alex_stnc
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2007 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2014
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Din pacate codul in cauza nu e motivul pentru care masina iti merge prost. Apare la multe H-uri si inseamna ca viteza masinii nu este corelata cu cantitatea de motorina injectata in motor, semnalul primit de senzor nu este cel real. Cu alte cuvinte consuma mai mult decat ar trebui pt viteza de deplasare.
E doar un efect al faptului ca masina iti merge prost, dar nu te poti lua dupa el pentru a afla cauza. Trebuie vazuti parametri de catre un mecanic care stie.
Parerea mea
E doar un efect al faptului ca masina iti merge prost, dar nu te poti lua dupa el pentru a afla cauza. Trebuie vazuti parametri de catre un mecanic care stie.
Parerea mea
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Ciprinhio a scris:stai linistit aries ca sunt masini care nu pierd ulei pe la turbina..cand turbina pierde ulei are segmentii uzati si daca a ta are joc 2.3 milimetri e bine..n-am vazut turbina cu joc de 2-3 mm sa mai si functioneze da no poate exista..alea de avion
Sigur ca pe nevazute si pipaite exista o doza de subiectivism dar oricum sint convins ca am un joc la AXUL turbinei de peste 2 mm.
Turbina care sa nu scape nimic pe la lagare si segmenti , din punctul meu de vedere si al fizicii , nu exista si asta din simplu motiv ca nu exista sistem de etanseizare perfect asa cum nu exista sistem fara pierderi.
- marin70
- ***
- 527 mesaje
- din 11 Aug 2009
- Astra 2002 y17dti
- Bacau
marin70
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Se da jos se scurge de ulei. Apoi pui ori decarbusol ori benzina si il ''agiti'' astupand cu mainile capetele(sa fie cam jumate umplut). Repeti operatiunea pana iese lichidul curat. Atentie trebuie lasat la uscat bine ca sa iasa toti vaporii. In principiu e simplu daca ai indemnare la desfacut. In plus sunt utile niste manusi medicinale pt ca e multa murdarie acolo.
- marin70
- ***
- 527 mesaje
- din 11 Aug 2009
- Astra 2002 y17dti
- Bacau
marin70
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
1 - eu n-am reusit la y17dt sa scot intercoolerul fara sa demontez masca fata + faruri + toate cele.
2 - intercoolerul l-am scuturat bine cu motorina. Cu benzina , dupa parerea mea , n-as recomanda. Oricat l-ai tine la zvantat , tot vor ramane vapori in el ca si in cazul rezervoarelor.
Dar poate totusi merge si asa.
2 - intercoolerul l-am scuturat bine cu motorina. Cu benzina , dupa parerea mea , n-as recomanda. Oricat l-ai tine la zvantat , tot vor ramane vapori in el ca si in cazul rezervoarelor.
Dar poate totusi merge si asa.
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
Tachonow
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2014
- Mesaj Privat