Ai uitat parola?


  • jeky

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira cdti din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Mai 2008

As dori un sfat de la un posesor al acestui model. Momentan dețin o Zafira A, 2.0 dti cu 101 cp, care atunci când e încărcată full nu face fata cum as vrea unei depășiri. Vreau sa știu dacă Zafira c 2.0 cdti cu 130 cp se descurca bine în depășiri atunci când e încărcată full, dat fiind faptul că este și mai grea decât Zafira a.
Va rog un răspuns urgent, intru-cat într-o săptămână plec în Germania.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,758
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

Mai bine faci remapare si ai inca 25cp la a ta. Cele noi cdti au bube costisitoare, volanta+ambreiaj, injectoare, cim etc.
Daca vrei iti pot da nr tel de la cineva care a facut asta pe Zafira lui sa-l intrebi, este multumit.
  • jeky

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira cdti din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Mai 2008

Pai tocmai ca vreu ceva mai nou pt ca la cea veche m-am saturat sa tot stau prin service. Ba curge ulei, ba alta. Anul trecut am schimbat volanta, chit ambreiaj. M-am saturat.
  • jeky

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira cdti din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Mai 2008

in ultimii doi ani am bagat bani in ea cat nu iau acum pe ia, pe langa asta vreau si eu ceva mai confortabil care sa arate a masina a sec. xxi nu a tractor Smile
Am tot auzit si eu de probleme la motoarele cdti, dar cel de 2.0 este produs de GT nu de Fiat ca cele de 1.7, asa ca ii dau inainte cu toate riscurile. Nu cred ca este vreo masina care sa nu aiba bubele ei, indiferent de marca, poate doar cele premium care nu sunt pt bugetul meu.
  • Vita_Fresh

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Braila
  • Masina: Combo Z17DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Oct 2014

Vezi ca cele de 1.7 sunt plecate de la Isuzu si cele de 1.9 erau de la Fiat.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,758
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

Atunci cauta una cu motor Z19DT care are 120cp si e mai fiabil decat DTH de 150cp. Faci remap si-l duci la 160cp, bine ar fi sa aiba DPF pentru taxa inmatriculare mica, pe urma il scoti (sparta ceramica) si anulat soft.
Cel mai important e sa nu fie culoare crem !
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,692
  • Locatie: Italia
  • Masina: Zafira Tourer b16dth din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2006

pana la urma care ar fi varianta optima la zafira tourer pentru cilindrata de 2.0 pana in 160 cai ...avem A20DTL , A20DT , si A20DTH... nu prea am tinut pasul cu postarile la diesel si e o bezna totala in capu meu !
  • argflk

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira Tourer din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2007

Nu cred ca este o varianta optima. cred ca mai e si de noroc cum o nimeresti. Eu am 2,0 cu 110 cp parca si sunt foarte multumit.
  • MADIRO

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira Tourer A20DT (LBR) din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Mar 2017

Stima tuturor!
Ma bag si eu in seama, lansand o intrebare, ca nou posesor de Zafira Tourer, Cosmo, 2.0 cdti, 131 CP, ecoflex, cutie manuala, an 2013, aproape 92000 km si anume: codul de motor este A20DT opt. LBR, stie cineva sa-mi explice, ce inseamna acel "opt. LBR"?
In alta ordine de idei, indraznesc sa mai intreb ceva; cam cand se inlocuieste kit-ul de distributie la acest motor si daca stie cineva, ce probleme deosebite ar putea fi la acest tip de motor.
Multumesc mult, anticipat!
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,692
  • Locatie: Italia
  • Masina: Zafira Tourer b16dth din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2006

vezi la insignia ....problema cu o ring ul pompa de ulei
  • MADIRO

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira Tourer A20DT (LBR) din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Mar 2017

Multumesc, Corbu!
  • marcovo

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Rm.VALCEA
  • Masina: Zafira Tourer A20DT din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Feb 2007

De preferat Kit-ul de distribuție trebuie schimbat imediat după achiziționare pentru că indiferent de câți kilometri arată în bord nu poți să fii sigur că sunt și cei reali, asta preventiv.
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer A20DT din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Dec 2010

Si oringul/garnitura de la pompa de ulei(in cazul 2.0 CDTI). Neaparat.
Iata cum arata al meu la masina cu 159 k, (2013). Proaspat importata din Germania. Mare atentie !


  • MADIRO

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira Tourer A20DT (LBR) din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Mar 2017

Acel faimos o-ring, ar trebui inlocuit la o perioada anume de timp sau rulaj?
Sau a fost un lot nashpa la motoarele astea si cine a inlocuit pe garantie, bine, cine nu ...
Eu deja am facut programarea pentru inlocuire o-ring si distributie. Nu am avut niciun mesaj "low oil pressure" pana acum.
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer A20DT din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Dec 2010

Trebuie inlocuit cand considera fiecare. Cert este ca in timp se distruge din cauze necunoscute exact. Nu cred ca conteaza prea mult lotul sau fabricantul. O prima cauza ar fi incalzirea exagerata a zonei respective de la teava esapament.
Eu am in plan, pe viitor, izolarea tevi pe zona aceea. Am gasit ceva material posibil ce se preteaza lucrarii. Am auzit de ceva izolare cu azbest, dar eu incerc cu asta.



Patura ignifuga 1000°C ROTHENBERGER



Ultima modificare facuta de catre RaduRek la Vin 05 Mai, 2017 10:15 am, modificat 1 data in total
  • MADIRO

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira Tourer A20DT (LBR) din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Mar 2017

Super idee. Cel putin se elimina un risc posibil. Daca faci chestia asta, arata-ne ceva poze cu lucrarea. Bafta!
  • marcovo

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Rm.VALCEA
  • Masina: Zafira Tourer A20DT din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Feb 2007

Părerea mea ar fi să lași acel racord flexibil liber pentru o mai bună aerisire pentru că dacă îl acoperi cu acel material o să rețină apa și o să ai surpriza să-ți cadă țeava de eșapament într-un timp foarte scurt datorită corodării, chiar dacă este de inox refractar. Crezi că Neamțul nu sa gândit la lucrul ăsta ?.Altfel punea el acel material. Să-l pui lipit de baia de ulei, iar e greșit pentru că nu-și mai face răcirea uleiului și ajungem de unde am plecat la acel o-ring, care trebuie schimbat.Cred că odată la o sută de mii de kilometri merită să-l schimbi.Toate cele bune.
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer A20DT din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Dec 2010

Neamtul s-a gandit sa vanda componente cat mai multe, de ce doar masini, si poate a gandit "intentionat" si buba asta. Ca la ce pagube materiale poate genera acesta mica "scapare" de proiectare, eu zic ca e mai mult happy neamtul decat frustrat Smile
Iar in alta ordine de idei daca il durea pe neamt...punea mana si confectiona acel oring din viton de acum 4-5 ani si facea o rechemare in service sa scape utilizatorii de 2.0 de probleme.

Oilul se raceste prin termoflot ...parca, nu in baie.
Iar umezeala nu cred ca o sa stea prea mult prin zona aceea, la ce temperatura degaja teava, dupa functionarea motorului.
Deci eu zic ca daca reusim cumva sa blocam radiatia termica a tevii spre baia de ulei facem un bine si uleiului, nu numai oring-ului.
Anyway orice opinie e bine venita si cred ca un ecran intre baie si teava e mai indicat ca si constructie, in zona aceea, mai vedem, mai gandim. Oricum acum 100k nu mai avem grija Smile Nu?

Important e sa tinem si forumul acesta "in viata" pentru ca, observ pe aici pe la Zafira Tourer e cam slaba activitatea.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,758
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

Ce ulei folositi ?
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer A20DT din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Dec 2010

Eu GM am pe masini, cel recomandat de producator 5W30 Dexos 2. Dar, recunosc ca ma gandeam si la un 5W40, pentru Zafira, ca asta are mai multi Km.(160k)
Dvs domnule Ciucureanu ce ne recomandati, pentru ca eu va citez de 5-6 ani pe aici si tare am incredere in parerile dvs.

Discutii similare

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




Inchide