Ai uitat parola?


  • dumitrurazvancosmin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare,

Multumesc @gyzmo pentru sfaturi si explicatii si @vsc84 pt exemplul personal.

Voiam sa vad daca a rezolvat cineva doar cu oringul ala, pt ca o pompa de ulei e vreo 1800-2100 ron. Pe langa asta se adauga manopera vreo 400-500 ron (+durata o zi) si alte oringuri/garnituri. Recomandarile pe care le-am primit au fost - schimba oring. Nu as vrea, evident, sa ajung in situatia de a schimba oringul, sa montam totul la loc dupa care eroarea sa se repete si sa fiu nevoit sa pierd iar o zi + manopera pentru alte investigatii. Stiu ca se poate masura presiunea pompei cu un manometru.

O sa ma programez probabil undeva la inceputul lui ianuarie ca sa ii fac operatia, pana atunci..
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Mai 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am schimbat si uleiul din cutie(manuala)odata cu oringul, ca l-au dat jos sa scoată planetara. In cutie intra 2,2-2,3 litri, iar manopera gratis pt ca oricum il dăduse jos.
  • dumitrurazvancosmin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Am inteles, e ok pt ca si-asa mai trebuie sa ii fac un schimb de ulei la cutie (automata) in vreo ~1000km. Mersi pt informatie!
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A 20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
din ce stiam eu problema asta apare la modelele mai vechi de 2011.este undeva pe aici o discutie intreaga despre genul asta de eroare si despre motorul foarte prost de pe insignia.
ce nu am vazut eu este un posesor de opel insignia care a luat masina de noua de la reprezentanta si pe la 130k a a parut eroarea asta referitoare la ulei.nu zic ca nu s-a intamplat niciodata dar prea se vede eroarea asta la motoare din 2009 sau 2010 cu 120, 130k la bord. Exclamation
nu cumva eroarea asta apare la un motor alergat si care are cu mult peste 300k.?
intreb si eu.
Referitor la ulei,am inca Qmega 2.2 y22dth de 8 ani ,are 300k(oare? ) am pus numai GM 5-30 si nu scoate fum, merge perfect si fuge inca cu aproape 200 daca ai unde. Question
  • dumitrurazvancosmin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
@iulius Ai dreptate, stiu si de discutia cealalta pe subiect si tot acolo era un membru care avea o insignia relativ noua (parca undeva la 35 000 km) si se plangea de aceeasi problema/eroare, deci nu cred ca e vorba numai de alergata sau nu.
  • zanfy

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia A20DTC din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
iulius a scris:din ce stiam eu problema asta apare la modelele mai vechi de 2011.este undeva pe aici o discutie intreaga despre genul asta de eroare si despre motorul foarte prost de pe insignia.
ce nu am vazut eu este un posesor de opel insignia care a luat masina de noua de la reprezentanta si pe la 130k a a parut eroarea asta referitoare la ulei.nu zic ca nu s-a intamplat niciodata dar prea se vede eroarea asta la motoare din 2009 sau 2010 cu 120, 130k la bord. Exclamation
nu cumva eroarea asta apare la un motor alergat si care are cu mult peste 300k.?
intreb si eu.
Referitor la ulei,am inca Qmega 2.2 y22dth de 8 ani ,are 300k(oare? ) am pus numai GM 5-30 si nu scoate fum, merge perfect si fuge inca cu aproape 200 daca ai unde. Question


Nu sunt de acord cu tine! (Referitor la faptul ca modelele mai vechi de 2011 au astfel de probleme.....foarte multe (motoare) depind de intretinere......intretinut corespunzator (motorul) nu o sa creeze probleme. Eu am insignia ST fabricata in a-12.2009, (avea aprox 177000km) adusa din Germania (de mine) in noiembrie 2012, si nu am avut genul acesta de probleme. Acum am 231546km cu ea si nu am nici un fel de problema. Am scimbat la ea conducta de servo, un senzor (spate), 3 bujii si consumabilele+ chitul de distributie si swich-ul de la portbagaj. Eu sunt foare multumit de masina, iar urmatoarea va fi tot insignia. Am mers 2 ani cu ulei GM si dupa ce am citit pe aici am optat pentru ulei Valvoline SynPower Xtreme XL-III 5w30 care sa dovedit mai bun ca GM.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A 20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
asa reiese din discutia despre problema referitoare la pierderea presiunii si distrugerea arborelui la motorul de insignia.asa cum am zis si acolo daca motorul era asa prost se oprea productia. Au fost ceva probleme (ca prea se plinge multa lume) dar s-a rezolvat prin resoftare (asa zic specialistii).si cam toti cei cu probleme au masini vechi ca si an de fabricatie.
  • zanfy

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia A20DTC din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
@ iulius, nu trebuie sa generalizam.....sunt anumite motoare (cu km foarte multi) care au acest gen de probleme dar aici depinde de intretinere sau samsari (cati km au dat inapoi). Eu consider ca se exagereaza mai mult decat trebuie cu aceste probleme. Cunosc cel putin 5 posesori de insignia cu motoare de 110 si 130 cp care nu au probleme cu aceste motoare. Daca intram pe acest forum (inainte de a achizitiona insignia) si citeam ce se scrie aici, sincer nu cred ca mai cumparam insignia dar ma bucur ca nu am facut acest lucru deoarece imi place foarte mult insignia ST si sunt foarte multumit de ea. Inainte am avut astra (3 ani) si Golf4 (5 ani) si tin sa mentiomez ca am cam avut cheltuieli "neprevazute" destule, gen: sonda lamda, injectoare, ambreaj, placa presiune, aprindere, discuri frana, egr...etc. Deocamdata la insignia (pe care o detin d8n 11.2012) nu am avut probleme care sa necesite investitii mari. Acum doresc sa fac un upgrade la modelul 2014 (sper) dar numai din vara....am avut-o la vanzare si nu am dat-o...deocamdata o mai pastrez doarece vreau sa mai strang ceva "cash" sa imi permit mai multe optiuni.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A 20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
pai asta zic si eu.Din pacate sunt destule masini aranjate.Unele, datorita conditilor de exploatare (drumuri bune revizii la reprezentante ...etc ) nici nu-si arata uzura zici ca sunt noi. realitatea este alta.
  • omuletz74

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
dumitrurazvancosmin a scris:Am si eu eroarea asta in diminetile foarte reci (sub 4-5 grade), mai ales daca nu a fost pornita 1-2 zile - "Oil Pressure Low - Stop Engine" 3 secunde la pornire (Insignia 2009 2.0 DTH). Deasemenea ulei + filtre schimbate recent. A disparut cuiva mesajul de eroare dupa ce a schimbat garnitura de la pompa de ulei ?
.schimba repede oringul buclucas,la mine s-a prajit motorul,dupa ce am mers .
  • omuletz74

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
dumitrurazvancosmin a scris:Salutare,

Multumesc @gyzmo pentru sfaturi si explicatii si @vsc84 pt exemplul personal.

Voiam sa vad daca a rezolvat cineva doar cu oringul ala, pt ca o pompa de ulei e vreo 1800-2100 ron. Pe langa asta se adauga manopera vreo 400-500 ron (+durata o zi) si alte oringuri/garnituri. Recomandarile pe care le-am primit au fost - schimba oring. Nu as vrea, evident, sa ajung in situatia de a schimba oringul, sa montam totul la loc dupa care eroarea sa se repete si sa fiu nevoit sa pierd iar o zi + manopera pentru alte investigatii. Stiu ca se poate masura presiunea pompei cu un manometru.

O sa ma programez probabil undeva la inceputul lui ianuarie ca sa ii fac operatia, pana atunci..
.eu aveam mesajul cu presiunea ,opriti motorul,l-am oprit,a disparut mesajul ,am mers galati-cluj,apoi motorul ars!aveam oringul pregatit sa-l schimb,presiunea de ulei buna,dar nu am mai apucat!
  • clorin

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Hello all,
Astazi dimineata am avut si eu problema asta,motor A29DTH 2009. Masina a stat pe dreapta vreo 4 zile, iar la prima pornire mesajul cu pricina. Am oprit verificat nivelul,totul ok,la urmatoarea pornire nu a mai aparut eroarea. Din ce am citit, posibil cauza sa fie acel oring. Imi poate spune cineva care ar fi costurile si despre ce oring e vorba. Am mai citit ca rezolvarea ar putea fi si o recalibrare / update de soft ?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,762
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Costuri aproximative...500 lei, asta daca incluzi si schimbul de ulei si filtrul aferent...,simeringul costa vreo 50 lei, iar manopera undeva la 200 lei...
  • clorin

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Am sa ma grabesc sa il schimb, pana nu se produc ceva daune... Motorul nu da semne ca ar avea ceva probleme acum cine stie are deja 200 000
  • omuletz74

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Schimba-l repede fara sa mai pornesti masina
  • stemi

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Am si eu aceeasi problema:
Motor A20DTH, masina achizitionata de noua din Romania (ultima data Sad ). Are 5 ani vechime, varsta a dobandit-o in noiembrie anul acesta. In prezent are abia 92000km.

Reviziile le fac la 10.000km (indiferent de sezon). In plus respect indicatiile date de producator in cartea masinii referitor la schimbari ce trebuiesc facute in functie de km sau vechime (lichid de frana, freon etc.)

Din vara anului 2014 am inceput sa folosesc Liqui Moly Top Tec 4600. In iarna din 2014 am "dobandit" prima oara "Oil pressure low! Stop engine!" A fost un eveniment trecator, facandu-si prezenta doar de 3 ori (disparea in 3 sec) iarna trecuta.

Anul acesta primesc aproape zilnic. Cel putin, de la -5 grade in jos garantat am mesajul in bord plus "limp mode" pe care-l obtin in mers.

Dimineata, sau, mai bine zis, la prima pornire a masinii la -10 grade am un sunet intre 1000 si 1200 de ture (nu stiu exact cum sa-l caracterizez) ca si cum ai incerca sa bagi o crenguta intr-un tocator/maruntitor. Odata ce ajunge temperatura la aprox 20 de grade dispare orice sunet "dubios".

1. Credeti ca ar fi posibil ca in acei 5l de ulei sa fie si niscaiva ml de apa? Sa reformulez: s-au apucat sa falsifice si Liqui Moly?

2. Pe langa drumul pe care-l voi face la service pentru oring + filtru + ulei + schimbat bujii (luate din timp deoarece cam pe aici "pica"), sa pun banuti deoparte pentru o noua pompa de ulei?
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 913
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Cred ca este ok sa schimbi oringul si daca nu se remediaza problema gandestete la pompa, dar sigur se remediaza. (Parerea mea)
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Mai 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Si eu am schimbat oringul si mesajul nu mai imi apare,recomand. Am acelasi tremurat la pornirea la ger,face ca si cum ar merge in 3 pestoane,zici ca se rupe ceva,doar cateva secunde pana o accelerez putin(peste 1500 turatii).Eu am ulei Motul de aprox. 4k km, nu cred ca e acesta de vina, inclin spre bujii!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,762
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Nicidecum, injectoarele mai degraba, daca ar fi bujiile ar apare o eroare...
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Mai 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Cred ca ai dreptate gyzmo, face urat doar când e foarte frig, o sa ii bag niste aditiv in motorină. Scuze de off topic.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata