Ai uitat parola?


  • ctodor

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20DTL din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Huh....Multumesc pentru raspuns, dar mai am cateva intrebari.
1. Cam la ce costuri sa ma astept (aproximativ)?
2. Ce trebuie schimbat/reconditionat?
3. Cum ai trimis motorul la Cluj?(curierat/etc)

Multumesc inca o data.
  • Mylux

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Ai mesaj privat.
  • cristi2187

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z17DTR din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
clau70 a scris:
mikyboy a scris:
clau70 a scris:Nu se da jos nici cutia si nici nu se gaureste nimic, vezi link-ul... in josul paginii si pagina urmatoare:
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=380


CE nu inteleg eu (dupa ce am vazut ce s-a scris in link-ul pus de tine aici) este ce legatura au acele suruburi din poza a doua unde este scoasa baia de ulei si sunt sagetile respectiv degajarile de pe volanta din prima poza?... poate dai mai multe detalii sa inteleaga toata lumea cum si ce trebuie demontat ca sa fie cat mai putin de demontat sau de modificat ca sa schimbi acel o-ring buclucas Smile

Ca sa dai baia de ulei jos trebuie sa ajungi sa desfaci si cele 2 suruburi dinspre cutia de viteze din a doua poza. Ele sunt mascate de volanta (din cauza asta spun unii ca trebuie data cv jos sau date gauri pe nu stiu unde... pentru ca nu pot ajunge la ele). Pentru a avea acces la ele trebuie invartit de arborele cotit pana cand una din acele degajari din volanta ajunge in dreptul surubului... apoi se introduce tubulara sau T-ul, dupa care se mai invarte un pic si se ajunge si la cel de-al doilea surub. Sper ca m-am facut inteles!


Salut ,urmeaza sa fac si eu aceasta operatiune, este nevoie de cheie speciala ,ce tip de surub este ? Intra prelungitorul de la o cheie cu clichet?
PS: insignia 2011 2.0 ecoflex 131hp
Multumesc
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,338
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Asa cum am raspuns si in PM, din pacate nu iti pot spune cu certitudine ce tip de surub este, dar vezi in link-urile de mai jos. Se pare ca sunt 2 tipuri de suruburi... torx M8x28 si M6x30 (poz 36&37).
https://opel.7zap.com/ro/car/p10/e/11/32-0/
http://ecat24.com/opel/cata...3,5794,5779,5797/

  • cristi2187

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z17DTR din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Am schimbat astazi garnitura ,procesul nu este complicat dar necesita timp si rabdare .
Nu aveam orificii in cutia de viteze ,am folosit un spiral si in 10 secunde aveam gauri perfecte pentru a accesa suruburile .
Nu stricati nimic daca faceti doua gauri ,trebuie doar atentie sa nu apasati prea tare sa loviti volanta .
In rest , planetara dreapta jos,teava de esapament ,suportul planetarei si cam atat.
  • Alexandru074

  • Mesaje scrise: 835
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Insignia A20DTE din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua tuturor...
Am citit acest tipic cu mare interes si este foarte util pentru toti deținători de masini Opel Insignia (printre care ma numar si eu).
Însă un lucru nu mi este clar :modelul face-lift după 2013 are aceeasi problemă cu acest oring?
Exista cineva aici cu insignia producție 2014 care a întâmpinat aceste probleme?
Multumesc anticipat ...
  • sadcozma

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia B20DTH din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Din informatiile mele, facelift sau nu, motorul A20DTH este acelasi - problema nu tine de caroserie ci de componentele interne: acelasi motor = fix aceeasi probabilitate sa cada ceva. Eu am facelift (nu B-ul) dar am motorul nou, B20DTH, si stiu sigur ca au reproiectat baia de ulei (2 camere) deci in teorie (ca nici aici nu e sigur) motorul nou nu are problema cu oringul.
  • Alexandru074

  • Mesaje scrise: 835
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Insignia A20DTE din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc mult ...cod motor A20 DTE la mine ...
Oricum o sa ajung la un service pentru schimbare oring daca este cazul ...
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
De la euro 6 nu mai apare problema.
  • Alexandru074

  • Mesaje scrise: 835
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Insignia A20DTE din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc Daniel ...
Din punctul meu de vedere nici motorizarile euro 5 nu sunt probleme in afara de aceasta hiba de proiectare a motorului .Dacă nu era aceasta problema motoarele erau printre cele mai fiabile de pe piata...
Dar asta e ...mergem din 3 in 3 ani sa schimbam acest oring care uneori dă dăuna totală la motor.
O zi buna ...
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 1,771
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia confidential din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Era cat pe ce ....din pacate pana si Dacia sta mai bine la motorul diesel.
Pentru posesorii de motoare diesel mesajul asta e unul dintre cele mai serioase care poate sa apara in bord,asa ca scutiti-va de niste cheltuieli destul de mari si opriti motorul in secunda doi daca se poate ,platiti o platforma si purcedeti la remediere,daca aveti bafta de un mecanic priceput poate stie si el smecheriile cu pompele de ulei scapati definitiv de stres.
  • Chrysti

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mar 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare tuturor.Ma puteti ajuta si pe mine cu niste costuri pentru inlocuirea oringului?Am fost la un service si mi s-a parut putin cam mult (peste 1200 de lei).Multumesc.
  • Alexandru074

  • Mesaje scrise: 835
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Insignia A20DTE din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Încearcă la EDS auto.
Din ce stiu oringul costa 70 lei iar manoperă 400-500 lei ...
  • Alexandru074

  • Mesaje scrise: 835
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Insignia A20DTE din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Chrysti a scris:Salutare tuturor.Ma puteti ajuta si pe mine cu niste costuri pentru inlocuirea oringului?Am fost la un service si mi s-a parut putin cam mult (peste 1200 de lei).Multumesc.

Nu stiu la ce service ai fost dar nici la reprezentanta nu costa atât de mult!
La Opel schimbarea oringului costa intre 800 si 1000 lei ...

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata