cine nu stie, la Corsa D, ECU este afara, sub parbriz, intra apa f usor acolo). Chiar si la interior era coclit, nu se vedea nimic discontinuu/scurt la pinul respectiv, l-am curatat, etansat cu silicon dar problema n-a disparut
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Michangel a scris:
Ce treaba o avea observatia asta cu problema omului numai tu stii...
Ca o paranteza, vezi ca viteza nu se masoara standard in Km/h, ci in metri / secunda, sau mai precis in metri x secunda la puterea -1. Daca vrei, iti explic si vectorial, insa nici asta nu-l va ajuta pe om sa-si rezolve problema... Smart ass !
Daca nu te limita-i a privi doar pina la virful nasului,si citea-i post-ul anterior,ai fi observat ca a fost folosita notiunea de treapta de viteza,in cazul unui ventilator.Eu,conform regulamentului,nu dau QUOTE,la ultimul post,valabil fiind si pentru dumneata...
big_electro61 a scris:viteza este deplasarea din punctul A,in punctul B,in timpul T, unitatea de masura km/ora, pe cind turatia,este altceva,unitatea de masura, rot/min....
Ce treaba o avea observatia asta cu problema omului numai tu stii...
Ca o paranteza, vezi ca viteza nu se masoara standard in Km/h, ci in metri / secunda, sau mai precis in metri x secunda la puterea -1. Daca vrei, iti explic si vectorial, insa nici asta nu-l va ajuta pe om sa-si rezolve problema... Smart ass !
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
SaschArt
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
SaschArt
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat
SaschArt
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat
In final, am reparat eu calculatorul, era intrerupt intre un pin si cablaj, s-a corodat o lamela de la apa.
Va recomand la toti cei care au ECU sub motorasul stergatoarelor sa re-etansati ECU impotriva apei. Scoateti ECU si il desfaceti cu o surubelnita lata pe post de levier (dupa scoaterea suruburilor), mare atentie aici, nu fortati prea tare. Trebuie NEPARAT inlocuita izolatia de etansare cu mastic sau silicon, la masinile din 2007-2008 daca nu a cedat pana acum o sa cedeze sigur, la mine vechea izolatie era evident imbatranita, nici nu este de calitate. Ar fi bine sa si pulverizati vopsea pe lamelele de legatura intre pini si cablaj, este o protectie suplimentara.
Va recomand la toti cei care au ECU sub motorasul stergatoarelor sa re-etansati ECU impotriva apei. Scoateti ECU si il desfaceti cu o surubelnita lata pe post de levier (dupa scoaterea suruburilor), mare atentie aici, nu fortati prea tare. Trebuie NEPARAT inlocuita izolatia de etansare cu mastic sau silicon, la masinile din 2007-2008 daca nu a cedat pana acum o sa cedeze sigur, la mine vechea izolatie era evident imbatranita, nici nu este de calitate. Ar fi bine sa si pulverizati vopsea pe lamelele de legatura intre pini si cablaj, este o protectie suplimentara.