xnn
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra y 17 dt din 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 11 Jun 2011
- Garaj Mesaj Privat
cristiano82 a scris:da sa facut testul dyno sa spus ca arre toate vitaminele la locul ei puterea inainte era de 75 kp si 165 nm dupa a ajuns la 100-105 pk si 220 nm diferenta se simte in toate vitezele dar parca mai mult in a 4 acum sper sa nu am probleme
scuzze colegul care e pretul pentru o remapare la 1.7DTI te rog mult o voi face pe alt ecu cu alt cip cheie originalele le pastrez aparte salll
- boris_dinamo
- **
- 198 mesaje
- din 20 Jun 2010
- Locatie: Suceava
boris_dinamo
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 1,7 din 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 20 Jun 2010
- Garaj Mesaj Privat
- David Nicolae
- **
- 335 mesaje
- din 08 Jan 2013
- Locatie: Olt
David Nicolae
- Mesaje scrise: 335
- Locatie: Olt
- Masina: Astra Y17DT din 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 08 Jan 2013
- Garaj Mesaj Privat
colegii as dorii sa fac remap la astra g 1.7 DTI 75 cp, sa ajung la 98 cp insa nu sunt convins ca e bine sa fortez motorul, turbina, etc. motorul are 215.000 km trage foarte bine, da nu are destula putere in depasiri plus k iam pus jante pe 17 si sunt grele si trage de ele
vreau sa stiu daca sunteti multumiti si daca se merita... sau daca ati avut probleme

- mad2max
- ****
- 1,052 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Locatie: Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 1,052
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra y17dt din 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 04 Jul 2007
- Garaj Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,473 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Locatie: Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,473
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra hatch y17dt din 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 17 Dec 2012
- Garaj Mesaj Privat
@ David Nicolae - e normala temerea ta ...cred ca oricine a avut-o inainte de remapare . ....dar ti-o recomand cu toata increderea - evident, facuta cit de cat profi.
Si eu plimbam prin creieri scenarii cu pistoane rupte , blocuri crapate , turbine franjuri , etc .... motorul asta a fost facut sa reziste pentru mult mai mult dar l-au ,,gatuit,, baietzii sa iasa in euro 3 ( la vremea aia).
Daca vei pastra acelasi stil de condus ( CEEA CE NU CRED ! ! ) iti va scadea consumul cu ceva ....... dar vei face pishu' pe el de consum cand vei vedea cum trage masina !
In alta ordine de idei , si cu softul stok poti distruge motorul daca chiar insisti sa-ti bati joc de el !
Eu am facut remaprea parca in toamna trecuta dar n-am absolut nici un motiv sa ma plang.
Sigur, daca ai un motor varza sau o turbina ,,pe duca,, normal ca vei intampina niste dificultati de ,,relationare,, cu masina. Adica n-ar fi ,,picat,, peste 3 luni si pica la o luna de la remapare.
Important e sa respecti regulile uzuale :
- nu forja cu motor rece
- uleiuri schimbate la timp si de calitate
- evitarea fenomenului SURGE- calcarea brusca a pedalei
- forjarea cu simt de raspundere - adica da , trage mai bine ca inainte dar asta nu inseamna ca trage nelimitat - sint tousi doar 98 CP aproximativ. Si nu puterea va fi spectaculoasa in comparatie cu cei 75 CP initiali ci cuplu care te ajuta sa te infigi de la turatii ceva mai mici.
Bafta !
PS - dar dupa cum spunea mad2max - o remapare reusita presupune sa ai motorul in parametrii. Oricum tunerul iti va face o diagnoza ca sa vada cu ce motor are de-a face.
Si eu plimbam prin creieri scenarii cu pistoane rupte , blocuri crapate , turbine franjuri , etc .... motorul asta a fost facut sa reziste pentru mult mai mult dar l-au ,,gatuit,, baietzii sa iasa in euro 3 ( la vremea aia).
Daca vei pastra acelasi stil de condus ( CEEA CE NU CRED ! ! ) iti va scadea consumul cu ceva ....... dar vei face pishu' pe el de consum cand vei vedea cum trage masina !
In alta ordine de idei , si cu softul stok poti distruge motorul daca chiar insisti sa-ti bati joc de el !
Eu am facut remaprea parca in toamna trecuta dar n-am absolut nici un motiv sa ma plang.
Sigur, daca ai un motor varza sau o turbina ,,pe duca,, normal ca vei intampina niste dificultati de ,,relationare,, cu masina. Adica n-ar fi ,,picat,, peste 3 luni si pica la o luna de la remapare.
Important e sa respecti regulile uzuale :
- nu forja cu motor rece
- uleiuri schimbate la timp si de calitate
- evitarea fenomenului SURGE- calcarea brusca a pedalei
- forjarea cu simt de raspundere - adica da , trage mai bine ca inainte dar asta nu inseamna ca trage nelimitat - sint tousi doar 98 CP aproximativ. Si nu puterea va fi spectaculoasa in comparatie cu cei 75 CP initiali ci cuplu care te ajuta sa te infigi de la turatii ceva mai mici.
Bafta !
PS - dar dupa cum spunea mad2max - o remapare reusita presupune sa ai motorul in parametrii. Oricum tunerul iti va face o diagnoza ca sa vada cu ce motor are de-a face.
- tonypsg
- ****
- 1,660 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Locatie: Brasov
tonypsg
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra y17dt din 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 17 Jul 2011
- Garaj Mesaj Privat
da,ma bag si eu in seama in topic si sunt deacord cu colegul bh13ncu.motorul e gandit intradevar pt cei aproximativ 100 cai.intradevar pot sa confirm personal ca sunt mai mult ca multumit de remapare si nu am intimpinat din cauza ei absolut niciun fel de problema.initial,impopriu zis,am pastrat acelasi stil de condus si intradevar scade consumul.acest lucru l-am vazut in regim de autostrada,un traseu binecunoscut de mine.cu alimentari din aceleasi locuri,am constatat ca mi-a mai crescut autonomia.cuplul este extraordinar in comparatie cu ce e inainte de remapare si motorul daca e in mintile lui,ai sa simti acest lucru in pedala.
remaparea a fost facuta la dancuciureanu si inca odata ma declar foarte multumit.
ps : nu as mai revenii sub nicio forma la varianta stock.
inainte eram si eu sceptic in ceea ce priveste remaparea,dar mi-a trecut!
numai bine!
remaparea a fost facuta la dancuciureanu si inca odata ma declar foarte multumit.
ps : nu as mai revenii sub nicio forma la varianta stock.
inainte eram si eu sceptic in ceea ce priveste remaparea,dar mi-a trecut!
numai bine!
- David Nicolae
- **
- 335 mesaje
- din 08 Jan 2013
- Locatie: Olt
David Nicolae
- Mesaje scrise: 335
- Locatie: Olt
- Masina: Astra Y17DT din 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 08 Jan 2013
- Garaj Mesaj Privat
- tonypsg
- ****
- 1,660 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Locatie: Brasov
tonypsg
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra y17dt din 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 17 Jul 2011
- Garaj Mesaj Privat
- David Nicolae
- **
- 335 mesaje
- din 08 Jan 2013
- Locatie: Olt
David Nicolae
- Mesaje scrise: 335
- Locatie: Olt
- Masina: Astra Y17DT din 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 08 Jan 2013
- Garaj Mesaj Privat
1on
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra din 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 28 Sep 2012
- Garaj Mesaj Privat
- Pub
- Pub
- mirceacaragin
- *
- 79 mesaje
- din 05 Jun 2014
- Locatie: Timis
mirceacaragin
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Timis
- Masina: Astra z17dtj/r din 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 05 Jun 2014
- Garaj Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator ClubOpel
- 15,591 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Locatie: Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 15,591
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 26 Jun 2006
- Garaj Mesaj Privat
10GYL
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Galati
- Masina: Astra Y17DT din 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 03 Aug 2014
- Garaj Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator ClubOpel
- 15,591 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Locatie: Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 15,591
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 26 Jun 2006
- Garaj Mesaj Privat
10GYL
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Galati
- Masina: Astra Y17DT din 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 03 Aug 2014
- Garaj Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,473 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Locatie: Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,473
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra hatch y17dt din 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 17 Dec 2012
- Garaj Mesaj Privat
Si urcata la 98 CP este deja o crestere de putere de aprox 30% ! Cat vrei sa scoti dintr-un motor totusi modest ca si performante ?
Un inca 20% sa zicem , adica practic sa dublezi performantele motorului stock, presupune o investitie destul de majora si nu stiu daca chiar e rentabil costul /performantele obtinute / riscuri.
Apoi trebuie sa iei in calcul faptul ca chiar daca ai un motor in care ai pompat steroizi la greu , trebuie sa te tina si sistemul de transmisie ( planetare / ambreiaj, etc) cit si sistemul de franare.
Din cate stiu y17 dt nu are decat sistem de franare cu tamburi spate si ai sa vezi ca si asta se chinuie sa faca fata si la un simplu remap de 98 CP.
Si eu am vrut mai mult dar analizand toate detaliile , in final am ajuns la concluzia ca mai bine schimb masina cu o alta mai performanta ...asa ca m-am linistit.
PS- ieri la semafor m-am luat cu unul tot cu 1.7 ( G , hatch). Ne-am jucat o vreme ( intre timp am ajuns in afara orasului) .....io batzos la cum trage masina mea dupa drumurile la forja prin tara ....ala parea bizar de calm.
...cand brusc taica a calcat ala pedala , s-a auzit un suierat puternic si dus a fost ! Probabil umblase grav la intercooler, turbina, poate pistoane , una-alta ....asa ca tot ce mi-a ramas a fost sa fluier admirativ !
Acuma cit il tin planetarele sau discurile de ambreiaj ....el stie.
Un inca 20% sa zicem , adica practic sa dublezi performantele motorului stock, presupune o investitie destul de majora si nu stiu daca chiar e rentabil costul /performantele obtinute / riscuri.
Apoi trebuie sa iei in calcul faptul ca chiar daca ai un motor in care ai pompat steroizi la greu , trebuie sa te tina si sistemul de transmisie ( planetare / ambreiaj, etc) cit si sistemul de franare.
Din cate stiu y17 dt nu are decat sistem de franare cu tamburi spate si ai sa vezi ca si asta se chinuie sa faca fata si la un simplu remap de 98 CP.
Si eu am vrut mai mult dar analizand toate detaliile , in final am ajuns la concluzia ca mai bine schimb masina cu o alta mai performanta ...asa ca m-am linistit.
PS- ieri la semafor m-am luat cu unul tot cu 1.7 ( G , hatch). Ne-am jucat o vreme ( intre timp am ajuns in afara orasului) .....io batzos la cum trage masina mea dupa drumurile la forja prin tara ....ala parea bizar de calm.
...cand brusc taica a calcat ala pedala , s-a auzit un suierat puternic si dus a fost ! Probabil umblase grav la intercooler, turbina, poate pistoane , una-alta ....asa ca tot ce mi-a ramas a fost sa fluier admirativ !
Acuma cit il tin planetarele sau discurile de ambreiaj ....el stie.
- cristyliviu
- ****
- 1,181 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Locatie: Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,181
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra y1.7dti din 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 17 Jan 2010
- Garaj Mesaj Privat
- mad2max
- ****
- 1,052 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Locatie: Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 1,052
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra y17dt din 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 04 Jul 2007
- Garaj Mesaj Privat
10GYL
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Galati
- Masina: Astra Y17DT din 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 03 Aug 2014
- Garaj Mesaj Privat
bh13ncu nu este problema ca mai trebuie sa fac modificari cum ai spus tu,ca le fac.....vreau doar sa stiu cati cp pot sa scot maxim fara sa cada motorul .... si pe langa modificarea facuta ce alte modificari trebuie facute.....de aproximativ 1 luna m.am bagat tare sa modific masina si la partea cu motorul vreau sa ma informez foarte bine inainte de a face ceva
- cristyliviu
- ****
- 1,181 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Locatie: Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,181
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra y1.7dti din 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 17 Jan 2010
- Garaj Mesaj Privat
Nu cred ca merita investitia in modificarea la capitolul tehnic! Cum a zis si colegul mai sus sunt mai multe de luat in vedere, nu numai modificarea motorului - cutie, planetare, sistem de franare care adauga cheltuieli suplimentare!
Personal iti recomand sa faci modificarea din soft, filtru sport ( atentie la ele ), anulare catalazitor ( nu sunt sonde pe evacuare ) si ai sa vezi o schimbare majora!
Personal iti recomand sa faci modificarea din soft, filtru sport ( atentie la ele ), anulare catalazitor ( nu sunt sonde pe evacuare ) si ai sa vezi o schimbare majora!
- Pub
- Pub