Ai uitat parola?


  • cristianmihai

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Suedia
  • Masina: Astra a17dtr din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

Salutare prieteni! Sunt nou pe aici si ma bucur sa gasesc iubitori de Opel!
As avea o mare rugaminte la voi cei care stiti mai bine treaba cu masinile si anume cine poate sa imi explice si mie de ce cateodata motorul la relanti incepe sa ii scada din turatii si sa ii creasca? nu mult dar destul zic eu:intre 700 si 1200! Si in plus se mai aude si ca tractorul cateva secunde apoi isi revine la sunetul ei normal(normal motorul are un sunet superb)! Uleiul e bun...are castrol dexos 2 long life...de fapt toate sunt bune ca eu st. genul de om care daca simt ceva in neregula , fie cat de mic,schimb imediat sau rezolv problema!
Am citit niste articole unde zicea ca ar fi DPF,in alte locuri senzorul de turatie,etc.Deci nu stiu ce sa mai cred!Ajutati-ma,va rog,macar sa imi fac o idee inainte sa o duc la ,,doctor´´! Sad
Va multumesc frumos anticipat si sa auzim de bine!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z13DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

Bine ar fi sa faci o diagnoza.
Fluctuatia la acest motor e cauzata de regulatorul de presiune de pe pompa.
  • grosu vasy

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra Z17DTR din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Mai 2014

Salut,la masina mea cu peste 220 000 km am avut exact aceiasi problema si am rezolvato simplu rapid si fara sa schimb acel regulator...incepi asa ....in spate la motor in partea stanga langa distributie este pompa de presiune,pe pompa chiar sus gasesti acel regulator prins de pompa cu doua suruburi.il dai jos destul de usor doar sa ai si un imbus ..dupa demontarea de pe pompa scoti din regulator acea siguranta si acel pistonas de aluminiu ...mergi la un magazin de piese auto si cumperi o coala de smirgil de 2000.sau de 2500...dupa care cu putina apa si o bucatica de smirghil faci acel pistonas perfect lucios pe toata suprafata...dupa ce este gata spala bine cu motorina tot ce este in capul regulatorului,iar inainte de montare sufla cu aer din compresor prin acele gauri....il montezi inapoi cu grija si iti garantez ca functioneaza perfect ca si unul nou..nu schimba alte piese aiurea deorece problema este uzura la regulator dupa un numar de km.bafta
  • alinex2100

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z17DTR din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jan 2017

Excelent, si eu am problema...la primăvară încerc si eu...mie imi făcea mai des cand porneam AC. revin Smile
  • enemarian20

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Mar 2011

Salut. Grosu Vasy are dreptate, aceiași problema am avut-si eu cu oscilații mari la relanti, făcea urât rău uneori parca era un tractor. Dar am dat jos regulatorul de presiune și l-am curățat exact cum a explicat el, și acum merge mașina ceas. Aveți grijă cu oringurile sa nu se strice că nu se găsesc usor. O mica problema mai este și scosul siguranței din capătul tijei, ar fi bun un clește special dar se poate improviza. Demontatul nu dureaza mai mult de 5 minute la fel și montatul la loc.. Opel Astra H 1.7 CDTI. 251000 Km. Motor Z17DTR. 125 cai fabricație 2009 . Spor la treabă celor care se vor apuca de treabă.
  • MIonut-Andrei

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Feb 2017

Salut.Am achizitionat anul trecut in luna octombrie un Opel Astra J 1.7 CDTI 110cp an 2012 la145000km....totul a fost ok pana acum 1 luna cand a incept sa aiba fluctuatii la relanti....am rezolvat problema prin curatarea senzorului MAP de pe pompa de inalta...aproximativ 3 saptamani totul ok....de cateva zile a inceput sa scoata un zgomot ciudat ca de tractor atat la relanti cat si in mers si unele vibartii care se resimt in cabina...mentionez ca masina ''trage'' de rupe.
  • enemarian20

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Mar 2011

salut. incerca si curatarea regulatorului de presiune. nu dureaza mult operatiunea. bafta
  • MontesJr

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Jan 2017

Azi dupa ce mi-a facut o regenerare dupa vreo 100 km....mers urban doar(ceea ce mi se pare cam putin), in timpul regenerarii relatiul era zgomotos ca un tractoras si turatia fluctua un pic...dupa ce a terminat regenerearea totul a mers normal. Aveti vreo idee ? 1.7 CDTI 110CP 83.000 km.
  • allex817

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Apr 2017

Si eu am avut problema cu fluctuatiile la relanti. Am frecat pistonasul cu smirghel, iar acum oscilatiile sunt mult mai putin proeminente, dar nu au disparut in totatlitate. Apreciez ca fluctuatiile mototului nu sunt perceptibile, insa acul turometrului se misca, dar foarte disccret.
  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra dti din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Oct 2014

da, este valabila treaba cu pistonasu,,, nu tine pt f mult timp. aveti 250 k km peste 200000 schimbati supapa scv nu costa mult, si REZERVOR MEREU PESTE JUMATATE. am dat 400 sau 450 ron pe valva noua nu e mult, puteti lua si originala ungaria la 7 8 9 milioane,,,Eu am schimbat supapa scv cu 450 si merge de vreo 3 4 luni brici am uitat de oscilatii si si regenerarea parca este mai silentioasa fara zgomote de tractor..
  • kairos

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z12XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2012

S-a rezolvat problema cu olscilatiile la ralenti ? Aceeasi problema o am si eu la un Opel Astra J 2010 1.7 DTJ 81Kw . Mentionez ca am schimbat acum 1 an regulatorul de presiune cu unul nou Denso .Alte idei de la posibile cauze ?
  • astralhd

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Apr 2016

Alte cauze sant valva egr care este murdara sau infundata. Eu dupa ce am schimbat-o am un relanti perfect.
  • protect

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1700 denso din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Feb 2010

Alta problema frecventa la astra j, regulatorul de presiune care se strica frecvent.
  • MontesJr

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Jan 2017

astralhd a scris:Alte cauze sant valva egr care este murdara sau infundata. Eu dupa ce am schimbat-o am un relanti perfect.


Ai schimbat valva egr sau doar ai curățat-o?
Cât a costat sa o schimbi?

Exista vreun tutorial pe net, cum se curăță valva egr la 1.7 cdti astra j?
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 451
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Sep 2010

Salut,poate te ajuta: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=72073
  • MontesJr

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Jan 2017

oh, da....multumesc mult!
  • astralhd

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Apr 2016

MontesJr a scris:
astralhd a scris:Alte cauze sant valva egr care este murdara sau infundata. Eu dupa ce am schimbat-o am un relanti perfect.


Ai schimbat valva egr sau doar ai curățat-o?
Cât a costat sa o schimbi?

Exista vreun tutorial pe net, cum se curăță valva egr la 1.7 cdti astra j?


Salut, in ce priveste valva Egr eu am curatat-o de mai multe ori dar fara nici un rezultat.
Te saftuiesc ca atunci cand o dai jos pt. a curata sa desfaci si capacul de la galeria pe care este asezata valva. Acolo eu am gasit circa 1cm de mizerie, era ceva impresionant!

Oricum poate functiona si daca o cureti dar in cazul meu nu a functionat si am cumparat una noua originala trimisa din Germania de pe ebay si am platit-o 220€.

La Opel pentru a o schimba mi-au cerut 300€.

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata