Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • tase

  • Mesaje scrise: 2,213
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Nu ne-ai spus ce motorizare ai pe Insignia?>?
Skip Ads 60 min (0/3)

  • costy...83

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Motor de 2.0 l diesel 131 de cai......
  • ninja motors

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia A20dth din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Buna seara . Ma poate sfătui cineva daca e bine sa ii schimb vibrochenul la insignia 2.0 cdti din 2009 dar sa il cumpăr sh si sa ii iau doar cuzineții noi . Mentionez ca motorul a mers fara ulei si inca putin si se gripa . Nu am unde rectifica vibrochenul. Deci dacă ii pun arborele sh si cuzineți noi va fi ok? Astept rasp . Mulțumesc
  • tase

  • Mesaje scrise: 2,213
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Trebuie masurat arborele cotit de cineva care stie sa faca asta...prins intre virfuri si masurata cota si daca are abatere....al tau si abia apoi sa cumperi sh....pe care l-a fel sa-l masori...daca al tau merge ,,refacut,,...rectifica-l pe al tau la cota de reparatie 1 daca iese daca nu..schimba-l...vezi poate gasesti unul nou la pret accepatbil si pui cuzineti palier si biela cota 0...parerea mea.
  • ninja motors

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia A20dth din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Mersii mult. Tocmai aștept rasp cat costă un arbore nou. Nu are cine sa mil verifice. Asta e problema mea . Mulțumesc
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,767
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Unul nou e pe la a 6000 ron.
Cum sa nu ai unde rectifica arborele? Il poti trimite pe curier in alta zona, Daca la tine nu găsesti.
In Bucuresti iti pot recomanda un atelier bun. Sigur găsesti si mai aproape.
Ai unul chiar in Suceava: in Salcea.
  • csizmasreky

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa a12xer din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Nov 2010

  • Mesaj Privat
razvu77 a scris:am eu un x16sz dat jos asta toamna cand l am skimbat cu un c20xe,motorul mergea super, 150 mii km, ti l dau cu 3 mil,i l desfacem daca vrei etc

Mai ai motorul?Știu că este o postare veche dar na încerc! Rolling Eyes
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,995
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra X16XEL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Ceva pareri?
https://youtube.com/watch?v=Y0X9vUjGROw
  • DGeo

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Salut tuturor, mi sa spus si mie ca se poate sa fie arborele.cotit la masina mea... dar la mine se aude ca un sunet infundat,un huruit... si se aude doar in momentul cand folosesc ambreajul pentru parcare de exemplu... si pe decelerare... dau un exemplu... vreau sa parchez cu spatele... tin ambreajul calcat.. incep sa accelerez.. las ambreajul putin pt a parca... si cand las acceleratia.. in momentul decelerari se aude ca un huruit... sunet infundat.. ceva de genul.. adevarul e ca intr-o zi am stat cu ambreajul calcat vreo 3 minute sa vad daca se aude acelas sunet si sa auzit...au fost si zile in care nu sa auzit deloc...si cand se aude, se aude doar dupa ce e motorul cald...si niciodata nu sa auzit cand a fost masina la relanti... poate sa fie ceva de la arborele cotit atata timp cat nu se aude tot timpul?
  • tase

  • Mesaje scrise: 2,213
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Asa o fi sau poate nu...ce masina ai si ce motorizare?
Shocked
  • adi.jurubita

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Salut,Insignia 2010 A20DTH, vibrochen si cuzineti verificati acum 25 000 km si erau ok, pare bataie de arbore cotit? Se aude undeva la accelerare mai brusca undeva intre 1800-2300 rotatii. Intreb ca sa fiu cat de cat sigur... Probabil ca asta e. Dupa Anul nou o sa desfac iar baia...Multumesc. https://youtube.com/watch?v=PyVpPkcEJ5E
  • MOvidiu102

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Sall am un motor opel astra f 17 dizel 50w am si eu o problema am un tacanit la motor dupa cateva zile mi sa rup un culbutor l-am schimbat si tot asa facea am schimbat si distributie toata si schimbul de ulei filtre si tot la fel ma poate ajuta si pe mine cineva sa-mi spuna cauza va Multumesc
  • AManta

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Aug 2020

  • Mesaj Privat
Salut, as avea si eu o întrebare. Recent mi-am achizitionat un opel si i-am făcut o revizie completa la opelul meu Vectra c facelift, 1.9cdti,150cp din 2006 cu 149.000km(Reali verificati), constând în distributie, curele, pompa apa, termoflot, discuri, plăcute..... Printre care si kitul complet cu volantu care cam batea si patina între 2000-3000 ture si ambreaju, toate firma Sachs ulterior avusese firma luk care fostul proprietar îl montase cu un an în urma.
Problema mea este următoarea:
(1) după ce mi-am schimbat kitul complet ambreaj, volanta, placa presiune... am întâmpinat următoarele sintoame (mașina am lăsat-o vreo 400 de km că sa se așeze ambreajul, placa...) masina face un zgomat specific ca de volanta care bate doar că mult mai încet, cam 30-40% din zgomotul unei volante care bate, adică trebuie să mă apropii cu urechia in dreptul rotii stângi, în zona volantei, bătaia mica o face doar la RELANTI si doar după ce motorul este bine încălzit adică după niste zeci de km cum ar fi un drum de 50km. Iar în momentul în care calc ambreiajul ca prin minune este perfect liniste si se aude doar motorul cum toarce frumos.
(2) Un alt simptom ar fi că câtodata în momentul în care intru in viteza a doua după ce plec de pe loc întâmpin ceva asemănător cu un fel de patinaj de o fractiune de secundă când masina atinge 2800 de turatie in viteza a doua doar, acest patinaj sa îi zic se simte doar in pedaua de acceleratie fara sa se miste acele din bord anormal, in nici o alta viteza înafara de viteza a doua, si nu înteleg de ce apare doar PRIMA oară cateodata când intru in viteza a doua si atinge 2800 de turati. Am probat in toate vitezele si merge perfect, cutia de viteze merge bine nu agată, nu face zgomot e in regula si uleiul este nou. Initial am crezut că mi se pare dar după mai multe încercări si plecări de pe loc, o data apre odată nu apare nici ea nu e hotărâtă. Sa zicem că peste problema asta as putea trece că nu o mai duc in 2800 de turatie in a doua dar normal nu prea mi se pare oricum.
(3) iar cea de a treia problema ar fi că mi se pare că pedau de ambreaj are un tremurat cam mare când e călcată la jumatate spre deosebire de alte opere pe care am calcat ambreajul, personal mi se pare cam mare trepidatia, in rest nu bate când ambreajul este ridicat sau calcat de tot. Mecanicul mi-a zis că e normal sa tremure asa dar personal cred că e cam mare tremuratul. Si peste problema aceasta as putea trece că poate e normal si nu stiu eu destule.
Acum întrebarea mea este următoarea care credeti că ar putea fi buba in special cu bătaia aceea la relanti ?
Eu am fost la mecanica iar acesta mi-a spus că el credea că as avea niste probleme cu arborele cotit dar personal masina se aude foarte bine, zgomotul îl face doar la RELANTI când e încălzită bine, masina în rest daca merg câtiva chilometri nu are nimic nici la relanti.
  • utoiui

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Insignia din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salut,
Acum 2 zile mi s-a rupt fulia de la arborele cotit. Din păcate undeva în Grecia pe o insula...Am reusit sa o aduc pe continent, dar fiind duminica nimeni nu lucrează. Am găsit luni un service, am dus-o pe platforma si au comandat piesa. În Grecia cică nu prea este modelul asta (biturbo 4x4). Comanda in Polonia. Ajunge mâine la Salonic si abia joi o montează. Din fericire se pare ca nu este si altceva defect (cureaua oricum trebuie înlocuită ca a agătat ceva din ea si s a topit). Ideea e ca s a întâmplat foarte repede. Atasat si poze. Cauciucul ala care este între cele doua piese ale fuliei s-a topit de la frecare si miroasea de....A mai pătit cineva asa ceva? Care ar fi cauzele?
Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR