Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Debinson

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Simptome: In cursul zilei de ieri cand am incercat sa pornesc masina a ramas cu becurile aprinse in bord,iar cheia se invartea. Imediat mi-am dat seama ca s-a rupt tija de la contactul mecanic(mai precis varful care intra in cel electric).
Azi am cumparat un nou contact pe care l-am montat.Acesta aprindea becurile in bord invartea motorul,dar nu ii dadea scanteie,asa ca am luat cheia veche si cheia noua si am mers sa fac o noua cheie dupa dintii celei noi dar cipata precum cea veche.
Toate bune si frumoase ajung acasa bag cheia noua cipata in contact(tin sa precizez ca nu este chiar foarte buna,adica m-am chinuit ceva ca sa o indes in contact)dau sa pornesc masina si nu porneste. Totusi ma gandesc ca am atins eu ceva cand am demontat contactul electric ca sa scot tija rupta din el(mai intai au sarit 2 bucatele de cupru care fac contact si le-am pus la loc,iar mai apoi un arculet cu un plastic alb lipit de el)Am incercat pe tot posibilul sa le monez exact ca inainte. Daca aveti ideei sau sfaturi va rog ajutati-ma!

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2000
Cod motor: X16XEL
Skip ads

  • Debinson

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Completare: Tin sa cred ca este vorba de contactul electric deoarece luminile stau aprinse in bord numai la un anumit punct,astfel incat cand icnerc sa pornesc motorul acestea se sting.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Eu unul tot nu am inteles ce ai schimbat contactul electric sau butucul cu cheie?
Sa inteleg ca butucul cu cheie l-ai schimbat?
Eu unul inteleg doar contact electric schimbat?

Tutorial demontare si reparare butuc cheie Astra G
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=29618

cipul original a fost mutat in cheia noua? - fara cip nu va merge

"astfel incat cand icnerc sa pornesc motorul acestea se sting."
Daca masina merge bine normal ca se sting...

Nu strica sa verifici si sigurantele atat cele principale cat si cele din tablou.


Ultima modificare facuta de T.ion la Sam 13 Feb, 2016 5:54 pm, modificat de 2 ori in total
  • Debinson

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
1.Butucul cu cheie l-am schimbat
2. am mutat cipul original pe cheia noua
3.contactul electric este cel de dinainte,numai ca cred ca l-am stricat in momentul in care l-am desfacut,deoarece nu stiam sa il desfac si l-am dezmembrat in 3 bucati ,dupa care l-am montat la loc(am facut toate astea sa pot scoate tija rupta in el)
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
mufa de la IMMO ai puso? - doar el citeste cipul.


Ultima modificare facuta de T.ion la Sam 13 Feb, 2016 5:59 pm
  • Debinson

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
care e aia ?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Langa butuc ai piesa aceasta vezi daca are mufa bagata.
IMMO


Ultima modificare facuta de T.ion la Sam 13 Feb, 2016 6:02 pm
  • Debinson

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
merg acuma sa ma uit,dar cand am demontat contactul nu am umblat acolo deloc
Skip ads

  • Debinson

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
este la locul ei,am verificat acuma
Totusi cred ca este de la contactul electric.
Luni o sa cumpar unul nou si o sa vad daca merge+ ca trebuie sa merg inapoi unde am facut cheia sa o mai finiseze putin deoarece agata
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Poti pune poze cu contactul electric desfacut, poate te ajuta colegi sa le asezi bine...
Bine si eu sunt curios ce este in contactul electric nu am vazut nici unul desfacut pana acum.
  • Debinson

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Asa cum credeam,contactul electric era una dintre probleme,iar contactul mecanic nou era de proasta calitate.
Noroc cu baietii de la duplicat chei ca l-au desfacut bucati, au pilit toate piesele ,deoarece nu erau finisate. Acuma masina porneste si nu mai am nici o problema.
Din pacate contactul electric vechi l-am aruncat inainte de a apuca sa ii fac poze desfacut.
Multumesc pentru ajutor! T.Ion
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Salut,am aceeasi problema, mi s-a rupt tija butucului. Am luat butuc Sh, la.demontat, nu,am avut probleme doar ca partea eléctrica,cand am scos restu de tija,au sarit cei doi contactoi. Problema e ca odata sariti,iti va fi imposibil sa ii pui la.locul lor.unul este mai scurt, altul mai lung. Aparte cred ca in contact au mai umblat.Am patit.asa ca am luat parte eléctrica.bineinteles Sh.acum problema mea este ca,nu mai reusesc sa introduc partea mecánica.ce pot face? Help
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Trebuie sa apesi tija aceasta cu ceva, altfel nu intra.
eventual daca nu vrea, ii faci un mic joc de volan in timp ce apesi tija.

Citeste cu atentie sa mai scris dar cine sa citeasca. (paginile 1 | 21....25 sau toate.)
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=293798
http://www.youtube.com/watch?v=pDQ3CMmB7Ks - Practic. Atentie! mare la detalii.
http://www.youtube.com/watch?v=Nk477RIrpYw - Ca sa ramai pe cheia masini.
https://www.clubopel.com/vie...p=1359606#1359606 - Ca sa ramai pe cheia masini.
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Merci...nu am citit toate paginile ca drumul meu cu trenul la munca dureaza 15 minute..si pe youtube am vazut diferite video dar nici unul in care se explica cum fac daca nu intra.multumesc. o sa revin la alt topic cu problema de la care am ajuns aici...:d
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Genial.multumesc pentru ajutor.m-am luptat cv cv toata noaptea sa schimb tija sa pot avea aceeasi cheie.Smile)) acum l-am montat. Merge,perfect si am scapat si ieftin (butuc +parte electrica ambele sh 30 de €urasi spre desorbire de atelier 143€)atat ca acum.sunt in continuare cu vechea problema...de unde a plecat si asta cu contactul.asa ca o sa caut la topicul unde trebuie si daca am probleme revin.multumesc
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Am o rugamint daca poti pune cat mai multe poze (vorbesc serios cat mai multe poze nu cateva) cu vechiul contact partea electrica. | ca si asa il arunci.
Zona la pini mufa, si contactul electric desfacut ca sa stim si noi ce este prin inauntru. (pini mufa, cleme desfacere, cum se desface si ce este inauntru) vad ca nimeni dupa ce a schimbat contactul electric nu a fost curios ce este in cel vechi.
- eu unul sunt curios ce este inauntru in contactul electric. Laughing
Mersi.

Cauze sunt: "de unde a plecat si asta cu contactul"
Cum am mai scris in cealanta discutie, defecte din fabrica, tija obosita de atatia ani (de dat la contact) probabil afecteaza si tija, nu tot mereu am dat / sa a intrat cheie perfect in contact | deci cele imperfecte cu siguranta au afectat tija in timp pana a ajuns sa cedeze.
(daca sa si insistat prea mult in fortat si in graba... in ani unde crezi ca va ajunge tija...)
Tija are cam 3 mm deci ca sa se rupa nu ii trebuie prea mult sa se rupa.
Sau partea electrica sa blocat si se poate rupe tija daca se insista prea mult/exagerat.

Cauze la parte electrica nu am de unde sa stiu nu am vazut nici un contact electric desfacut...
@blackscorpion poate ne ajuti cu ceva poze cu el, si cu ce a gasit in el. Laughing

In general cand nu intra cheia sau nu putem rasuci cheia este bine sa nu fortam...
si sa o ajutam cu un mic joc de volan cand rasucim, si va merge mult mai usor.

  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
T .Ion. o sa vin cu poze. In aceasta noapte.inca am pastrat contactul si tot.nu e nici un fel de problema. Acum am cv probleme ,grave sa spun asa...am rascolit forumul pe toate partile ultimele 3 nopti. Problemele masinii sunt mai multe din cate vad. Asa ca nu stiu la ce topic sa scriu.ma gandeam ca ma poti ajuta. 0034607920818 e tlf meu.lasa-mi un mesaj pe whatsapp te rog.acolo iti explic.asa nu zapacesc toate topicurile.
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Sau marryvoinea1991@gmail.com si vb pe mail
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat


1.parte mecanica
2.parte electrica completa,montata
3.suportul partii electice (partea din dreapta) se ataseaza pe volan cu doua cleme (la mine erau rupte).pentru indepartare partii electrice se apasa clemele si se trage in jos.in interior prezinta niste santuri care permit rotirea piesei de la poza 4.
4 &5. Piesa ce vine introdusa in piesa de la poza 3. Tija de plastic prezinta un orificiu in care se introduce tija partii mecanice.la rotirea cheii, aceasta se roteste (pozitiile 0,1,2,3,). idee cat de cat poza 7
6. Piesa metalica (sunt 2, eu nu le mai am asa ca am desenat) vin prinse in piesa de la poza 4 unde se vad cele doua patratele albe. Pozitionate in "V"Care sunt acctionate de niste arcuri prezente in spatele lor. Sper ca se.vede clar uzura pieselor albe lucru ce nu permite fixarea pinilor(ce am.desenat) pentru ca trebuiau sa fie.doua varfuri ascutite ce fixau pinii in cele.doua santuri ce se vad in desenul mic. A treia piesa alba (acctionata tot de un arc) se observa bine.in poza 8 serveste pentru fixarea piesei in interiorul piesei de la.poza 2 pe santurile ce va vorbeam inainte.
9 & 10. Partea cea mai importanta a contactului electric. Partile metalice prezente aici sunt unite intre ele de pinii din desen si permit aprindeare luminilor in bord,si pornirea masinii.tija de plastic (un buton de fapt/intrerupator se acctioneaza la sucirea cheii fiind impinsa de tija partii mecanice
11 & 12. Ultima parte a contactului electric se uneste cu piesa de culoare gri cu parti metalice. In cazul schimbarii partii electrice,cablurile se pot scoate dar MUFELE SE DEFORMEAZA asa ca eu unul le-am taiat si lipit ulterior.
13. Ordinea corecta a pieselor
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Mersi de poze si de explicati.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR