Ai uitat parola?


  • rusescuandrei

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
da stiu care este. multumesc. pot merge cu masina pana pun acel distantier la pinion sau este urgent? masina merge f bine acum. pot merge o zi doua?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,766
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
da....
  • rusescuandrei

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
multumesc mult pentru ajutor. revin dupa ce merg la un tester.
  • rusescuandrei

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
senzorul acela poate fi defect? inainte nu aveam problema asta. cand a schimbat filtrul de ulei a scapat ulei pe mufele lui. am curatat dar fiind seara nu cred ca prea bine. afecteaza masina cumva?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,766
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Atunci curata cu spray contacte electrice mufele sondei. Poate de asta da valori eronate.
  • krysztoff

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Am o Corsa Z12XE din 2001 cu eroare 0135.
Am gasit coduri diferite pentru sonda lambda 1.
0258006171 si 0258006501. Care ar fi diferenta dintre ele?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,766
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Trimite seria de sasiu pe PM sa vedem ce cod are piesa
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,204
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
krysztoff a scris:Salut. Am o Corsa Z12XE din 2001 cu eroare 0135.
Am gasit coduri diferite pentru sonda lambda 1.
0258006171 si 0258006501. Care ar fi diferenta dintre ele?


Nu stiu de unde ai codurile astea de Bosch... Primul e Ok, al doilea nu cred...
Daca sonda 1 e prima pe evacuare, este un singur cod original(ptr motorul tau) 9193148, cu echivalenta 0258006171 sau 0258986171.
Despre diferenta, n-am idee...
  • krysztoff

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Al doilea cod l-am gasit tot aici, in tutorialul despre schimbarea sondei la Corsa C si cred ca si prin topicul cu Agila l-am vazut.
Dar raman la primul cod. Mersi
  • ccrys

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Am probleme la pornirea la rece:cand o accelerez se ineaca si chiar se opreste motorul.Daca o pornesc si tin 1minut turat motorul merge ok.
La sfatul mecanicilor am inceput cu schimbare bujii si apoi bobina de inductie.De cand am luat o din Germania,am facut 50.0000 km si nu i am curatat niciodata clapeta si egr.
Mananca si ulei iar toba este neagra.I am facut test de compresie si a iesit bine (12 bari) pe toti cilindrii.

Acum dupa ce am curatat clapeta,am pus o la loc si cand o pornesc imi moare motorul.Daca scot mufa de la sonda lambda merge perfect.ce ar putea sa aiba?

Singura eroare stocata dupa testul cu agrafa este p0100,ce probabil este din cauza ca am scus mufa de la sonda lambda.

Un prieten mi a zis ca e posibul sa am un scurt la sonda lambda.Am verificat tot,nu aveam ce sa nu pun inapoi pt ca nu am scos decat cele 2 suruburi mari,restul de 4 de la clapeta si mufa.Era jale ce era in clapeta:ma gandesc ca nu mai lucra cum trebuie si acum cand vine aerul puternic,lamda citeste valorile.

Ce masuatori trebuie facute cu multimetru si cum?
Mi-e teama sa n-o schimb degeaba.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,144
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
P0100 este eroare de debitmetru
  • ccrys

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Ce ati bagat prin mufa cand e conectata pt a masura cu multimetru la egr/debitmetru sa strapunga?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,144
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Ac de seringa
  • i0nutz83

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Targoviste
  • Masina: Corsa Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Mar 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Va salut. Corsa D din 2007, martorul aprins în bord, cam de luna trecuta, de câteva zile motorul se îneacă, accelerează greu etc. Pus testerul, sonda 1 stricata. Nu știu ce piesa sa comand, iar de la băiatul care a diagnosticat - o am înțeles ca sonda trebuie sa fie "cu mufa". Sunt erori și la senzorul 2, dar important e sa rezolvam prima parte a problemei. Motor z12 xep
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,766
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Trimite seria de sasiu pe privat sa iti dau codul piesei
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare. Vreau sa-mi expun si eu aici problema mea la Corsa C z12xe din 2002. In bord imi sta aprins "check engine"-ul. I-am facut testul cu pedalele si mi-a iesit cod eroare P0340. Bun. Am inteles ca acest cod este pentru circuitul senzorului de pozitie axa cu came. Apoi am facut test cu un un dispozitiv OBD II. Mi-a dat acelasi cod de eroare. Insa la sectiunea "Emission tests", mi-a afisat urmatoarele:
oxygen sensor-NOT PASSED;
catalyst-NOT PASSED;
oxygen sensor heater-NOT PASSED;
misfire-PASSED;
fuel system-PASSED;
components-PASSED.
Deci, sunt trei elemente la care mi-a afisat "NOT PASSED". Dar coduri de eroare pentru sondele lambda si catalizator nu imi afiseaza, nici la testul cu pedale si nici la testul cu interfata OBD II. Valorile afisate sunt oscilante. Dau doua exemple:
Ex.1: O2S1 volt. (B1) (0,67V); O2S1 trim (B1) (-19,53%); O2S2 volt. (B1) (0,66V); O2S2 trim (B1) (%).
Ex.2: O2S1 volt. (B1) (0,14V); O2S1 trim (B1) (-17,19%); O2S2 volt. (B1) (0,65V); O2S2 trim (B1) (%).
Niste explicatii, interpretari imi puteti oferi, va rog?
Mentionez faptul ca, testul cu OBD II l-am facut cu motorul pornit, la relanti, cam la un minut dupa pornire.
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
catastefan a scris:Atunci eroarea apare datorita distantei mari intre senzor si discul cu faze. Exista o diferenta intre pinioanele vechi si cele noi.
Se pune o saiba in spatele discului cu faze pentru a il apropia de senzor.
Mecanicul tau nu a stiut asta http://workshop-manuals.com...dtc_p0340_is_set/

Cu câțiva ani în urmă, am schimbat distribuția toată, inclusiv pinioanele. Am fost nevoit să o schimb din cauza unui incident. Uleiul se făcuse ca vaselina, s-a rupt lanțul, mi-a lovit 4 valve. Pompa de apă a scăpat nevătămată. Cei de la service(HONDA) mi-au spus că trebuie făcută rectificare planeitate la chiuloasă. Am făcut-o. Mi-au înlocuit distribuția. După ce mi-am luat mașina din service, după vreo 2 ore s-a aprins "check engine" în bord și de atunci merg cu el tot timpul aprins. Și am și oscilații de turație la relanti, între 700 și 900. Cod eroare: P0340. Am fost la reprezentanța Opel din Craiova, mi-au spus că nu mă pot rezolva, pentru că nu se mai produc distribuții pentru Corsa C din 2002 și că, distribuția pe care o am pusă nu cade bine la pinioane(ceva de genul acesta). Acum, pentru că am citit ce ai scris aici, fac legătura cu ceea ce mi s-a întâmplat mie. Problema este că, întradevăr, mecanicii nu cunosc trucul cu șaiba. Ba mai mult, se uită ciudat la mine când le spun. Unii îmi spun că de vină ar fi faptul că am făcut rectificarea chiuloasei și nu trebuia. Că rectificarea se face numai când se folosește garnitură de reparații pentru chiuloasă. În concluzie, nu am găsit niciun mecanic dispus să îmi pună acea piuliță în spatele pinionului. Și uite-așa, circul cu "check engine" aprins în bord de ani buni.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,766
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Cu trusa de calare in mana si cateva chei ....in 40 min ai rezolvat problema.
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Wink


Ultima modificare facuta de VALI6-7 la Mar 18 Dec, 2018 8:01 am, modificat de 2 ori in total
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
catastefan a scris:Cu trusa de calare in mana si cateva chei ....in 40 min ai rezolvat problema.

Multumesc pentru indemnul tau, dar inafara de faptul ca mai completez cu ulei, cu antigel si fac plinul la rezervor, in rest nu ma bag sa fac pe "viteazu'". Smile Pentru ca sunt foaaarte neindemanatic la "chestii" de reparat la masina. Rolling Eyes
Apropos, ce este trusa de calare? Wink

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata