Ai uitat parola?


  • Tudi

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Corsa din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Apr 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Nu mă descurc eu să desfac caloriferul, decât să mă apuc de el si sa stric ceva pe acolo sau să nu mai stiu sa il montez mai bine stau în banca mea:)). De aceea încercam metodele astea mai simple, la service-urile din zona mi-au spus că sa il schimb, dacă nu reușesc altfel o să iau unul nou si o sa merg la service, aveți ceva recomandări dacă ajung să cumpăr altul?
  • Georgius

  • Mesaje scrise: 328
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z16XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Sep 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Sa schimbi caloriferul de caldura e foarte mult de munca.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 500
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Un filtru de polen îmbâcsit este iarăși o cauză frecventa a lipsei căldurii în habitaclu. Am verificat fenomenul. Când am schimbat acel filtru am scăpat de geamuri aburite și frig la picioare.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A 20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
este in jur de 90 lei un calorifer de Corsa B.
  • Tudi

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Corsa din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Apr 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Am corsa c si am văzut preturi de la aprox 150-200 lei pana la 900 lei si nu stiu ce as putea sa aleg dacă nu reușesc să l curat pe asta.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A 20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Asta gasesc la prima cautare pe net


Schimbator caldura, incalzire habitaclu OPEL Corsa C (F08, F68) 1.4 (66KW / 90CP) THERMOTEC D6X010TT
Cod produs: D6X010TT

Material: aluminiu, plastic
Tip cutie viteza: cv. manuala/optional automata
Echipament vehicul: pentru vehicule cu/fara clima
Dimensiuni radiator: 167 x 168 x 32 mm
139,00 Lei
  • Tudi

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Corsa din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Apr 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Crezi ca face fata bine daca are si plastic? Am văzut ceva la care scrie ''material: aluminiu" la aprox. 300lei. E doar din aluminiu? Si probabil o sa fie mai eficient si mai rezistent in timp dacă este doar aluminiu, nu?
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A 20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
si radiatorul principal este din al si plastic si nu are probleme.
si filtrul de cafea este din plastic.
masina este din 2001 daca radiatorul nou te mai tine 5-7 ce mai vrei.
si inca ceva:
dupa ce rezolvi problema vezi codul original de antigel pentru motorul pe care il ai si pune ce trebuie.
marea majoritate a problemelor rezultate in sistemul de racire sunt datorate antigelului necorespunzator.
sunt discutii intregi pe forum despre acest lucru
  • Tudi

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Corsa din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Apr 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Am încercat varianta cu sarea de lămâie și a funcționat. Acum am căldură. Am dizolvat 100g sare de lămâie intr-un litru de apă și am pus în calorifer pe furtunele de la tur si retur. Am lăsat 20 de minute apa cu sarea de lamaie acolo, după care am spălat cu apa de la robinet si am repetat procedura, acum căldura merge bine. Cat despre problema cu pornitul pomenită la deschiderea topicului s-a dovedit a fi de la benzina de proastă calitate. Mulțumesc tuturor pentru ajutor!
  • vale46

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jan 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salut am si eu un opel astra bertone de 1.8 16 v am schimbat caloriferul din masina am schimbat si termostatul dar nu baga caldura sufla mai mult aer rece am verificat si clapeta de aer cald,aer rece inchide bine dar degeaba pe treapata 1,2 baga foarte putina caldura pe treapta 3,4 se raceste instant de la ce poate fi vreo siguranta ceva va rog daca ma puteti ajuta multumesc
  • vale46

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jan 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Am uitat sa spun caloriferul din interior se foarte fierbinte dar caldura nu vine
  • vale46

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jan 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salut am si eu acceasi problema nu baga caldura am schimbat si caloriferul cu unul nou termostatul conductele nu poti sa ti mana pe el de fierbinti clapeta am dat caloriferul jos si mam uitat le ea ba chiar iam mai pus un strat de burete si tot nu baga caldura un baiat mia zis sa dau bordul jos sa scrimb tot blocul ala al aerotermei.daca aveti vreo ideiie ce sa fac multumesc
  • DCondurachi

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Aug 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Am si eu o corsa c 1.2 benzina si am aceeasi problema cu caldura,pe treapta 1 baga un aer caldut ,iar pe treptele 2,3,4 baga rece,mentionez ca toata instalatia de la motor pana la radiatorul micut din masina inclusiv furtunele sunt fierbinti.Care ar putea fi cauza?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,467
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Cu motorul in regim termic,se porneste ventilatia pe turatie maxima,un timp apreciabil( 7-10minute),apoi se va verifica temperatura celor 2 furtune(tur,retur) ale radiatorului din bord. Cel mai probabil,temeratura pe retur se va micsora considerabil,caz in care radiatorul este colmatat la interior.Daca temperatura furtunelor ramine egala,probabil avem de a face cu o colmatare(infundare) exterioara a radiatorului,ca urmare a lipsei filtrului de polen,in trecut...
  • IIonut919

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Am si eu un opel corsa c din 2004,benzina motor de 1000cc. Cod Z10XEP Si am urmatoarele probleme:pana sa schimb antigelul ami baga caldura in habitlacu dar din momentul cand am bagat antigel nu mai imi baga caldura decat in mers cand merg cu ea cum o scot pe liber sau stau pe loc nu mai baga cald ami baga aer rece. Am spalat radiatorul si vasul decexpasiune cu apa nu cu presiune. Cele doua furtune de la radiator pe tur si retur se ancalzesc bine apa asi face circuitul ca se vede an vasul de expasiune termostatul ami cupleaza si porneste electroventilatorul totul este ok
Am uitat sa verific cele doua furtune care duc la radiatorul de habitlacu sa vad daca se ancalzesc .Aerisirea la acest tip de masina stiu ca se face singura. Asta ar fi prima problema iar a doua ar fi:la pornirea motorului primele 20 de scunde se aude zgomot ca de masina disel dupa care asi revine la zgomotul normal iar dupa ce fac 15 km incepe sa mi se auda un tacanit ca de tachete la lantul de la distributie. Uni ami spun ca este problema a ambreajului cutie, iar altii spun ca ar fi distributia. Mentionez ca distributia a fost schimbata acum aproape 2 ani.Stiu ca unii dintre voi vati lovit si voi de aceste probleme. Poate ma puteti ajuta cu un sfat
  • Georgius

  • Mesaje scrise: 328
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z16XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Sep 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Lantul si sau intinzatorul acestuia de la distributie s-au uzat iar.
  • SSeK

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Tudi a scris:Am încercat varianta cu sarea de lămâie și a funcționat. Acum am căldură. Am dizolvat 100g sare de lămâie intr-un litru de apă și am pus în calorifer pe furtunele de la tur si retur. Am lăsat 20 de minute apa cu sarea de lamaie acolo, după care am spălat cu apa de la robinet si am repetat procedura, acum căldura merge bine. Cat despre problema cu pornitul pomenită la deschiderea topicului s-a dovedit a fi de la benzina de proastă calitate. Mulțumesc tuturor pentru ajutor!

Iti multumesc mult din suflet , la fel am facut si eu acum si merge masina , baga caldura de rupe acum , mi.a fost frica sa nu fie garnitura de chiuloasa arsa , dar am facut faza cu apa cu lamaie , am pus 100 de grame de sare de lamaie la 1 litru de apa , am bagat de 2 ori am lasat apa acolo 20 de minute prima data si 20 de minute a doua oara , am curațit , si dupa a mers masina , tot respectul meu si inca o data iti multumesc !
+1

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata