Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A
  • bullet404

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Arges
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua, dupa cum am spus si in titlu, am un tigra nou ( pret redus, desigur ) si cateva probleme:
1. pana se incalzeste motorul merge ca un tractor ( intrerupe la greu )
2. daca ating acceleratia brusc moare motorul, trebuie luata foarte usor
3. nu se tureaza mai mult de 3500 / 4000rpm
4. pedala de frana tine ( foarte bine ) jos de tot, abs nu functioneaza si totusi nu am martorul in bord aprins, becul e ok
5. consum extrem de mare, 50 lei = 20km ( wtf ) ..
6. porneste numai daca apas acceleratia maxim
7. rateuri pe toba, uneori mici, uneori imi piune timpanul 2 - 3 minute
8. da in nas, rau
Ce am incercat:
1 = schimb buji, fise ok, bobina ok
2 = nu am idee de la ce ar fii deci nu am incercat nimic
3 = egr / clapeta acceleratie curatate cu benzina
4 = nimic ca nu am idee de la ce ar fii
5 = am scos mufa de la egr pana am curatato ( astazi montez totul si testez diferentele )
6 = la fel, nu stiu ce are
7 = imi place cand face asta dar nu inteleg de ce

In clapeta de acceleratie am gasit lichid, cred ca era ulei ca nu avea miros de benzina.. gaurile alea de la admisie, 1 - 2 si 4 erau umede bine, 3 era uscata ( si bujiile la fel, 1 - 2 - 4 le innegreste )

imediat in spatele clapetei pe teava aia neagra de intra in ea, mai intra un furtun care nu sta prea bine acolo, o sa ii dau astazi cu mastic ceva

a, da.. intro zii,la semafor ( cald, aglomeratie .. etc ) aveam temperatura ~100 grade +, am tras pe dreapta si am ridicat capota.. undeva in zona clapetei de acceleratie tasnea cu presiune apa fiarta, nu imi dau seama de unde.. presiune foarte mare, arunca ~20 - 30cm in fata masini
Vreo solutie / idee cineva? sper sa intelegeti problemele.. nu ma pricep prea bine la explicat Smile
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
In primul rand trebuie o diagnoza si sa notezi erorile stocate. Nu poti depana asa dupa ureche. Apoi trebuie verificat bordul, s-ar putea sa nu ai becuri la unii martori si de asta nu se aprind. E posibil sa ai senzorul de temperatura antigel defect si motorul merge in regim de pornire cu exces de benzina, ceea ce ar explica consumul mare si bujiile afumate, umede. E posibil sa ai radiatorul de racire motor (antigel) cu celule obturate sau pline cu namol, ceea ce ar explica fierberea. La mine mergea foarte fierbinte motorul desi vea si termostatul scos, nedepasind temperatura normala (90 grdC), dar cand am schimbat radiatorul si l-am pus nou, s-a schimbat complet mersul motorului si temperatura.
Dar revin, esentiala este o diagnoza (vezi cine are un OP-COM in zona ta, Stefan Tolos e din Pitesti). Totul este sa cauti!
Uite aici: https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
  • bullet404

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Arges
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2014

  • Mesaj Privat
testu agrafa imi da EGR ( dupa ce l-am desfacut / curatat / testat totul ok ) , lipsa unui releu la pompa de benzina
se poate sa am filtrul de benzina infundat? apa in rezervor ceva?
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Eu am spus diagnoza, nu testul agrafa! Cand cumperi o masina SH, in primul rand schimbi distributia, uleiul, toate filtrele, ca sa stii pe ce te bazezi, credeam ca ai facut asta. Am mai spus, nu poti depana dupa ureche.
Skip ads

  • bullet404

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Arges
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2014

  • Mesaj Privat
ala de benzina e singurul care nu am avut timp sa il schimb..

am o intrebare, nu era normal sa fie benzina mereu in rampa de injectoare? am apasat cu ceva pe valva aia si iesea doar aer.. am dat la automat de vreo 3 - 4 ori si dabia atunci a inceput sa arunce putina benzina cu bulburuci de aer. asa e normal?
  • bullet404

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Arges
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2014

  • Mesaj Privat
revin cu niste coduri de eroare:
28 Fuel pump relay contacts Contact problem
47 Linear exhaust gas re-circulation (EGR) position n/a
85 Immobiliser Wrong signal
43 Primary ignition (distributor systems) High voltage
84 Immobiliser No signal
61 Fuel tank vent valve (FTVV) Low voltage
33 Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor High voltage

cand pun contactul nu e normal sa bazaie pompa unpic nu?
  • bullet404

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Arges
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2014

  • Mesaj Privat
problema a fost rezolvata: fulie + pinionul acela care intra in arbore, e un senzor pe acea fulie care antreneaza cureaua de accesori care ar fii responsabil cu aprinderea. Are putin joc si asta imi transforma masina intro roaba cu 20% consum. O zii buna si sper ca am ajutat si pe altcineva cu acest topic!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR