Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • Spanu29

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 fara poansonare
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Este primul meu post pe acest forum. Imi cer scuze daca s-a discutat si eu nu am reusit sa gasesc discutia, desi am folosit functia "cautare".
Problema sta in felul urmator:
De curand am achizitionat (pentru sotie) din Germania un un opel corsa D 1.2 benzina easytronic 2007. In cursul zilei de ieri, am observat ca turometrul indica la relanti 4000 rpm. Cand o accelerez urca de la 4000 pana la 6000 si schimba automat/normal viteza. Mentionez ca fizic, motorul merge perfect (in sensul ca desi merge la relanti cu 750 rpm in bord indica 4000 si de aici decalajul de 3000+ de ture).
Am incercat sa merg pe modul manual, pe cel automat dar nu s-a schimbat nimic.
Am observat ca in bord imi apare si INSP 2. (dar cred ca este de la un bec de ceata<dreapta spate> care este ars).

Nu am gasit nicaieri aceasta problema si va rog sa imi dati cateva sfaturi. Voi duce masina in service, dar vreau sa am habar de problema. Nu vreau sa am surpriza sa "ma citeasca" mecanicul ca sunt praf si sa imi solicite inlocuirea motorului (exagerez).

Multumesc anticipat.
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Cu testere dedicate Opel gen Op-Com ,Tech2 se poate vedea daca este defect turometrul.
Exista test pentru fiecare indicator din bord.
Nu stiu daca cu testerele multimarca este la fel.
  • Spanu29

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 fara poansonare
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Cu siguranta este ceva defect. Nu este normal ca turometrul sa ramana la 3500 cand masina e oprita, si sa creasca la 4000 la relanti. Si apoi sa creasca normal cu cate aprox 2000 ture pana la schimbarea fiecarei trepte de viteza. Mai mult decat atat, daca accelerez masina la maxim (pe N), turometrul depaseste indicatiile si ajunge "la ora 6"... Ulterior revine la 4000 ture la relanti.
Maine am programat-o la o revizie generala.
Multumesc pentru raspuns.
  • buldozer2

  • Mesaje scrise: 738
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Problema pare strict din ceasuri. Le poti desface si pune acu pe pozitia corecta
Skip ads

  • Spanu29

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 fara poansonare
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Chiar nimeni nu s-a lovit de aceasta problema? Sunt singurul care a patit asa ceva?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Devii.....
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
incearca ce spune buldozeru.. mai ales daca vitezele se cupleaza normal
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Incearca sa-i scoti borna.Multe modele de ceasuri isi fac reset la pozitie cand sunt alimentate din nou.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Borna scoasa 1 ora , daca nu ai cod la CD te abtii.
Daca tot nu vrea trebuie pus acul la loc, cand pui contact ele fac automat calibrare, incerci de mai multe ori cu cheia pe pozitia II dupa care il fixezi pe pozitie definitiv.
  • Spanu29

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 fara poansonare
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru sfaturi.
Am lasat masina in service. Mecanicul sustine ca e posibil sa fie o placa cu circuite care comanda ceasurile de bord. Va tin la curent cu rezolvarea problemei.
  • Spanu29

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 fara poansonare
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Revin cu informatii referitoare la problema mea. Am ridicat masina din service cu problema nerezolvata. Mecanicul nu i-a dat de cap. Mi-a zis ca ar vrea sa incerce sa schimbe placa cu circuite, aflata in spatele bordului si care din cauza caldurii se arcuieste si produce erori.
Intre timp, turometrul a scazut si acum sta la 800 turatii(cu motorul oprit), iar cand o pornesc ajunge pe la 1500 turatii la relanti.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mergi la EDS
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR