Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • neaMichael

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
ambreiajul meu este chel. ( fara tempomat) deci nu am swich
poate sa ma uit la siguranta f38 care am inteles ca duce si la frana
mecanicul mi-a mers cu masina, (culmea ca la el nu sa ma oprit) dar are momente si la mine cand nu se opreste cate o zi intreaga. si tocmai seara cand sa ajung acasa si apas ambreiajul o las pe liber sa mearga si imi moare motorul ( de cele mai multe ori o pornesc in mers depinde in ce viteza sunt si ii dau drumu la pedala ambreiaj pana porneste motorul) dar motorul porneste in jumatate de secunda fara probleme si nu se mai opreste in urmatori 5-6 km
de invartit invarte excelent si nu trepideaza
daca nu ii las motorul sa se opreasca. sa zic ca o simt ca vrea sa moara si o bag din a 5-a in treapta a 4-a atunci incepe si merge cu noduri. parca zici ca merg pe munte prin gauri in asfalt. chiar daca apas frana chiar daca nu, motorul tot se opreste.
La modele astea vechi si noi cred ca merge. daca tragi usor de maneta iese din viteza, sare. Am facut si proba asta fara sa ating pedalele. Si tot se opreste. Problema la mine tind sa cred ca este amestecul de aer benzina, scanteie, ori in cel mai rau caz, ecu. pentru ca asta se intampla numai dupa ce se incalzeste motorul.

Eu am sa ma uit si pe la swichul de frana si sigurnate, Multumesc pentru sfat. Astea nu le0am verificat.
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
incearca sa indepartezi ECU de pe motor
(vezi sa ii pui masa pe carcasa altfel nu iti va merge ECU, vor aparea erori de la senzori | masa pe carcasa OK.)

Cam este de cautat...

EGR-ul l-ai verificat... Z16XE cam are probleme cu el.
http://www.youtube.com/watch?v=8YRq2Xl58Oo
  • neaMichael

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Azi am schimbat bujiile am pus Bosch R6 cu 4 ciocuri, celelalte erau NGK R5 cu 2 ciocuri, Diferenta este ca masina parca are viata mai si putere mai multa si parca nu mai trebui sa tin acceleratia adanc apasata ca sa traga. Dar problema persista, oricum acum dupa ce am mers cu masina 10 km mi sa afumat toba cam 0.5 milimetri de funingine la iesire. Este destul de grosuta. Inainte aveam toba curata cu NGK R5. Mai merg cu ea poate se curata si nu o sa mai faca probleme. Poate bujiile erau.
Mi-a sosit aparatul OP-COM dar imi trebui o mufa de adaptare intre laptop si cablu. Dau din una in alta.

Am verificat EGR-ul si lucreaza bine asa cred. ( l-am scos de acolo si pe pini 1-5 masor 6,6 ohm dar pe 2,3,4 nu raspunde cu nimic ma gandesc ca este normal si pini astia numai din computer sa lucreze) si este curatat, nu este blocat.
Ce mai imi da prin minte, sambata sa curat senzorul de la pedaua de acceleratie. Poate nu mai atinge bine senzorul acolo, ori , ori, ori.... Dar nu am nici o eroare de senzor. Sper numai sa nu il stric. O sa citesc bine tutoriale pana atunci.
Am cumparat silicon care rezista pana la 260 de grade si ma gandesc sa desfac ecu sa verific lipiturile. Poate si acolo se fie ceva.

- Sigurantele verificate, Toate in ordine totul la locul lor.

Multumesc inca odata si o seara frumoasa.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Sfatul meu este sa nu umbli in ECU daca nu ai scule si experienta (poti strica mai mult decat sa faci ceva in el.)
Dar daca esti asa curios... faci cum crezi...

Daca are lipituri reci - de asta iti spuneam sa il indepartezi de motor si sa vezi...
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
neaMichael eu zic ca este EGR, pune un blind si te lamuresti.
  • neaMichael

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Ok, Am sa pun maine dupa ce vin de la munca. Abia acum am sosit si sunt rupt in 4-5-6-7 ... Vad triplu tot. Multumesc de sfaturi.
in ECU nu am asa umblu si nici la acceleratie pana nu testez asa EGR-ul.
Drumuri bune si o seara frumoasa.
  • neaMichael

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salutare din nou. Revin.

Am facut testul asa cum mi sa spus. Cu toate ca la mine camasa la valva iese putin am ocolit cu taietura frumos valva si am inchis cealalta gaura ( ma intelegeti sper) nici un alt comportament la motor, totul absolut la fel. am scos si mufa si tot la fel se comporta, nici o eroare in bord si nici la pedale,
Am scos mufa si am obturat a doua gaura.
Dupa ce am obturat gaura fara sa scot fisa cand am oprit motorul am lovit usor in carcasa EGR-ului a facut odata clanc. Clar ca imi ramanea blocata pe deschis.
Am sa merg acum vreo 60 de km dupa care revin/ Merg cu mufa scoasa si gaura blocata.

Oricum daca asta este vinovatul am sa cumpar alt EGR. Daca stiti unul bun as fi fericit sa ii stiu numele. In germania am de la Pierburg, febi, hella, metzger.
http://www.autoteile-teufel...p;categoryId=5438

Multumesc frumos.
  • neaMichael

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Au trecut 60 de minute si nu mai pot sa editez.

Deci ... la plecare de pe loc in 5 metri mi sa aprins martorul in bord. Am mers asa, motorul parca sa schimbat la plecari de pe loc si depasiri, dar motorul nu sa mai oprit. Acum stiu sigur ca EGR-ul este devina.

Mii de multumiri , urmeaza sa il inlocuiesc. O seara frumoasa.
Skip ads

  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
neaMichael a scris: Am mai citit pe internet ca e posibil de la un scurt de la un bec sa faca asa. Chiar este posibil?

Pai verifica ca orice electric de pe masina sa fie functional.
Chiar de la un bec in scurt , nu cred , dar daca tot ai facut atatea eu zic sa verifici si punctele de ,,masa,, de pe caroserie si motor.
Mie imi fluctua rau intensitatea a ,,orice,, ( faruri, ceasuri, etc ) la calcarea ambreiajului si pentru ca n-am gasit unde ar trebui sa fie punctul de ,,masa,, al motorului ( cu legatura la borna ,,--,, a bateriei ) , am ,,tras,, un fir mai grosut de la motor la caroserie.
  • BVMBogdan

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Cineva din Medias pe aici? Vreau sa curat egr-ul, dar eu nu ma pricep si nu vreau sa-mi dau de lucru de unde nu-i.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
ai pm
  • BVMBogdan

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Am fost la alt service. Au zis ca era desfacut un fir de la masa. Si au curatat si EGR-ul. Astept sa vina un prieten sa testez masina, pentru ca eu am consumat ceva alcool Smile). O sa va scriu aici daca mai face probleme.
Skip ads

  • BVMBogdan

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Se poate sa fie clapeta de acceleratie?
  • BVMBogdan

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Mister elucidat de vreo luna jumate. Era EGR-ul. Am tot vrut sa va scriu asta dar am tot uitat, am fost si plecat. Deci, a fost nenorocitul de EGR. Dupa ce am dat bani pe diagnoze la service-uri, pe curatat clapeta de acceleratie, pe schimbarea filtrului de benzina (asta oricum trebuia schimbat) si altele, intr-o zi, am scos mufa de la EGR si am constatat ca masina nu se mai opreste, nu mai face figuri. Am vrut sa ma asigur si am facut un drum de vreo 120 de km. NICIO PROBLEMA! Am venit acasa si am comandat imediat EGR!
RECOMAND CELOR CU ACELEASI PROBLEME SA FACA ACELASI LUCRU! SCOATETI MUFA DE LA EGR, pentru ca el e "suspectul principal". Va multumesc pentru ajutor! Zile faine!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR