Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • AR99ZZZ

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Simptome:
Salutare tuturor,pana duminica ( 10.04.2016 ) nu avusesem probleme cu Zafirica mea,de duminica incoace imi vine sa o sparg, sa o vand,sa ii dau foc. Nu mai trage,da sa moara,ba trece de 3000rpm ba nu trece,merge cum vrea ea si nu stiu ce sa ii fac sau ce are. La tester voi merge cel mai probabil vineri,dar deja imi vine sa o vand ca m-am saturat de mofturile opel , imi cam pare rau ca am luat-o sincer. Crying or Very sad A mai patit cineva asa ceva, oare daca dau jos egr se v-a rezolva? In trecut imi dadea problema actuator clapeta acceleratie , dar isi revenea rapid . Daca nu o voi vinde ma gandesc sa ii fac un dpf si egr off cand am bani,ce spuneti? Si daca aveti vreo solutie va rog scrieti-mi !
Cod(uri) eroare:
ECN 04005A
ECN227956
ECN112561

Model: Zafira
An fabricatie: 2008
Cod motor: (cod motor?)
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
0400 = EGR - sau probleme in zona lui
2279 = pierzi presiune pe admisie (poate fi cauza comuna cu cea de la EGR sau altceva)
1125 = probleme cu pedala de acceleratie

codul motorului l-ai scris in titlu, z19dtl
  • AR99ZZZ

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns, astept sa vad povesti despre cum au rezolvat altii aceasta problema,daca au avut-o si ei.eu tre sa fac weekendul viitor 1000km si mi-e cam frica sa ma duc asa cu ea
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
desfa egr-ul si vezi ce e cu el.
e posibil sa fie asta cauza lui ambele erori
iar legat de pedala de acceleratie, eu nu as pleca asa la drum lung...
Skip ads

  • serban24

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z1.9dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2010

  • Mesaj Privat
1125 eu cred ca mai degrabã ai ulei în clapeta de accelerație în partea electronica, iar cel cu 0400 ori e colmatat egr și nu lucreazã corespunzator, ori mufa sãrita, în schimb pt 2279 roagã un prieten sa dea la cheie și tu uitate sa vezi DC nu scoate fum pe undeva pe lângã galeria de admisie sau egr sa nu ai vreo garnitura care face figuri. Bafta
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu as desface tot, si clapeta de acceleratie, si egr, si le-as curata pana raman mai curate ca lacrima.
eu la a mea am facut operatiunea asta acum 5 ani si inca nu au aparut probleme...
  • AR99ZZZ

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Domnilor nu ma gandeam nici o clipla la asa raspunsuri prompte din partea voastra,comunitatea e frumoasa , pacat de masini !
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
de ce e pacat?
Skip ads

  • AR99ZZZ

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2015

  • Mesaj Privat
pt ca nu sunt bune spun eu,adica eu sunt foarte multumit de masina mea,doar ca problema asta e de tot rahatu. Si doar la Opel gasesti masini din 2005-2007 la 3000 de euro , sincer , sh ma refer
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
ai cumparat masina noua?

daca ai luat-o sh la 8 ani de la fabricatie ce garantie ai ca cel (cei) care a (au) avut-o inaintea ta au facut reviziile la timp si cu piese de calitate?
ce garantie ai ca masina nu a fost rasturnata, accidentata grav sau ca nu e facuta din 2 masini lipite la jumatate?
ce garantie ai ca km din bord sau din ecu (oddometer) sunt reali si masina nu are in realitate vreo 600.000 de km?

nu inteleg ce legatura are faptul ca opel are masini sh de 10 ani la pret de 3000 de euro?
ia cauta tu pe olx sau unde vrei tu golf 5 din 2006 si o sa gasesti si la 2500 de euro...
  • AR99ZZZ

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Am luat-o de noua,nu trebuie sa te rastesti la mine, si sincer nu cred ca gasesti un golf 5 la 2500 euro
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
ok. ai cumparat-o noua.
asta macar am lamurit-o.
fiind membru pe forum din 2015 si masina e din 2008 am presupus ca ai luat-o sh..
nu aveam de unde sa stiu...

nu m-am rastit, doar ca pe toti care-i vad pe forum ca zic ca opelurile sunt proaste aproape toti au masinile cumparate sh la mai mult de 7-8 ani de la fabricatie si nici macar nu stiu ce masina au in fata casei...

ai dreptate, la 2500 de euro gasesti cu volan pe drepta, dar gasesti la 3000 de euro.
exemple:
http://olx.ro/oferta/wolksv...V.html#b4008f9a40
http://olx.ro/oferta/vw-gol...y.html#b4008f9a40
si nici macar nu m-am chinuit prea tare sa caut...

ia rasfoieste asa de curiozitate forumurile de la VW si vezi ce fericiti sunt proprietarii de 1.6 tdi (cu egr-uri picate la mai putin de 60.000 de km)...
cat costa un EGR la 1.6 tdi de la VW (si ca sa nu cauti iti zic eu ca e peste 1000 de lei nou) si cat costa egr-ul la 1.9 cdti la opel (si ca sa nu cauti, iti zic eu ca il gasesti la 564 de lei pe ala original nou).
si mai ales, cat de complicat e sa schimbi egr-ul la fiecare mtorizare...
la vw te chinui putin sa-l schimbi pentru ca are o pozitie destul de aiurea
la opel se tine in vreo 7-8 suruburi si daca ai mai umblat odata la un egr de opel de 1.9 si ai la indemana sculele necesare il schimbi in maxim 20 de minute...

faptul ca esti la o problema mai complicata si probabil e prima problema de genul asta pe care o ai de cand ai cumparat masina, gata, opelurile sunt proaste...
crede-ma ca si eu am avut probleme cu masina de cand am cumparat-o, dar asta nu inseamna ca zic ca e proasta...


parerea mea:
fara sa desfaci te uiti ochiometric sa vezi daca nu sufla pe undeva cand o accelerezi...
apoi desfa egr-ul tau si curata-l.
apoi, dupa ce-l cureti, sterge erorile (raman stocate nu stiu cat timp sau cateva porniri).
si daca tot te apuci si desfaci, curata si clapeta de acceleratie...
ai sa vezi ca e cu totul alta masina cu egr si clapeta curate.
gasesti tutoriale aici pe forum, in 2-3 ore garantat termini...
Skip ads

  • AR99ZZZ

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Foarte tare omule pentru raspunsul tau,nu sunt pe club din 2008 ca nu am facut investitii in masina inafara de niste folii si niste jante,am schimbat chiar cand am luat-o dpf-ul ca a avut ceva problema dar s-a rezolvat rapid,si alte probleme nu am avut decat asta acum,foarte tare esti!oricum cu 101 caluti cat era ea,e avion sincer ca si motor,am facut liniute cu o gramada si tehnic te spargi de ras , dar practic am facut pe altii de ras. masina in prezent are 207.000km
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
imi place logica ta...
dupa 8 ani de utilizare si peste 200.000 de km apar probleme la EGR si zici ca masina e proasta...
oare omul din topic-ul asta ce trebuie sa zica de masina lui:
http://vwforum.ro/topic/118...f-6-probleme-egr/

PS: motorul tau se poate remapa doar din soft pana la 155-160 cp.
sa vezi atunci avion...
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
OFF:
@jgyprime - La z19dt* versiunea 120 sau 150 de cai cu 16v egr-ul se tine in 6 suruburui. 4 pe admisie 2 pe tubulatura, usor de desfacut, usor de curatat Very Happy
ON: dupa 200k km la bord mi se pare normal sa apara normal probleme de egr, totusi, sunt 8 ani de zile in care masina a tras ulei si noxe in admisie... ce, te-ai astepta sa fie curat luna ca in prima zi?... sa fim seriosi, bine ca nu a aparut bube de volanta si de clapete admisie.
Primele 2 erori strict legate de egr, desfacut, curatat si cuplat la baterie, daca se misca tija din corpul egr-ului e bun, nu trebuie schimbat, daca nu se misca se cere egr nou. A treia eroare e pedala de acceleratie, la fel, demontat furtunul sau ce saracia o fi ala -un colier- si data jos clapeta, e prinsa in 4 suruburi cu cap cilindric si locas hexagonal (DIN912) sau surub imbus (mai pe romaneste), curatata si aceasta, sters erori si dat o tura cu masina, nu stiu daca aceasta este eroare si pentru uleiul in partea electronica sau pentru cele 2 angrenaje care se "mananca" intre ele.
In principal: curatat egr si clapeta; sters erori, verificat egr pe baterie daca lucreaza sau nu solenoidul (cred?) si test pe asfalt.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Egr-ul la z19dtl si z19dt (8 valve) are 2 tubulaturi: una care vine dinspre evacuare si una care duce spre clapeta de acceleratie...
Si mai are vreo 3-4 suruburi care il tin de galeria de admisie (au rol doar sa-l tina sa nu se miste).
De asta ziceam ca daca tot umbla sa curete si clapeta de acceleratie...
  • AR99ZZZ

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2015

  • Mesaj Privat
A disparut eroarea de la sine,si merge ok zic eu acum,dar oricum o sa le duc la service sa le curete
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
sau poti sa incerci singur reparatia:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=37959
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=57848
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
O duce la service, ii freaca aia masina, eventual mai fura ceva de pe ea, dupa care vine din nou aici si zice ca opel e prost dupa 207mii km Very Happy
  • AR99ZZZ

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2015

  • Mesaj Privat
La tester a iesit P1125 - Throttle actuator
- Malfunction
- Permanent
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR