Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • lurker

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salut,am si eu o vectra b z18xe,de ceva vreme ma supara indicatorul de apa(antigel)urca foarte repede pe rosu de ex de la 100 la ultima linie rosie urca foarte repede ca indicatorul de benzica cand pui contactul.
Am incepul du rele-e,termocuple,termostat,senzori temperatura,radiator, inlocuite cu piese noi.
De ex la 100 grade daca opresc motorul stau 2 min si pun contactul acul indica 90-93,inloc sa indice mai mult ca motorul este oprit si nu mai are circulatie el indica mai putin,credetima ca nus ce sa ii mai fac in mers normal nu sare de 90,nu mai in relanti sau in aglomeratie ma supara,imi cer scuze daca am deranjat pe cineva sau nu am postat unde trebue,multumesc frumos.
Skip ads 60' (0/3)

  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
radiator fisurat sau furtun nestrans bine, nu iti pierde antigel?
eu aveam radiatorul fisurat si completam cam 500 gr pe an, din cauza asta imi urca mereu pe rosu la relanti sau in oras ,nu mai facea presiunea care trebuie mai poti verifica si termostatul daca este ok este pe aici un tutorial de schimbare.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=72428
  • lurker

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salut,am inlocuit si termostat si de geaba,nu nu pierd antigel absolut de loc,nustiu c sa ii mai fac pe tester imi arata 105 grade iar in bord e pe atreia linie rosie,la 105 pleaca ventilatoarele,in prima treapta,dar in bord e pe rosu,si mereu trag p dreapta sa nu calez motorul.
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 3,113
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Senzor temperatura inlocuit cu unul original functional? Doar original, de aftermket sa nu aud ca am muncit la o dacie 3 zile cu senzorii vietii si erau ei defecti...am pus unul oem sh si a mers brici, ma gandeam sa ii pun ventilatorul pe buton ca sa il porneasca el cand trebui..
Termocupla de ce pleaca la 105? la 105 este ultima treapta, prima trebui sa plece la 93-94...
Daca termocupla pleaca la 105 sunt 2 variante. Doar o viteza mai are functionala si ultima sau senzorul de temperatura bate campii...
Skip ads 60' (0/3)

  • lurker

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Totate sunt pe original,prima treapta este la 105 a 2 la 110 a 3 la115,merg toate treptele verificate p direct,termocuple noi,dar problema este dc cand acul este la 100 opresc motorul 1-2min si pornesc arata 90,in lok sa creasca sa arate mai mult arata mai putin,eu cred ca indicatorul meu o ia razna,dar nu stiu unde este cauza si c sa ii mai fac ma omorat.
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 3,113
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Stai ca nu inteleg...
Cand o opresti ai 100 grade.
O pornesti peste 2 minute are 90 grade
?
  • lurker

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Dap si dupa cateva sec dupa c am pornito urca la 95,nici eu nustiu c sa mai inteleg care o fi problema.si nimeni nui d de cap.
  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Gunoaie pe instalatie,eventula vreo bucata dintr-un furtun copt care este desprinsa putin si obtureaza traseul?
Skip ads 60' (0/3)

  • daan08

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
aceeasi problema o am si eu la Vectra B 1.6. Nu stiu ce sa ii mai fac.Daca folosesc aerul conditionat pornesc amandoua ventilatoarele, cel din fata de la radiator AC si cel de pe radiatorul de racire. In aceste conditii de folosire AC, apa sta la 92 grade. Chiar nu stiu unde sa mai intervin.
  • daan08

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Revin la problema cu rezolvarea.
Schimbat termocupla, care era noua dar cred ca nu funtiona in parametri sau nu stiu ce, cu o termocupla de Calibra cu deschidere 88-83 si 90-95. Mentionez ca termocuplele sunt la fel, iar in momentul in care opresc motorul, cand e deschis termostatul, ventilatorul continua sa lucreze inca putin, pana la racirea lichidului din radiator.
  • alecsionut

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Va salut.am si eu o problema cu o vectra b z18xe 2001 ma dispera temperatura care urca destul de repede la 100 de grade si termocupla porneste la 98 100 de grade.de multe ori mi-a trecut si de 100.azi am schimbat termostatul si e la fel.garnitura de chiulasa nu cred ca e pentru ca anigel in ulei nu e si nici invers.deci cred ca ar fii termocupla care nu porneste la timp.ce as putea face?multumesc
  • daan08

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Dacă citești mai sus ai rezolvarea... O termocupla e 70 Ron. Cred ca se merita sa o schimbi
Skip ads 60' (0/3)

  • dbie94

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2013

  • Mesaj Privat
alecsionut a scris:Va salut.am si eu o problema cu o vectra b z18xe 2001 ma dispera temperatura care urca destul de repede la 100 de grade si termocupla porneste la 98 100 de grade.de multe ori mi-a trecut si de 100.azi am schimbat termostatul si e la fel.garnitura de chiulasa nu cred ca e pentru ca anigel in ulei nu e si nici invers.deci cred ca ar fii termocupla care nu porneste la timp.ce as putea face?multumesc


Exista termostate care deschid mai devreme , adica pe la 85-87 grade
  • AlynD

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Germania
  • Masina: Vectra 2001 Z18XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Va salut cu respect ! Detin un Opel Vectra B din 2001 / 1.8 125ps. Problema e similara cu a voastra, in sensul ca apa urca foarte repede la 100 de grade si dupa un timp scade la 95 si asa ramane. Continui sa rulez inca 5- 10 minute fara sa se modifice valoarea temperaturii si trag pe dreapta si opresc motorul, apoi pun contactul dupa 3-4 secunde si indicatorul de apa se opreste la 85 grade. si el initial era la 95. si aceasta schimbatre se face in carteva secunde... Mentionez ca am schimbat Termostat nou original . Ventilatorul porneste la 100 de grade prima treapta si se opreste la 95, dar nu e problema asta. Nu inteleg de unde vine problema asta, e clar ca e ceva electric. Daca stie cineva ce as putea sa ii mai fac... va rog, sunt disperat , Va multumesc !
Skip ads 60' (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR