Ai uitat parola?


  • Frezzy

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Mar 2018

  • Garaj Mesaj Privat
E normal pe liber cu motorul pornit daca apas putin mai tare pe pedala de frana sa o pot duce pana la podea ? adica daca depun efort o pot apasa aproape toata...in mers tine frana nu am probleme
  • urs.ar

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Zgomot ca de arc intins la rotirea volanului. Schimbat flanse amortizor, schimbat arcuri, zgomotul tot se aude. De la ce poate fi?
  • manole74

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Dacă flansele sunt Moog...o sa tot ai de furca!
  • Irynel

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Nov 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Care sunt motivele si "beneficiile" schimbarii uleiului la cutia manuala?Lubrifierea o inteleg, uleiul in timp isi pierde din proprietati.Dar altele care sunt?Schimbi treptele mai usor, mai silentioasa etc?Multumesc.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia A20dt din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Irynel .Normal cam la 80.000.de km uleiul la cutie de schimbă .capacul de golire are pe el un magnet vezi dacă sunt pilitiri din pinioane
  • Irynel

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Nov 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Intrebam pentru ca joi sunt programat la eds pentru schimbare o-ring, verificare sorb, cuzineti si presiune ulei si nu stiu daca sa schimb sau nu si uleiul din cutie, daca tot ajung la service.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia A20dt din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Irynel.Controleaza cuzineti de PALIER ăstea se gripează .cum dai baia de ulei jos controlează palierul nr 3 cel din centru acolo sint și semilunile ptr joc axial al vibrochenului . căpăcele se stringe cu dinamometrica la 22Nm +90 grade
  • Irynel

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Nov 2017

  • Garaj Mesaj Privat
"Inlocuit oring pompa ulei/sorb (cu demontare baie ulei, inclusiv verificare cuzineti palier si masuratori presiune ulei)"

Acesta este raspunsul lor in momentul in care am solicitat cererea de oferta si am facut programarea.Astea st operatiunile pe care fac.
  • apostu94

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jun 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Nu o sa deschid un topic pentru asta asa ca intreb aici. Unde gasesc butonul de reglaj oglinzi pentru masina asta? Nu ma intereseaza tot sistemul, doar butonasul ala. Am incercat peste tot si nimic. Chiar si la dezmembrari. Las o imagine ca sa va faceti o idee https://imgur.com/gallery/4OFT4Av
  • urs.ar

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
@manole74 - Nu sunt flansele.

Zgomot ca de arc intins la rotirea volanului. Schimbat flanse amortizor, schimbat arcuri, zgomotul tot se aude. De la ce poate fi?

Mai este o flansa sus ce are guma doar pe margini. Poate fi aceea?
  • manole74

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Pai daca mai este singura piesa veche din ansamblu, incearca si schimb-o ......nu vad alta varianta!
  • urs.ar

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Amortizorul nu poate fi ?
  • Frezzy

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Mar 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Este cineva pe forum care a mers cel putin 50 000 cu discuri aftermarket ? Bosch sau ovalizat pe a doua masina după 15000 , pe insignia ate set complet 10 000 si sau dus.... Un lucru am observat la ATE SE TOCESC foarte repede adica a facut buza la 10000 destul de mare.. Banuiesc ca trebuie discuri si placute mai dure ? Zimmerman sau textar ? 2200 lei am dat acum cateva luni nu mai vreau iar teapa
  • crapu7

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia DTH din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Aug 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Ate pot confirma ca se duc repede, atat placutele cat si discurile in aprox 10-15k.

In schimb 25000 km exact mi-au ținut discurile Brembo pana sa se ovalizeze si inca le mai folosesc deoarece m-am plictisit sa bag banii in ele.

Diferența la pret intre Ate si Brembo a fost de vreo 70-100 ron, dar de 2 ori mai bune Brembo ca si durabilitate.
  • zaebo

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara sunt nou pe aici. Am o intrebare,detin o insignia 2015 , 160cp automata, cateodata la oprirea masini imi afiseaza acest mesaj:
"Actiune necesara: schimbarea in modul parcare "

Masina este pusa in P dar nu inteleg de ce primesc acest mesaj, cateodata daca o las asa si vrea sa plec cand deschid usa claxoeaza de 2 ori rapid. Pornesc motorul mut in R inapoi P si totul ok .
Stie cineva ceva ? Cutie merge foarte bine schimba bine . Doar acest mesaj este afisat
  • adi.jurubita

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, scuze daca e o intrebare prosteasca. Cum se traduce in limba romana crankshaft pulley? Am gasit imagini pe net, dar daca imi poate va rog arata cineva exact (intr-o schita/poza) unde vine la motor?
Multumesc

Intre timp am gasit aceasta schita si la numarul 13 ar fi aici
Dar in acest video se refera cu acelasi nume la alta piesa, din care am inteles se numeste roata dintata sau pinion vibrochen.
  • adi.jurubita

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Nu pot sa editez din nou. Rola cea mare se numeste "rola ghidaj curea transmisie". Din ce am inteles amandoua sunt actionate de vibrochen, de aici si confuzia mea.
Ramane pt. urmatorii cititori.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia A20dt din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Te referi la rolă mare externă care invirte cureaua de vervicii adică alternatorul compresorul si servo. Sau la pinionul de pe vibroch care invirte cureaua de distributie
  • adi.jurubita

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
salut, la amandoua, am aflat pana la urma care e care. mersi.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia A20dt din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Motorul de Insignia e de Fiat. Dar pinonul 1de pe vibrochen care invirte cureaua de distribuție nu este același de la motoarele de 1.9 .cureaua de distribuție întinzătorul și pompa de apă sint la fel ca la motoarele de 1.9 Dar pinionul diferă diametru mai mare și un dinte mai mult

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata