Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • room777

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2015

  • Mesaj Privat
salutare.imi cer scuze daca am inceput o discutie care a avut loc in alta parte,dar nu am vazut pana acum ceva scris despre problema mea.
detin un astra h 1.7 cdti,74 kw diesel din 2005...de cateva luni,poate un an,de fiecare data cand conduceam mai agresiv se aprindea martorul cheie in bord si nu se mai tura peste 3000 de ture.cum toti stiti luam contactul si totul revenea la normal.asta pana ieri,cand in mers a inceput sa scoata mult fum si nu s-a mai turat peste 1200 ture.parca pedala de acceleratie nici nu exista.pot sa merg cu ea doar din ambreiaj si in treapa a 5a am 40km\h.in fata motorului unde este Turbo si egr ul se aude un zgomot ca de rulment spart si merge in suturi cand incerc sa accelerez.doar ca sa verific ce are scot din buzunar minim 300 deci orice ajutor ar fi binevenit inainte sa ma duc la reprezentanta.ms pt ajutor
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Pentru ca nu ai rezolvat problema cind ai fost avertizat de calculator,acum s-a agravat.Incearca sa citesti erorile cu testul"pseudo-agrafa",functie de care poti fi ghidat intr-o oarecare masura...
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Pai martorul il ai aprins acum? https://www.clubopel.com/vie...ic.php?p=1504663- citeste erorile

Scuze pentru ca am scris acelasi lucru ca si colegul big_electro61, dar pana mi-a aparut ca scrise deja cineva apucasem sa scriu.
  • room777

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2015

  • Mesaj Privat
acum nu imi apare nici o eroare,nici un martor aprins in afara de cele 2 ABS si ESP,care sunt aprinse din cauza unui senzor abs ars pe fata dreapta.
Skip ads

  • room777

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2015

  • Mesaj Privat
am dus Masina in Service si am cam incurcat-o...piesele ma Costa in jur de 1000 euro(Turbo si ceva legat de acceleratie)si probabil mana de lucru inca 7-800 euro...
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Schimba service-ul. De banii aia ii mai pui un motor. Si mai raman si de bere. Chiar multi...
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Daca e intr-adevar in Germania, nu stiu unde ar putea iesi mai ieftin...Salariile sunt altele si preturile la fel...
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Motor sh dintr-un parc auto: tot iesi mai ieftin. Sunt atatea masini busite, cu motoarele intregi...
Mi se pare mult, chiar si pt Germania. Sa coste atat de mult o turbina?
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Trebuie sa ai grija,ce-ti doresti,ca s-ar putea sa se intimple...,sa cistigi bine si sa cheltui si mai bine...! No,unde-i mai bine ca acasa!
  • room777

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2015

  • Mesaj Privat
si aici se gasesc Turbo reparate la 250 euro.problema este ca nemtii nu lucreaza cu ele(ma refer la Service uri).si in Romania Turbo Costa in jur de 3000 lei.deci o diferenta prea mare nu este.doar la mana de lucru...este in jur de 80-100 euro pe ora,depinde la cine mergi.oricum nu prea mai vreau sa o tin.1000 euro ambreiaj 1700 euro Turbo plus mana de lucru.este prea costisitoare.si are doar Probleme.ma orientez spre un Audi.aici toti sunt de parere ca Audi are cele mai putine Probleme,chiar si cei de la ADAC spun asta.
  • room777

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2015

  • Mesaj Privat
http://www.autokarma.ro/tur...079/10641/10972/0 pretul din Romania
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Corect si ceea ce zici tu..Norocul la Opel, e faptul ca piesele sunt mult mai ieftine ca la alte marci. Iar la Opelul pe care il detii, poti repara orice la el,fiindca pe forumul asta exista o rezolvare la aproape orice defectiune!

In Germania, din cauza nivelului de trai se lucreaza cu piese noi si cu alte preturi la manopera! Sa nu crezi ca daca iti vei cumpara Audi, nu vei avea probleme...Au probleme si ei cu carca, depinde de norocul utilizatorului...Adica problema cu volanta dubla sa nu crezi ca e numai la Opel, e prezenta si pe Audi, iar asta am vazut cu ochii mei in service si chiar am dus masina unuia din clienti acasa...La 150.000 l-a lasat volanta...

In final, e numai alegerea ta ce vei face pe viitor! Bafta!
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Ai dreptate toate masinile au probleme, dar legat de piese... au cam acelasi pret.
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Poluam acum topicul....Probabil ca la unele agregate, gen turbina etc, poate sunt apropiate, dar tin minte ca anul asta, la inceputul anului cand am dus Audi-ul acasa, tipul(politist) s-a zgarcit sa cumpere kitul nou-pret 6000 lei si a preferat unul la 3800 second, neprobat si ce sa vezi:era un pic mai bun ca cel demontat peste masina dar tot avea un zgomot...La Opel nu te costa chiar atat kitul de ambreiaj(cred ca e maxim 4000 de lei).

- pret ambreiaj Opel(kitul complet cu volanta cu masa dubla)

- kitul complet ambreiaj Audi, to cu masa cu volanta dubla

- turbina Audi
- turbina Opel
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Legat de acceleratie, sa nu schimbi pedala chiar daca eroarea este legata de pedala. Faptul ca nu se tureaza si motorul sta turat singur la 1200 rpm se datoreaza UEC-ului, care este defect. Reparatia pe UEC costa 100 euro, asa ca ai grija ce iti face la masina.
Cu turbina este alta poveste.... E posibil sa ai axul rupt si in cazul asta trebuie inlocuit turbo.
  • room777

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2015

  • Mesaj Privat
acum am luat masina din service.turbo nou,clapeta acceleratie reparata(sau cel putin asa a zis).o singura problema;in treapta 3 cand incerc ca conduc mai 'sport' se aude un zgomot de la turbo ca si cum nu are suficient aer.dupa ce iau piciorul de pe acceleratie un zgomot si mai puternic(ca si cum ar intra aer undeva dar nu are suficient loc sa intre as arepede cum are nevoie turbo,nu stiu daca ma exprim corect)...aiurea...si in acelasi timp s-a aprins martorul service si nu s-a mai turat peste 3000 ture nici cand am coborat o panta...asta a durat cam 5 min apoi toate bune...nu mai inteleg nimic...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR