Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • opelistul

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Pai eu ce sa cred, cand e clar ca : daca pornesc masina dimineata, pune bujiile , porneste bine, merg 200 metri cu ea, opresc motorul si daca am nefericirea sa nu puna bujiile nu porneste decat la a 7-8 cheie, tinut foarte mult cheia in contact, in prelung, si iese mult fum alb, cred. Ma rog la ea efectiv sa porneasca! Daca pune bujiile porneste fara probleme. Sigur, daca merg cu ea cel putin 5 minute, se incalzeste motorul si la urmatoarea pornire desi nu mai pune bujiile, porneste bine. Ce sa fac sa porneasca mereu?
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
faci un chiptunning fie doar pentru activarea bujiilor la temperaturi mai mari fie si pentru putere. In plus iti recomand sa verifici cat este si compresia motorului tau ca eu am impresia ca este putin cam dusa (a se citi uzura in motor). Succes
  • David Nicolae

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Colegii am schimbat electromotorul si nimic dau la automat si la fel nu porneste...mecanicul a zis ca nu știe ce sa ii mai faca asa k am luat stanga si am remorcato la alt mecanic pe care mi la recomandat cineva. Am zis k ori k sta in parcare ori la mecanicul asta nu am nimic de pierdut, am dus-o am lãsat-o si am plecat. Ma suna a doua zi sa ma duc sa iau masina, ma duc eu o pornesc de 10 ori la sfert ma duc ma plimb cu ea si mergea atat de bn dupa o luna ca nu imi venea sa cred... Plec dimineata la munca si porneste la sfert, seara când sa plec acasa dau la automat si nu porneste, plec acasa pe jos înjurând si uitându.ma ca e tarziu si nu pot sa i-l sun pe mecanic. I-l sun dimineata si ii spun ca ii duc iar masin remorcatã si sa o faca! Ia doua fire unul i-l pune pe plus unul pe minus si ma pune sa pun contactul ca sa ii dea impulsuri la electrovalva, ii da cu firele face clant pune mufa la electrovalva si ma pune sa ii dau la automat, ii dau si porneste ! L-am intrebat dc sa blocat si ce pot sa ii fac ca sa nu mai am probleme...ma intrebat de unde bag motorina si de care? I-am spus ca Omv si Rompetrol cea mai buna si scumpa si a zis ca este USCATA si este pentru motoarele pretențioase euro 4 euro 5 si a zis sa bag o motorina vâscoasã, grasa si a zis când alimentez sa bag ulei in motorina sa își faca ungerea electrovalva, a bãgat motorina intrun bidon de 5L a bãgat ulei a amestecat a bãgat-o in rezervor si zis sa fac câțiva km sa își faca ungerea, de când a bãgat ulei porneste la sfert si merge bine, acum când alimentez ii mai bag 200ml ulei la 15 litri si nu imi mai face probleme de o sãptãmana si 500 km Smile
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Poti sa fii mai precis? La care electrovalva te referi?
Skip ads

  • opelistul

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2015

  • Mesaj Privat
opelistul a scris:Deci vreau sa spun ca am problema atat vara cat si iarna si anume: la prima pornire e ok, pune bujiile totdeauna, daca merg putin cu ea(cateva sute de metri) si o opresc, la urmatoarea pornire nu vrea sa mai puna bujiile si porneste extrem de greu....
Cum sa procedez sa o determin sa puna bujiile mereu? Ca daca le-ar pune ar porni.


Am rezolvat, se pare ca la acest tip de masina e foarte important ca bateria sa fie cat mai noua.A mea, cea veche avea 4-5 ani, insa chiar daca parea ca are destula putere, in sensul ca dadeam vreo 5-6 chei fara sa dea semne de oboseala, nu era suficient!
Am schimbat bateria si nu mai am probleme cu pornirea, chiar daca nu pune bujiile la fiecare pornire, tot porneste masina.Deci, am invatat ca bateria conteaza foarte mult!
  • opelistul

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2015

  • Mesaj Privat
opelistul a scris:Salut. Am un Opel Astra G, an fabricatie 2002, motor Y20DTH si, ca multi altii am probleme la pornire:
Dimineata, la rece, pune bujiile (se aprinde acel martor ca o rezistenta) si porneste din prima, foarte bine.
Problema apare daca, dupa ce am pornit-o si merg cateva minute cu ea (cateva sute de metri), in momentul in care am oprit-o si vreau sa o pornesc din nou, nu mai pune bujiile deloc (indiferent daca e vara sau iarna, asta am verificat de multe ori) si in consecinta nu mai porneste decat foarte-foarte greu, adica la a 7-8 a cheie si tinut foarte mult pe demaror. Am zapacit bateria !
Daca merg cu masina macar 10 minute si o opresc, la urmatoarea pornire nu am probleme, adica chiar daca nu pune bujiile, porneste la prima cheie deoarece s-a incalzit suficient.
Ideea e ca am probleme doar daca o pornesc si merg foarte putin cu ea (cateva sute de metri), dupa care, daca vreau sa o repornesc, nu mai porneste decat foarte - foarte greu.
In concluzie, porneste la rece, porneste si la cald, problema apare cand motorul nu e nici cald-cald nici rece-rece, adica atunci cand e putin caldut.
Sper ca m-ati inteles si sper ca sa ma poata ajuta cineva !
Multumesc mult!


Am rezolvat, se pare ca la acest tip de masina e foarte important ca bateria sa fie cat mai noua.A mea, cea veche avea 4-5 ani, insa chiar daca parea ca are destula putere, in sensul ca dadeam vreo 5-6 chei fara sa dea semne de oboseala, nu era suficient!
Am schimbat bateria si nu mai am probleme cu pornirea, chiar daca nu pune bujiile la fiecare pornire, tot porneste masina.Deci, am invatat ca bateria conteaza foarte mult!
  • agu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Salut .Situatia sta cam asa : Astra G Caravan 2.0 Dth , 2001 , 200.000 de km . Mers zilnic cu ea . Intr-o dimineata n-a mai pornit . I-am cumparat baterie noua dar tot n-a pornit . Dusa cu platforma la un atelier . Dupa teste legate de circuitul motorinei spre injectoare baietii spun ca e pompa de injectie si sa o duc la pompagii ... Iau masina de acolo cu platforma si o ducla alt service recomandat . Imi pun testerul si imi zic ca e un senzor de la arborele cotit . Il schimba pe bani multi dar masina tot nu porneste . Ii dau cu spray , pornesc motorul si ma trimit la ... pompagii ! Duc masina in parcare ... a doua zi ii dau o cheie si porneste la sfert . Am facut 100 de km in trei zile prin oras cu porniri si opriri repetate si masina se comporta normal . Aveti pareri in legatura cu ce s-a intamplat ? E posibil sa nu mai porneasca iarasi ? Astept parerile voastre .
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Doar ca idee arunca o privire la ecu este sub aripa stanga sus sau jos. - poate a intrat apa in el.
Curata si mufele...

Sunt doar pareri.
Skip ads

  • agu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Adevarul e ca am spalat-o cu o zi inainte ... Dar am spalat doar caroseria . Apropo , masina a stat nepornita doua zile , dupa care a pornit lejer la prima cheie . De aproape o saptamana merge perfect , cu porniri si opriri repetate . Totusi inainte de asta a stat vreo saptamana prin ateliere , nevrand sa porneasca ! Pareri ?
  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
In situatia in care numai porneste, pana ajungi la un tester, poti sa faci testul cu pedalele, daca ai eroarea P0251aici se spune ca ar fi Spill Valve, care defapt se duce mai greu, deci este EDU, calculatorul pompei de injectie, care poate sa aiba lipituri reci sau chiar un tranzitor care s-a defectat si comuta aiurea in ECU.Pentru asta se da jos foarte usor si luati legatura pt Bucuresti cu Dl Mihai sau Cornel, care il rezolva imediat in 2-3 zile.Pentru telefon trimiteti solicitare pe privat.
  • agu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc Paul .
Acum merge oarecum fara probleme , adica mi-a mai dat la pornire dimineta ceva emotii ... chei mai lungi , foarte lungi , asta in conditiile in care temperaturile sun 20 de grade . Astept sa cada iar , si dupa o reparam !
  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Totusi daca zici ca mai face asa, sa sti ca ar fi bine sa faci si o verificare la baterie, daca bateria de exemplu este doar 40% din capacitate, si mai ales daca nici nu iti incarca cum trebuie alternatorul, bateria trebuie schimbata imediat, pune o marca mai buna!Dupa ce vei schimba bateria ai sa vezi o imbunatatire substantiala!
Skip ads

  • agu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Paul , bateria am schimbat-o imediat ce nu a mai pornit . E un RomBat de 75 de AH. Mi-e teama doar ca la primul frig nu va mai porni deloc . Tot pe la injectie are ceva probabil . Am schimbat si motorina , bag numai super aditivitata de la Mol acum ...
  • opelistul

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Am un Opel Astra G, Y20 DTH, fabricatie 2002 si nu mai porneste motorul.
A mers pefect pana azi, iar la un moment dat, cand ma aflam intr-o panta (rampa), am vrut sa intorc masina si am dat in marsarier dar am scapat ambreiajul si s-a oprit brusc motorul (exact cum fac incepatorii). Cand am vrut sa o repornesc...nu a mai pornit sub nici o forma. Motorul tremura foarte tare si pare ca nu se alimenteaza cu motorina. Am chemat un mecanic si a verificat, vine motorina pana la filtru, dupa care, spune el ca motorina nu ajunge in motor...unde trebuie. A pornit-o cu un spray de mai multe ori dar motorul nu sta pornit deloc, se opreste. Am accelerat-o cat era pornit motorul dar de geaba apasam pe acceleratie ca nu avea nici un efect. Motorul functiona doar cat avea efectul sprayului. Si ramane aprins in bord masina cu cheita! Mecanicul crede ca "ar fi sarita de la punct distributia, dar nu e sigur". Ce parere aveti? Ce ar putea fi? Ce as fi putut strica eu din acea manevra facuta neatent in urma careia mi s-a oprit motorul brusc, ca la incepatori ? Multumesc mult pentru raspunsuri!
  • opelistul

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Va rog, astept un raspuns.Multumesc!
  • CStoian300

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2023

  • Mesaj Privat
Salut! Am un opel astra g 2.0 diesel si la rece nu porneste,doar la sprai dupa ce se incalzeste porneste foarte usor ce se întâmplã? Va rog ajutatima
  • CStoian300

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2023

  • Mesaj Privat
Salut am un opel astra g 2.0 diesel si nu porneste la rece porneste doar la sprai si dupa ce se incalzeste porneste ff usor ce se poate intapla?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR