Ai uitat parola?


  • ekaterin

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2009

  • Garaj Mesaj Privat
am pornit masina , porneste usor , scoate fum negru nu prea e zgomotoasa (era ca un tractor) nu se simte turbine de la 1700 cu ar trebui...nu stiu ... am martorul pompa aprins , se mai stinge se mai aprinde....am facut programare la diagnoza.
  • aidrian25

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dtl din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Feb 2011

  • Garaj Mesaj Privat
sal,am si eu o intrebare pentru cei care au desfacut si curatat admisia,acea capsula de vacuum din stanga ce actioneaza tija din admisie se poate desface-inlocui doar ea pentru ca a mea a inceput sa scoata un sunet ca un fluierat si daca misc tija in stanga-dreapta se opreste sunetul si ma gandesc ca o fii vorba de vreo garnitura ceva pe acolo..
  • fritzcon

  • Mesaje scrise: 659
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
se poate inlocui,dar cred ca ptr asta trebuie sa dai iar galeria jos.are 2 sururuburi si tija e prinsa cu o siguranta mica
  • aidrian25

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dtl din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Feb 2011

  • Garaj Mesaj Privat
sal pai tocmai asta incerc sa evit .ma intereseaza daca o pot inlocui fara sa desfac admisia
  • fritzcon

  • Mesaje scrise: 659
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
eu unul nu cred.e cam mic locul acolo.
  • aidrian25

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dtl din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Feb 2011

  • Garaj Mesaj Privat
sal. am incercat si nu se poate inlocui, tija find prinsa si de capsula si de admisie,singura solutie ar fi fost decapsularea ei lucru care nu mi-a reusit...
  • cj79raa

  • Mesaje scrise: 1,128
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Z17DTL din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mai 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Tija de care zici, e parte din capsula. De pe admisie se poate desface, o data capsula care e prinsa cu suruburi, si apoi tija care angreneaza clapetele din admisie. Am curatat eu vineri tot ce e pe acolo, dar capsula cu tija aferenta , am desfacut-o de pe admisie doar dupa ce am dat jos admisia. Cred ca doar spatiul o sa te incomodeze sa dai jos doar capsula cu tija.
In a 4-a poza cu admisia se vede putin capatul unde vine prinsa tija.
https://www.clubopel.com/vie...p=1589217#1589217
  • aidrian25

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dtl din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Feb 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Sal am desfacut capsula din suruburi si dupa ce i-am schimbat un pic pozitia nu se mai aude,aceasta find solutia pe moment pana ma apuc sa desfac admisia
  • deleted-49042

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2010

  • Garaj Mesaj Privat
salutare, am si eu o intrebare, sper ca nu e stupida si banuiesc ca am postat unde trebuie. IAC (Idle Air Control) este de fapt EGR-ul?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 1,771
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia confidential din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Sigur nu este .
  • deleted-49042

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2010

  • Garaj Mesaj Privat
poate explica aici va rog diferentza dintre cele 2?
  • ionu_icd

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Tigra Y17DTL din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Sep 2013

  • Garaj Mesaj Privat
poate fi EGR-ul problema daca se accelereaza singura pana 3000rot/min? traba doar curatat sau traba schimbat?
  • deleted-49042

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2010

  • Garaj Mesaj Privat
mi se opreste motorul ca si cum nu ar avea sa traga aer, ma gandesc ca trebuie curatzat EGR-ul, poate e blocata supapa aia, mentionez ca in 3 ani nu am schimbat filtrul de aer decat o singura data Sad
  • deleted-49042

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2010

  • Garaj Mesaj Privat
de acord cu tine ionu_icd asta in cazul "bila" aia ramane pe pozitia deschis, dar daca e invers, inchisa nu as avea simptomele specificate de mine mai sus?
  • ionu_icd

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Tigra Y17DTL din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Sep 2013

  • Garaj Mesaj Privat
adipuiu84 . a mea nu se opreste doar ca o sigura data mi se pare ca nu a pornit la pima cheie. dr eu nu inteleg ce se intampla doarece sunt in spania si te astepti mai mult la mecanci dr nicidecum nu nu au aflat ce e problema si l-eam zis despre conducte de vacum si de ERG. si nici nu se uita la ele. incompetenti asa ca a mai ramas un singur lucru sa o repar eu cu cunostintele mele de mecanica
  • deleted-49042

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2010

  • Garaj Mesaj Privat
ionu_icd.. daca nu a pornit de la prima cheie cel mai probabil ar putea sa fie de la bujii, le-ai verificat? Cu pornirea am avut si eu ceva probleme mai demult doar toamna cand se lasa dimineata ceata, dar asta foarte rar, am schimbat toate bujiile (am pus Bosch) chiar daca aratau bine si apoi a pornit la sfert de cheie. De atunci nu am mai avut probleme chiar daca era ceata foarte deasa. Acum mie mi se opreste motorul din mers si uneori imi porneste greu asta doar la cald ( la a 4 cheie cateodata) si nu ii dau de cap, am verificat pompa e ok, am golit rezervorul, l-am spalat, am verificat senzorii camshaft, crankshft sunt buni, in bord nu am nicio eroare, azi am curatzat throttle motor, maine cred ca o sa dau jos si EGR-ul, cam asta mi-a mai ramas.
  • ionu_icd

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Tigra Y17DTL din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Sep 2013

  • Garaj Mesaj Privat
a fost o singura data cand nu a pornit dr dupa aia a pornit normal cred ca si de ce a fost fotorul supra incalzit ca se tura ca nebuna acuma maine o sa ma apuc si eu sa demontez EGR-ul sa vad daca se schimba ceva. sai schimb toate furtunele de la vacum. hai sa vedem dupa EGR-ul curatat daca mai avem probleme
  • deleted-49042

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2010

  • Garaj Mesaj Privat
la tine nu e chiar foarte grav dupa cum pare, dar pe mine ma lasa masina in intersectie cand ti-era lumea mai draga, si nu mai pornea de-mi venea sa o iau in spate si sa fug cu ea printre masini. Este foate probabil ca dupa curatarea EGR-ului masina sa traga mai bine, turatia motorului cand e accelerat sa fie mai rotunda, eu zic ca e o diferentza dupa aceasta curatare, oricum revino pe forum cu rezultate dupa aceasta operatie.
  • ionapostol

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Am citit tot topicul si am decis sa ma apuc de operatiune cu toate ca imi era groaza... Smile
Trebuie sa mentionez ca nu a fost ceva extraordinar de complicat ..cateva suruburi si cleme/clipsuri de plastic de desfacut... Sad o nimica toata, am inceput la 9 dimineata si am terminat la 8 seara cu pornit (la a 3-a cheie) si spalat pe maini...Ca si unelte nu am avut decat o trusa de chei tubulare si torxuri (set de 102 )cu ceva chei fixe plus o inelara cu cot de 12 si o tubulara tiganeasca de 27 pentru senzorul care este montat exact sub admisie in partea stanga (se vede intr-o poza) si care incurca desfacerea unui surub. Cu inelara a desfacut un surub de la capacul admisiei si anume cel din dreapta deoarece era spatiu foarte mic si clichetul nu avea loc de filtrul de ulei si schimbatorul de caldura...cred.Pun si ceva poze nu prea multe ca eram singur si imi era frica sa nu ma apuce noaptea.Ce nu se spune mai sus e ca neaparat sa astupati capetele ramase dupa desfacera conductelor de la injectoare cu ceva (izolier band ,capace de la sticlutele de picaturi de ochi) pt a nu intra mizerie pe acolo. Eu am folosit si capace si izolier).
Am incercuit cu rosu ce trebuie desfacut cu mentiune ca in parte din spate este un suport de tabla care tine un manunchi de cabluri si o mufa lata , din poze nu se vede decat mufa, trebuie declipsate toate cablurile ca sa va miscati in voie
In prima imagine bateria si suportul ei sunt deja scoase.
In a 5 a imagine se vede returul de la injectoare ca re are o camasa de plastic pe deasupra (clipsata) trebuie desfacuta si la capatul opus injectoarelor este o piulita in care intra , trebuie slabita pentru ca altfel nu puteti scoate capacul admisiei.
In imaginea 6 se vede piulita care trebuie slabita si senzorul care trebuie scos.
In imaginea 7 se vede admisia ,mentionez ca nu a fost curatata niciodata de cand am masina si o am de la 0km din 2007.
Am mai pus o imagine cu "ce este?" deoarece nu stiu sigur ce e. Este cumva cautatorul de la maneta schimbatorului de viteze si daca da este normal sa arate asa?

Inca ceva cand scoateti mufele de la injectoare este o piedica albastra pe mufa , se trage de ea inspre stanga pt a debloca mufa abia dupa aceea se trage de mufa .
Cam atat.
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 713
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra Z17DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Cred ca din tutorial ai omis cele mai importante lucruri cum ar fi , demontarea conductelor de la injectoare, demontarea rampei comune , demontarea suruburilor de SUB admisie care au o pozitie groaznica.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata