Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • BVMBogdan

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Nici nu vreau sa ma gandesc.
Multumesc de raspunsuri, Doamne ajuta sa se faca bine masinile Smile)
Skip ads

  • ionut-sil

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2014

  • Mesaj Privat
eu stiam ca lamda are legatura cu alimentarea nu evacuarea de gaze ...
  • neaMichael

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Sonda lambda are foarte mare legatura cu alimentarea. Ea este folositoare pentru ECU sa stie sa calculeze benzina/aer necesar pe langa alti multi senzori. Dar sonda asta este amplasata pe galeria de evacuare imediat la iesirea din motor urmeaza catalizatorul si dupa alta sonda lambda la modelele mai noi. Ea masoara cantitatea de oxigen din gazele evacuate. Eu ti-am facut un mic mic rezumat. Da-i o cautare si gasesti detalii ( asta daca vrei).
  • BVMBogdan

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc
M-am documentat pe aceasta tema. Oare sa nu alimenteze motorul cu benzina cata trebuie? Si zic asta pentru ca dupa ce moare, trebuie sa calc acceleratia, altfel, se inneaca oarecum si iarasi moare.


Ultima modificare facuta de BVMBogdan la Vin 22 Mai, 2015 11:24 pm
Skip ads

  • BVMBogdan

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Ionut, nu am niciun martor aprins la bord..
  • neaMichael

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Motoarelele z16xe are injectie multipunct. benzina ii vine si inca prea bine. Problema nu este nici de la lambda. Gaze fierbinti ies si cand motorul are 30 grade si cand motorul are 95 grade. EGR-ul cred ca este la tine a ramas blocat pe intredeschis.
La mine masoara si cred ca este mort. Neutral (6,6 ohm pe plus si minus. 2,3,4 nu mai masaoara nimic) Eu as desface si ECU ca pe motor am ulei, pierd pe la buson la mine dar nu cred ca a intrat in ECU. Dar imi este ca il desfac degeaba.
Cum a spus si Domnul Dan. Trebui EGR-ul sa il cureti. Nu este mare lucru sa il cureti. Are doua suruburi si o mufa. Il dai jos si il pui intr-o solutie de curatat carburatoare (decarbusol). Acolo 2 cm sa nu il bagi cu totul. Very Happy Este un tutorial pe Youtube cum sa il dai jos si curatere rapida: http://www.youtube.com/watch?v=qGCZN2oj1DQ Copiaza linkul in pagina ta.
  • neaMichael

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut.
Azi m-am apaucat si am dat computerul la masina jos am sters si curatat toate suruburile si toti contactii, am montat tot frumusel si cu grija la loc si am pornit masina. Totul normal toarce. Nici o problema.

Am scos joja de ulei sa vad daca pierd presiune in baie si cand am pus degetul la gura jojei ma curentat motorul, ( expresie: de mi sa ridicat parul in cap). Inseamna ca pierd curent pe undeva. si pe unde as putea pierde curent? Multumesc anticipat.

Edit: Dupa ce sa incalzit motorul am vazut ca de pe esapament imi iese apa si fum alb chiar si cand o accelerez si miroase a benzina fumul. Deja ma satura probeleme. Apa de unde? Si fum de ce? Sad ma dispera .

Apa in vas pare sa nu se miste.E la nivel.
  • neaMichael

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut din nou. Pana sa ajung la service, vreau si eu o parere. Este normal sa am acele puncte in dreptul fiecarei fise? Este cate o gaurica mica in plastic. Parca ar fi topit.



Asta sa imi fie problema cu opritul motorului in mers?
Skip ads

  • ionut-sil

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2014

  • Mesaj Privat
ar putea sa iti fure curent fisele. nu porneste greu la rece ?
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Bujie in scurt , izolatie fise invechita/strapunsa/ calitate proasta , contactori fise in mediu umed.
De la un singur piston ,,vaduvit,, de cate o scanteie pierduta aiurea ,,la masa,, si prin bratele tale , nu-ti moare motorul ci eventual da cite un ,,sughit,, si merge ,,in 3,,.
La 2 pistoane ramase orfane de scanteie probabil iti da in ,,balbaiala,, .
La 3 clar , ai murit ! Smile

Chiar m-am uitat zilele trecute la fisele la benzinarul din familie , motor Zetec stau fisele intinse toata ziua pe metalul motorului , se ating si intre ele , ce mai , harmalaie totala - dar nu are curaj nici una ,, sa scuipe,, vreo scanteie.
Drept este ca le-am schimbat acum 2 ani si au fost cam 150 lei daca nu ma insel si nu pe original !


Ultima modificare facuta de Aries la Sam 23 Mai, 2015 7:42 pm
  • neaMichael

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Bujiile le-am schimbat acum 2 luni si am facut de atunci cam 2000 km am pus NGK.
Si asta sa imi impuste "bobinele" ?
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Scurt la bujie se intampla mai rar dar am patit si asta. De obicei fisele sint cele mai pacatoase pentru ca toate cooperativele din lume fac fise.
Ar merita si o proba cu o alta bobina de imprumut mai ales pentru a vedea cum merge masina donatoare cu bobina ta.
neaMichael a scris:Bujiile le-am schimbat acum 2 luni si am facut de atunci cam 2000 km am pus NGK.
Si asta sa imi impuste "bobinele" ?

Te-ai referit la fise ?


Ultima modificare facuta de Aries la Sam 23 Mai, 2015 7:46 pm
Skip ads

  • ionut-sil

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2014

  • Mesaj Privat
nu pe` da fisele se pot strapunge in timp de la uzura si nu te prea anunta cand o fac , ia-ti niste fise noi , da verifica si capacu de delcou
  • neaMichael

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
in pozele care le-am pus. nu stiu ce este prostia aia lunga, distribuitor de curent pe buji. dar stiu ca imi da curnet la buji. aia vine montata desupra bujiilor si este conectat la ECU. ma gandesc ca alta bobina de inductie nu mai am . Ori daca am unde se afla? la fise m-am uitat azi. are un fel de arc inuntru si izolatia pare intacta.

partea proasta este ca nu mai am cu cine sa fac un schimb. Ori astept testerul cand o veni peste 2 saptamani ori ma mai chinui cu ea.
Dar chestia este ca de cand am schimbat bujiile la 1 sapt a inceput problema. Si bujiile i le-am schimbat ca aveam eroare pe cilindru 2. Eroarea a disparut dar a aparut alta problema. Si bujiile sunt arse. Lucreaza bine. O sa schimb poate bujiile. Marti.

ionut: ce capac de delcou? iarta-ma dar nu vorbim de dacia. modelul meu nu are nici un capac de delcou.
  • ionut-sil

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2014

  • Mesaj Privat
am vazut capacul de pe culbutori si credeam ca e la fel ca pe vechiul vectra al meu
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Lasa-l neaMichael , s-a incurcat si el. Capac delco este si pe F-uri. Smile

Un link total aiurea , la intamplare ca o impresie generala pentru preturi. Este si cu 300 si cu 800 lei Smile

http://www.expertpiese.ro/P...0-Bobina-inductie

Si ce crezi ca vei rezolva cu testerul ? Iti ,,va spune,, lucruri ce deja le sti si tu.
  • neaMichael

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Ma gandesc ca imi va spune ce valori are curentul, si in ce parametri lucreaza motorul, daca am explozie pe cilindrii etc.
Da bobina de inductie, o sa ma uit aici in germania, maine este tot inchis luni este intaltarea catolica si tocmai marti sa pot cumpara ceva.
Multumesc mult de sfaturi . Apreciez.

Ionut: Nu-i nimic, inteleg vrei sa ajuti si asta este bine. Dar eu am peri albi deja in cap cu masina asta.

Unul Delphi am sa cumpar.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Cand patesc lucruri din astea tin un amic cu forta langa mine si ,,jefuiesc,, de pe masina lui tot ce se poate si ce face parte dintr-un sistem , le montez toate la mine si apoi incep sa demontez cate una inapoi facand incercari. Evident , acolo unde e posibil transplantul temporar si nu necesita manopera multa sau costuri aiurea.
Si daca ii dau amicului 50-100 lei +2 beri cat timp sta langa mine dar sint convins ca as pierde mult mai mult daca m-as apuca sa mi le cumpar pe rand sau daca m-as uita in oglinda sa vad cum incaruntesc ! Smile
In cazul tau as imprumuta bujii, fise, bobina , orice, de la altcineva sa vad ce se intampla.
  • neaMichael

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Am fost azi la Service Opel. A pus testerul pe masina si mi-a masurat toate datele. Totul lucreaza normal, totul este in parametri. Dar de ce se opreste motorul? Ce nu detecteaza testerul? ma dispera. A verificat tot. Pompa baga benzina bine, trage dar se opreste motorul cand calc ambreiajul. Am mai citit pe internet ca e posibil de la un scurt de la un bec sa faca asa. Chiar este posibil?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
incearca sa apesi switch ambreiaj manual si vezi... ce se intampla...
(si daca este asezat bine si daca calca bine pe capul lui.)
Dar in service nu au apasat pedala de ambreiaj, si nu sa oprit motorul (buni mecanici, ce proba au facut cu motorul pornit, nici una.)

Daca este de natura electrica incepe de aici.
- Verifica si firele de la siguranta 38
- Verifica mufa de la switch ambreiaj
- Verifica firul de masa de la el unde duce la ce punct de masa in ce stare este, si firul daca este OK.
- Verifica switch ambreiaj firul gri pana la ecu mufa K pin 61
- Verifica toate firele sa nu fie intrerupte...
- O proba cu alt switch ambreiaj nu strica... (sa nu fie dus el.)
https://www.clubopel.com/vie...p=1740212#1740212 mufa switch ambreiaj o gasesti aici.

Dar cand apesi frana nu se intampla sa se opreasca motorul?

Daca este de natura mecanica nu am idee... Desfacut si vazut...
bendixul la electromotor in ce stare este... "motorul trepideaza dupa ce invart cheia"
Oricum pana nu desfaci nu cred ca vei afla ce are...
incearca sa apesi de mai multe ori ambreajul cand schimbi vitezele, si in ce treapta face mai des.

Sunt doar pareri...
Pilot automat pe ea ai?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR