Ai uitat parola?


  • johnnytl

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jul 2012

Buna ziua.

Am nevoie de un pic de ajutor din partea celor care au intalnit aceasta problema.
Va multumesc anticipat.
Masina porneste bine, trage nu da nici un simptom de defectiune, am schimbat injectoarele, am curatat EGR, clapeta de acceleratie, am schimbat cureaua de distributie, am verificat parametri pe tester si sunt ok... dar masina consuma 7.6l/100km in afara orasului.
Va rog ceva sfaturi.
Daca aveti nevoie de parametri ii pot scoate imediat.

Va multumesc

Model: Astra G
An fabricatie: 2004
Cod motor: Z17DTL
  • nicusan75

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra G Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jan 2009

Citește pe tester valoarea debitmetrului la ralanti. Am avut și eu consum mare 8 - 9%, mașina trăgea foarte tare dar și consuma pe măsură. Trebuie să ai o valoare de aproximativ 200mbari.(nu știu dacă este unitatea de măsură corectă). Eu aveam aproape dublă valoarea.
  • johnnytl

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jul 2012

Valoare este de 410 mg/strk si din cate am citit ar fi ok.

Battery Voltage,14.0 V
Ignition Status,On 12V
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position),0 %
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position),0.97 V
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position),0 %
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position),0.49 V
Barometric Pressure,101 kPa
Barometric Pressure,4.00 V
Boost Pressure Command,99 kPa
Boost Pressure,100 kPa
Boost Pressure,1.87 V
Mass Air Flow Sensor,410 mg/strk
Mass Air Flow Sensor,2.02 V
Intake Air Temperature,15 °C
Intake Air Temperature,3.11 V
Coolant Temperature,39 °C
Coolant Temperature,2.52 V
Desired Common Rail Fuel Pressure,24.00 MPa
Common Rail Fuel Pressure,24.42 MPa
Common Rail Fuel Pressure,1.04 V
Rail Pressure Control Valve Pulse Ratio,339 %
Engine Speed,900 RPM
Desired Injection Quantity,7.8 mm3
Actual Injection Quantity,7.8 mm3
Injection Pulse,1.2 ms
Pilot Injection Time,0.7 ms
Brake Switch 1,Inactive
Brake Switch 2,Inactive
Clutch Switch,Inactive
Throttle Position Switch,Active
Pulse Ratio Throttle Control Solenoid Valve,13 %
Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve,95.0 %
Swirl Plate Position Switch,Active
Swirl Level Control Solenoid Valve Pulse Ratio,90.0 %
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation),0.2 %
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation),0.95 V
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation),90 %
Capacitor Voltage 1,826.4 V
A/C Information Switch (Air Conditioning),Active
A/C Relay (Air Conditioning),Active
A/C Pressure (Air Conditioning),408 kPa
Fan Relay 1,Inactive
Fan Relay 2,Inactive
Glow Time Relay,Active
Diagnosis Glow Time Relay,Inactive
Glow Time Telltale,Off
Service Vehicle Soon (SVS) Indicator,Off
Malfunction Indicator (MI),Off
Cruise Control Tip Switch,Inactive
Vehicle Speed,0 km/h
Immobiliser Function Programmed,Yes
Security Wait Time,Inactive
  • svasile

  • Mesaje scrise: 505
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

Eu am motor 1.3 cdti, iar valoarea debitmetrului trebuie sa fie intre 10 ... 22 kg / h la ralanti, daca ai accelerat trebuie sa astepti 70 secunde si ai intre 25 ... 35 kg / h, iar in accelerare usoara mai mare de 20 kg / h.Posibil sa ai aceleasi valori si la 1.7, dar nu sunt sigur. Valorile trebuiesc citite cu motorul cald (peste 80 grade).
  • nicusan75

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra G Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jan 2009

Valoarea la ralanti trebuie să fie la jumătate.
  • peski

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z17DTL din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2015

Vreun update? si-a revenit dupa schimbarea debitmetrului? Si eu cred ca am aceeasi problema.
  • johnnytl

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jul 2012

Problema rezolvată. Era strangulare furtunasul de gaze la pompa de pe Alternator. L-am schimbat și acum consuma 5.45 mixt cu aer condiționat.
  • peski

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z17DTL din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2015

@johnnytl te referi la acest furtun?
  • johnnytl

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jul 2012

Acesta este de ulei, tot la pompa de pe alternator. la mine a fost strangulat cel de gaze, este un furtunas subtire care este in parte de sus a pompei.
  • peski

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z17DTL din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2015

Il tot caut pe net si nu il gasesc. Ma poti ajuta cu o poza sau un cod? Iti sunt tare recunoscator.
  • johnnytl

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jul 2012

Imi pare rau dar nu am cum sa-i fac poza si nici cod nu am. Eu am improvizat, l-am taiat si am innadit o bucatica de furtun. Nu este un furtun special, trec doar gaze prin el, fara presiune. Am gasit o poza pe net, cel incercuit cu rosu:
  • peski

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z17DTL din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2015

Merci tare mult de raspuns. Cand apuc sa ma bag pe sub masina o sa-l verific mai cu rigurozitate.
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Y17DT din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2012

Daca nu ma insel e furtun de vacuum. johnnytl poti sa urmaresti traseul acestuia si sa ne spui unde ajunge?
  • DiplomaT

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Y1.7DT din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jan 2015

Este furtunasul de vacuum care duce la EGR. Ti se blocase pe inchis/deschis si d-aia consuma atat.


Ultima modificare efectuata DiplomaT la Sam 14 Jan, 2017 10:31 pm, modificat de 3 ori in total
  • peski

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z17DTL din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2015

Nu mi-s mare mecanic, dar am desfacut un egr de z17dtl. Nu am vazut nimic actionat vacumatic la el. Doar o mufa electrica, asa ca nu cred ce-ai zis.
  • DiplomaT

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Y1.7DT din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jan 2015

Imi cer scuze, nu am stiut ca la Z17DTL e actionat electric.
  • peski

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z17DTL din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2015

Nu ii bai. Cate-odata din brain-storming si contradictii ies cele mai bune idei.
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Y17DT din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2012

eu ma refeream la turbina cand am adus vorba de furtun de vacuum
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,183
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

Ala e furtunas de vacuum si duce undeva in spatele admisiei, unde comanda niste clapete existente in admisie. Clapetele alea... eu nu am citit inca ca nu m-a interesat in detaliu, deci nu am inteles exact care e logica din spatele acestui mecanism, dar opinia mea la o prima vedere ar fi aceea ca de la o anumita turatie vine prea mult aer in admisie si acesta trebuie limitat prin inchiderea partiala a 8 din cele 16 valve de admisie. Poate detaliaza cineva de ce se inchid clapetele, cum functioneaza valva de vacuum la ce presiune intra ea in actiune si cum se intampla asta (la ce turatii, la ce presiune de aer in admisie , etc... orice detaliu e binevenit). La motoarele Isuzu turbodiesel in 8 valve nu exista aceste clapete, sunt prezente doar la cele in 16 valve.

Am curatat admisia si EGR-ul la Astra G cu Z17DTL... dar la ce volum de munca a fost chiar n-am mai avut curiozitatea sa vad daca clapetele imi functioneaza. M-am bucurat ca motorul a plecat imediat si a disparut fumul... asa ca am presupus ca valva de vacum lucreaza corect si inchide (sau deschide?) clapetele din admisie la momentul cand e nevoie de ele. Daca stie cineva -la concret- cum testez cu masina in stationare si motorul pornit daca imi lucreaza electrovalva de vacum care comanda clapetele il rog sa detalieze aici in topic.

Cu Stima.

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata