Ai uitat parola?


  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,751
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Aug 2007

Nu suna a bataie de arbore, dar nici bine nu suna.
Bataia de arbore cel mai bine o auzi in frana de motor (ii dai pana in 4000 rpm si iei brusc piciorul de pe acceleratie). Daca se aude ca si cum s-ar sparge niste bile prin motor ai cuzinetii de palier praf. Chiar si asa mie nu-mi pierdea presiune de ulei. Nu mi s-a aprins niciodata becul de ulei, nici macar cand arborele era rupt in 2.
  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra Z16XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Aug 2012

baietii corsari de 1.3 spun ca ar fi lantul de la distributie. nu mai stiu ce sa mai cred.
  • dssdexter

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Aug 2013

Salut,

revin si aici, sper sa ma lamuresc si eu intr-un final.
La rece, in primele porniri, cand apas ambreiajul se aude un tacanit infundat care vine din motor dinspre partea stanga- spre distributie. S-au uitat oamenii de la service si au zis ca e joc axial in arbore si ca atinge fulia aia pe care se invarte cureaua de alternator... ok, dar de ce nu face si peste 20 min, cand se incalzeste motorul? n-ar trebui sa atinga in continuare?
Poate fi altceva de vina, sau raman la - semicuzineti(noroc) ori arbore pa(ghinion)... Cauze - lipsa de ulei... poate fi cureaua pusa gresit? idei, ce sa schimb daca e de schimbat una alta, ca s-ar putea sa se desfaca motorul...
este o astra j 1.4T, A14NET, 68k km...
  • sh3nol

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Aug 2013

Salut.
Intervin si eu cu o intrebare. Detin un Opel Astra 1.7 Cdti motor Z17DTH. Cand sunt cu masina in mers in jurul turatiei de peste 2000 se aude un tacanit. Dar acest lucru se intampla doar cand sunt in mers si apas pedala de acceleratie. Cel mai tare se aude in viteza a III-a. Dar daca apas pedala de acceleratie pana la fund tacanitul nu se mai aude.bine-nteles ca e imposibil de mers in halul acesta. rog pe cineva sa imi raspunda la aceasta intrebare. multumesc.
  • sh3nol

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Aug 2013

nimeni nimic? specific ca sunetul continua sa fie prezent.
  • tase

  • Mesaje scrise: 2,256
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

Hmmm din ce spui tu nimeni nu poate sa-ti dea un rapuns....parerea mea .
  • trix

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa Y17DT din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Nov 2013

sh3nol a scris:Salut.
Intervin si eu cu o intrebare. Detin un Opel Astra 1.7 Cdti motor Z17DTH. Cand sunt cu masina in mers in jurul turatiei de peste 2000 se aude un tacanit. Dar acest lucru se intampla doar cand sunt in mers si apas pedala de acceleratie. Cel mai tare se aude in viteza a III-a. Dar daca apas pedala de acceleratie pana la fund tacanitul nu se mai aude.bine-nteles ca e imposibil de mers in halul acesta. rog pe cineva sa imi raspunda la aceasta intrebare. multumesc.

Salut, problema ta suna a zgomot de injectie, zgomot pe care nu il auzi la turatii ridicate din cauza ca apare acolo si zgomotul de fond + viteza de rulaj ridicat + schimbare modului de injectii la turatii ridicate. Pe scurt nu prea ai de ce sa te impacientezi. De obicei, la diesel se practica 2-3 injectii pe cursa ( 2 preinjectii + o injectie principala (cea mai mare cantitate injectata/strk)), injectia principala fiind cea care iti da cuplul motor iar cele doua injectii (preinjectiile) sunt folosite pentru a scadea gradientul de crestere a presiunii in cilindru (gradient ridicat = zgomot ardere). Acum eu nu stiu cati km are vehiculul tau dar s-ar putea sa ai injectoarele putin infundate si sa nu mai fie capabile sa injecteze cantitatile mici necesare preinjectiei. Mentionez faptul ca preinjectia, in mod normal, ar functiona pana la 2500-3000 rpm si in niciun caz in sarcina plina, unde este folosita o singura injectie.
/!\ Ce ai putea face:
--> sa zicem ca injectoarele inca sunt capabile sa isi invete o pozitie de 0 (nominala) si acum ca sa injectezi acea cantitate mica ai nevoie de 0.1 s in loc de 0.05s deschidere injector la o anumita presiune din rampa de injectie => pentru a realiza acest lucru ai nevoie sa rulezi pe autostrada. Nu stiu sigur ce sistem de injectie ai dar incerci in ambele metode (vezi mai jos) PRIMA: rulezi in treapta a 4-a si accelerezi puternic pana atingi 3500-4000 rpm dupa care lasi masina sa retrogradeze in frana de motor (fara sa calci cu frana) pana la 1500 rpm moment in care se realizeaza recalajele in mod automat (moment in care ar trebui sa auzi un tacanit finut) (daca vrei o sa iti explic cu alta ocazie si modul in care se face acest lucru in frana de motor) , trebuie sa repeti lucrul acesta sa zicem pe o distanta de 10- 15 km fara sa opresti motorul , sau AL DOILEA MOD: rulezi in treapta a 4-a si accelerezi puternic (adica pedala la podea sa fii sigur ca atingi sarcina plina) pana la 90 km/h si lasi sa retrogradeze pana la 50 km/h si apoi repeti procedura de 10 ori (in retrogradaje nu folosesti frana decat daca e necesar) /!\ ATENTIE LA TRAFIC CA POATE NU RESPECTI NISTE REGULI DE CIRCULATIE SI AMENZILE SUNT MARI. Sper sa fi inteles ceva si sa fi fost de ajutor! Smile
  • sh3nol

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Aug 2013

multumesc mult. sincer daca asta e problema mi-a fost foarte mult de folos. am motor de 1.7 cdti motor z17dth si dupa cate am citit sunt injectoare bosch common rail(dar nu sunt sigur). ieri am fost la un test la serviceopel.ro dar nefacand si o programare pentru diagnoza nu au putut sa-mi spuna ceva sigur. am iesit la un test cu domnii de acolo si mi-au spus ca suspecteaza un injector si din aceasta cauza trebuie sa fac o diagnoza la ele. Marius e foarte ocupat si e cam greu cu programarile. o sa incerc asta dar probabil saptamana viitoare daca o sa ies din localitate. zgomotul este mai puternic cand este motorul rece.aditivii pentru curatarea injectoarelor ar fi o solutie? daca da ce marca si cum sa-l folosesc? am bagat acum 3-4 mii de km dar era ceva luat dintr-un hipermarket la vreo 30 lei si banuiesc ca nu e ceva de calitate. daca mai aveti solutii va rog sa impartasiti si cu mine. o seara faina sa aveti.
  • floressflo

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra y17dti din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Aug 2014

Salut, sunt nou pe aici si as dori sa aflu si eu cate ceva despre un motor y17dti din 2000 , mi-au aparut zgomote in zona EGR-ului. Stie cineva care sunt cauzele?
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa Z10XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Apr 2013

si te-ai gandit ca prima cauza la la arborele cotit?
Se pune filmare macar.
  • cont-sters-95699

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2014

salutare.am o insignia 2010 manual 2 litri cdti 160 cai
problema e cam aiurea:la turatia de 1200 1400 nu se alimenteaza bine si mg in socuri pt.putin timp pina accelerez dar tot aiurea e cand schimb viteza si ajung la turatia respectiva ...ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi?ink ceva se aude un motorul exact k la o raba de aia veche...si cand accelerez la fel
  • cristty

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra Z17DTL din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2015

am patit si eu asta si am rezolvat schimband semichiuloasa cu tot cu axa cu came si....sa rezolvat problema
  • camorra

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Dec 2014

Buna seara ,

Un zgomot destul de ciudat am si eu pe un Opel Astra H 1.4 90 CP (cod motor Z14XEP) din 2005.Se intensifica pe masura ce accelerez.Ar putea sa fie cuzinetii sau altceva de pe acolo?
Am postat si un filmulet.Este zgomotul la relanti.

http://www.youtube.com/watch?v=kMzJPOsLmo0
  • costelus_2006

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jan 2015

salut am și eu o întrebare dacă vreau sa schimb arborele cotit (vibrochen) trebuie sa dau jos cutia de viteza cumva sau motorul sa doar motorul nu știu cum e la astra G?
Aștept un răspuns mulțumesc.
  • tase

  • Mesaje scrise: 2,256
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

Trebuie sa dai motorul jos....cutia poate ramine pe masina.
  • costelus_2006

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jan 2015

ok mulțumesc pentru răspuns
  • costelus_2006

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jan 2015

Salut am reușit sa desfac motorul la opalul meu si trebuie sa va spun ca am găsit arborele cotit zgâriat la fel cuzineți, acuma trebuie sa găsesc alt arbore. Ma mirat făcut ca uleiul nu era asa strălucit deși cam l-am schimbat era curat, acuma parca are mal il el deci asta era cauza de care îmi palfaiea becul la ulei în ralantiu cad apa ajungea la 90 grade. Rezolvarea mea este dacă tot e desfăcut motorul sa îl segmentez si sa planez chiulasa sa schimb toate garniturile si ce o sa mai fie necesar. Sper sa va fie de folos răspunsul. Acuma aștept sa găsesc piesele si restul ce îmi mai trebuie după ce dau chei la motor va spun dacă se mai aprinde ceva la mașină
  • corsarr

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Aug 2015

salut, va urmaresc de ceva vreme pe acest forum dar acum am ajuns in situatia nefericita sa cer niste pareri

sunt posesorul unei Corsa C 2002 cu motor de 1000 care tocmai mi-a fost diagnosticat ......LINIA DUSA.....mecanicul recomanda rectificare la R1 si cuzineti pt aceasta cota.....eu ma gandesc sa pun direct cuzinetii noi R1 (de la palier) fara rectificare arbore.....ma gandesc ca i-as putea monta eu fara sa mai trebuiasca sa dau arborele jos de pe motor....iar in cazul in care optez pt rectificare ar trebui scos motorul de pe masina

simptomele care m-au dus la service sunt
1. un zgomot gen "taca-taca-taca" la o anumita turatie a motorului in anumite situatii (daca il turez si in timp ce scade turatia exista un interval de 1-2 secunde cand apare acel zgomot sau in mers cand nici nu sunt in acceleratie nici in frana de motor se aude foarte tare si enervant totodata)
2. dupa ce motorul se incinge bine si turatia scade undeva sub 800 rpm exista episoade cand imi licareste becul de la presiune ulei

ce parere aveti si ce sfaturi imi dati avand in vedere ca nu sunt strain de mecanica ?

multumesc anticipat
  • tase

  • Mesaje scrise: 2,256
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

Arborele trebuie dat jos si pus pe o masina rotativa iar apoi masurata asa numita ,,bataia,, sa vezi daca sunt cumva ovalizate suprafetele de contact cu ,cuzinetii!
  • costy...83

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Oct 2015

Am un opel insignia din 2009 si s-a stricat motorul...stie cineva daca se potrivește alt motor..?asta de insignia e cam scump...vreo 2000 de euro la mana a 2-a...am inteles ca e un motor care s-ar potrivi dar nu știu care....cică e identic cu cel de insignia numai ca trebuie sa-i mai dau o gaura pe undeva in rest e identic....astept rsp...ms

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata