Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • bujuxp

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Aceea micuta care e sub electrovalva mai mare. Care duce la bidonasul de vacum de sub aripa dreapta?
Skip ads

  • print

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salut am si eu un vectra B 2.2 DTR si pe tester mi-a dat 3 erori permanente 1590,0725,1335.poate cineva sa mi le "descifreze"si mie.simptomele masini sunt:uneori se aprinde martorul,turometrul nu mai functioneaza si cred ca se tureaza doar pina la aprox 2000 turati.cind se aprinde martorul la relanti motorul are un mers neregulat si daca o accelerez scoate mult fum alb cu miros de motorina nearsa.daca merg cu ea asa tupa ceva timp se stinge martorul si motorul trage normal functioneaza normal si turometrul la fel.VA ROG CINE A MAI INTIMPINAT ASTFEL DE PROBLEME SA MA SFATUIASCA SI PE MINE CE SA FAC.MULTUMESC
Crying or Very sad
  • floppy2k

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ce fel se manifesta masina cand senzorul asta e stricat (porneste greu / merge rau) cod P1590
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
floppy2k a scris:ce fel se manifesta masina cand senzorul asta e stricat (porneste greu / merge rau) cod P1590



mai, la mine porneste cam greu in special cand e motorul cald. urmeaza sa investighez. ciudat e ca in opel scanner imi da la P1590 engine running signal high input . The selected trouble code storage when: A10 Control Unit - Injection Pump Incorect voltaje level at control unit terminal 7 Concerned terminals: 3, 58.
Skip ads

  • floppy2k

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
eu am schimbat senzorul ala de pe bloc motor si nu mai am probleme, de obicei cand ala e stricat la cald porneste greu, dar pot fi alte cauze, schimba-l ca nu e asa scump (cam 260 lei) si ai sa vezi diferenta. Si mie la service mi-a zis ca e dusa pomba (care e vreo 70 mil noua) dar un prieten mi-a zis sa schimb ala si am ceva timp de cand nu mai face figuri. Succes
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
ms mult de sfat, asa voi face. Din cate am mai cautat pe net, eraorea si descrierea se refera exact la senzorut de turatie. Asa ca teoretic e treaba clara, acum sa vad practic! NU de alta, dar am bulit 2 baterii pana acum de cand ma chinui de 3 ani cu problema asta...
  • floppy2k

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
pai mult noroc ...
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
imi poti da un id de mess sau nr de tel sa te intreb despre manifestari? ti-sfi f recunoscator..
Skip ads

  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca mai faceti chat pe forum o sa fim nevoiti sa aplicam regulamentul. Pentru asa ceva aveti PM.
  • floppy2k

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am inteles, sorry, nu se va mai repeta.
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Rules, rules, rules...you can't do anything without rules! Parca am fi in TRansportatorul! Sunt satul de regulile de la serviciu, acum trebuie sa ma conformez si pe forum?! Hm. Wink
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Deci, m-ar puea lamuri cineva cu codul asta de eroare la OMEGA B Y22DTH care ma bantuie de cativa ani?
In opelscannerul care il detin imi zice P 1590 Engine Running Signal, High Input si e Permanent, adica il sterg insa de indata ce pornesc imi reapare, si iar il sterg iar apare Crying or Very sad Rolling Eyes Ce ar putea fi, cauzele lui eventual si urmarile, ca nu apare degeaba, masina e bolnava si incearca sa imi spuna ceva, insa nu gasesc pe nimeni in oras care sa o trateze de eroarea/boala asta Shocked Shocked Sa fie de la circuitul de incarcare? ca desi am bateria noua, imi scoate numai pe vremea asta 14.30 V pe borne. Orice parere este binevenita, in special de la un electrician ar fi mai bine!
Skip ads

  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
o am si eu!cika e legat de incarcare...o am de cand am cump masina !
p1590
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Engine Running Signal, pare a fi semnalul de la senzorul de turatie arbore motor. High Imput, ar fii semnal mare pe intrare. Dar de ce?
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Senzorul de turatie l-am schimbat cu unul original tot Bosch si la fel imi apare. Si cred ca tot din cauza erorii motorul merge cam prost la demarajul de pe loc.
Iata si o captura de imagine cu eroarea si datele scanate de tester.

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
"System voltage - 13.8 V"
Tensiunea trebuie sa fie 14 - 14.4 V. Posibil sa ai o dioda arsa sau pierderi de tensiune pe cablurile de la alternator. Parerea mea.
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Ma gandeam ca ar fi de la tenune, dar si pe vremea asta de afara cu tensiunea la borne de 14,30 V tot am eroarea asta. Ciudat
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
In imaginea de mai sus ai 13.8 V.
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Iulian, atunci era alta temp exterioara, acum la rece imi baga 14,30 la relanti cu multimetrul. Si este diferenta intre voltajul dat de tester cu multimetrul de cca. 10-20 mV, VERIFICAT!
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Se pare ca problema codului P1590 persista. Am schimbat senzorul de turatie (bosch), refacut distributia, degeaba. Este electric, dar ce anume nu pot stii . Sa fie vreun senzor din pompa de injectie? Sau ceva legat de incarcare fiindca la borne nu am decat 13,8 V fara consumatori si 13,5 cu toti consumatorii. Am sa schimb si releul regulator de tensiune de pe alternator cu unul Bosch, fiindca cel englezesc cred ca este prost facut (cu toate ca masurat cu + releului si masa motorului am 14,40 - posibil sa trebuiasca sa trag un fir de + suplimentar catre borna?)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR