Ai uitat parola?


  • maxipower2004

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2013

Buna ziua,
Am o problema cu masina mea, Opel Vivaro 2.0 cdti , 114 cp, an 2008, 87000 km, cod motor M9R 782.
Problema a inceput de la injectoare,acum 4 luni, 2 injectoare prajite, partea electrica. Am luat injectoare SH din Germania, acelasi cod de piesa ( 0445115007), le-am montat iar la 2-3 zile s-au prajit si urmatoarele 2. Le-am schimbat si pe cele 2 injectoare, ramase neschimbate de prima data, tot cu injectoare SH din Germania.
Am rescris injectoarele, am sters codurile de eroare si am iesit cu masina in probe. Masina merge foarte bine, la relanti se aude foarte bine,dar in ture, in sarcina, in treapta 2-3-4-5, la 2800 - 3000 de ture cu pedala de acceleratie calcata la maxim, da in nas, nu se mai acelereaza, turatia revine incet la 1000 rpm si dupa isi revine, adica trage iar pana la 2800-3000 rpm si o iau de la capat, da in nas.....
Daca nu ii dai tapla si o iei incet, trece de 3000 rpm si daca la 3200 rpm bagi piciorul da in nas si face la fel. Mai nou a inceput sa faca si la treapta 1 daca incerci sa o tii 2-3 secunde la 3000'de ture.
Pe tester nu da nici o eroare, am pus Opcom, Delphi, Clip, Tech2, nici o avarie. Pe valori sta bine, injectia ok, injectoare ok, debitmetru ok, dar pe EGR are niste valori ciudate.Am curatat EGR, recalibrat si tot la fel face masina, am cumparata un alt EGR SH si la fel face. Am schimbat magnevalva de la turbo cu una noua si tot la fel. Aseara, la sfatul unui mecanic am verificat tensiunea din baterie, am costatat ca, cu masina oprita bateria are 12,78 iar cu masina pornita arata pe aparat ba 14.60 , 14.30, 15.00, 15.30, 16.00 V fara consumatori, la relantii dar nu era ceva constant. Avea momente cand statea constant pe 16 ieseam in proba 2-3 minute, o opream si o reporneam iar dupa arata 15.40v constant si tot asa. Am scos cablu de la alternator si am iesit in proba pe baterie si tot la fel face, adica da in nas la 2800-3000 de ture. Turbina a fost verficata, este ok, furtune verificate ok, filtru motorina schimbat, EGR schimbat, Megnevalva de la turbo schimbata.
Cu toate astea masina nu da nici o eroare pe tester cand da in nas.

Ce ar putea fii? S-au uitat la masina 4 mecanici si nimic. Singurul semn de intrebare acum ar fii alternatorul si ECU. Este posibil sa fie ECU?

Va multumesc pentru timpul acordat si astept ceva sugestii, propuneri,etc,
  • dactari

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vivaro din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Aug 2014

la asa ceva nu o poti lua decit prin eliminare iti sugerez daca alta varianta nu ai incepe cu toba dao jos si fai o proba vezi cum se manifesta e cel mai simplu si cel mai putin costisitor o sa fie ceva zgomot dar de multe ori cind ai una din tobe infundata apare un efect apropiat de problemele tale spun asta deoarece acum citeva zile venind de la sighisoara catre bv cu platforma agatata am inceput sa pierd putere iar motorul nu mai avea zvicul dinainte ,efectiv te rugai de el am oprit in padure la bogata intrun nor de fum de ziceai ca a luat o pe ulei nu era n ici o problema numai ca FILTRUL DE PARTICULE ERA ROSU DE ZICEAI CA SE TOPESTE CA SA AFLU APOI CA ACESTA INTRASE IN REGENERARE PT CA ERA INFUNDAT sia facut auto curatirtea iar apoi cu filtru de particole desfundat totul a venit la normal si putere si demaraj daca o sa demontezi incearca sa o desfaci direct din galerie
  • julian81

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vivaro din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Oct 2016

La opel vivaro, sunt deja la a 3-a masina de acest fel, problemele cunt in cea mai mare parte 95% de la senzori, probabil ai un senzor care nu da informati corecte la calculator, senzorul de pe volanta, debitmetrul de aer, acceleratia, turbo primeste comanda gresita de la vacuum, poate ai un furtun la vacuum fisurat. La masina asta trebuie prima data eliminati senzorii dupa asta se trece la piese mari...ca sa le zic asa
  • sorins78

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vivaro din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Oct 2016

salut, am si eu o problema ce ma chinuie de ceva timp la un opel vivaro1,9 din 2005. nu are putere, la relantiu se accelereaza, in treptele inferioare 1,2,3 o cuc pana la 3000 de turedar de la treapta 4 ii taie puterea, nu se duce mai mult de 60, 70 km/h. pe tester da cod eroare p1125, electrovalva schimbata, senzorul de langa electrovalva schimbat, debiymetrul schimbat, turbo cu tot cu supapa vacum schimbat, furtunase vacum verificate, egr curatat, aceeasi simtoma, am mers deja la 3 service-uri si nimic. daca ma poate cineva ajuta as fi recunoscator. multumesc

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata