Ai uitat parola?


  • cristianmihai

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Suedia
  • Masina: Astra a17dtr din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

Salutare prieteni! Sunt nou pe aici si ma bucur sa gasesc iubitori de Opel!
As avea o mare rugaminte la voi cei care stiti mai bine treaba cu masinile si anume cine poate sa imi explice si mie de ce cateodata motorul la relanti incepe sa ii scada din turatii si sa ii creasca? nu mult dar destul zic eu:intre 700 si 1200! Si in plus se mai aude si ca tractorul cateva secunde apoi isi revine la sunetul ei normal(normal motorul are un sunet superb)! Uleiul e bun...are castrol dexos 2 long life...de fapt toate sunt bune ca eu st. genul de om care daca simt ceva in neregula , fie cat de mic,schimb imediat sau rezolv problema!
Am citit niste articole unde zicea ca ar fi DPF,in alte locuri senzorul de turatie,etc.Deci nu stiu ce sa mai cred!Ajutati-ma,va rog,macar sa imi fac o idee inainte sa o duc la ,,doctor´´! Sad
Va multumesc frumos anticipat si sa auzim de bine!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 5,670
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

Bine ar fi sa faci o diagnoza.
Fluctuatia la acest motor e cauzata de regulatorul de presiune de pe pompa.
  • grosu vasy

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra Z17DTR din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Mai 2014

Salut,la masina mea cu peste 220 000 km am avut exact aceiasi problema si am rezolvato simplu rapid si fara sa schimb acel regulator...incepi asa ....in spate la motor in partea stanga langa distributie este pompa de presiune,pe pompa chiar sus gasesti acel regulator prins de pompa cu doua suruburi.il dai jos destul de usor doar sa ai si un imbus ..dupa demontarea de pe pompa scoti din regulator acea siguranta si acel pistonas de aluminiu ...mergi la un magazin de piese auto si cumperi o coala de smirgil de 2000.sau de 2500...dupa care cu putina apa si o bucatica de smirghil faci acel pistonas perfect lucios pe toata suprafata...dupa ce este gata spala bine cu motorina tot ce este in capul regulatorului,iar inainte de montare sufla cu aer din compresor prin acele gauri....il montezi inapoi cu grija si iti garantez ca functioneaza perfect ca si unul nou..nu schimba alte piese aiurea deorece problema este uzura la regulator dupa un numar de km.bafta

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




Inchide