Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Salut!
Din cate stiu eu, la Y17DT nu este necesara amorsarea instalatiei de alimentare dupa schimbarea filtrului de motorina..
La ultima revizie am gasit filtrul de motorina foarte putin murdar in partea de jos (cam 1/2 din el), iar in partea de sus curat. Lucrul asta nu mi-a ridicat nici un semn de intrebare pt ca e normal ca mizeria sa stea in partea de jos.. Dupa ce l-am schimbat, am umplut paharul filtrului pana sus..
Problema e ca de atunci am mai verificat de vreo 2 ori si tot timpul gasesc paharul jumatate. E posibil sa traga aer pe undeva?
A mai patit cineva asa?
Multumesc!
Skip ads

  • dragos_costy87

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salut, eu cand am schimbat filtrul de motorina, i-am umplut paharul acela cu motorina si nu am avut astfel de probleme cu gasirea lui la jumate plin. Nu am idee de ce il gasesti asa, dar sincer nu l-am mai desfacut sa vad daca e plin sau nu. Spor la cautat...
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Ar fi interesant sa-l verificati intre revizii... Mi-e greu sa cred ca sunt singurul cu problema asta..
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
inclin sa cred ca trage aer pe la vreo garnitura a capacului de la filtru, adica nu este montata bine garnitura, dar cred ca astfel se dezamorsa si circuitul de alimentare
Skip ads

  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
filtrul de motorina vine tot timpul cu garnituri noi, iar de montat nu e mare filozofie... cred ca nu poti gresi nici daca vrei.. Very Happy
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cand schimb filtrul de motorina scot si toata motorina din paharul filtrului , pun filtrul nou dupa care pornesc motorul il las 5 min si cam atat .De cate ori am schimbat filtrul , motorina era pana aproape de partea superioara a paharului niciodata jumatate [ asta cu filtrul la locul lui ].
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
e posibil sa fie spart paharul? in cazul asta cred ca as fi pierdut motorina, dar nu se vede umed pe acolo..
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Voi in ce ati scurs motorina inainte de a schimba filtrul?
Eu de abia am reusit sa strecor un vas mic sub cutia filtrului, iar dupa ce s-a umplut a fost si mai greu sa-l scot...jumate am varsat Mad
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Eu am tras motorina cu seringa .
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
asa scot si eu motorina din pahar - cu seringa..
sa revenim - de ce sta jumate?
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Eu am tras motorina cu seringa .
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Nu aveti idei ce ar trebui sa verific?
Skip ads

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Ai mers cumva vreodata pana s-a aprins beculetul la carburant? Smile) Poate a tras aer din rezervor..la denivelari.
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Mai mult de 10km nu merg dupa ce se aprinde becul in bord..
Odata am scos toata motorina din pahar (l-am drenat) dupa care am pus filtrul la loc si nu l-am mai umplut - a pornit imediat, nu s-a oprit la relanti, dupa un timp cand am verificat tot jumatate l-am gasit..
Deci pot sa-l umplu sau sa-l las gol, ca el tot jumatate sta dupa un timp.
Masina porneste fara probleme, tot timpul la prima cheie, fara sa dau mult la automat (max 2 sec) . Trage binisor, zic eu. Ajunge usor la 100km/h.
Nu se simte diferenta in mersul masinii atunci cand umplu paharul cu motorina fata de atunci cand sta la 1/2, insa nu mi se pare normal...
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Atat timp cat nu ti-a facut probleme lasa-o in pace , la un lucru cu cat ii cauti mai mult in coarne cu atat merge mai rau , identic cu femeile .
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Femeile functioneaza corect.. Nu se multumesc cu jumatati.. chiar vor tot si la un moment dat e posibil sa se umple paharul.. Very Happy
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
La unele chiar da pe langa .
  • omu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
roadrunner79 a scris:Salut!
Din cate stiu eu, la Y17DT nu este necesara amorsarea instalatiei de alimentare dupa schimbarea filtrului de motorina..
La ultima revizie am gasit filtrul de motorina foarte putin murdar in partea de jos (cam 1/2 din el), iar in partea de sus curat. Lucrul asta nu mi-a ridicat nici un semn de intrebare pt ca e normal ca mizeria sa stea in partea de jos.. Dupa ce l-am schimbat, am umplut paharul filtrului pana sus..
Problema e ca de atunci am mai verificat de vreo 2 ori si tot timpul gasesc paharul jumatate. E posibil sa traga aer pe undeva?
A mai patit cineva asa?
Multumesc!

1. dupa inlocuirea filtrului de motorina(Y17DT+L) nu este necesara aerisirea instalatiei, amorsarea facandu-se automat.
2. daca instalatia ar fi tras aer nu ai mai fi putut porni la prima cheie sau pornirea s-ar fi facut f. greu, in functie de durata opririi motorului.
3. in mod normal paharul filtrului de motorina se umple, dar daca nu ai probleme cu pornirea la rece sfatul meu e sa-l lasi asa.
Sa auzim de bine!
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Deocamdata o sa-l las asa, insa-l tin sub observatie...
Daca a mai patit cineva, il rog ne povesteasca.
Multumesc de raspunsuri.
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
verifica ca nu cumva sa iti traga aer pe instalatie inaintea filtrului
-problema aparuta la un benzinar
la mine acelasi motor ca al tau - eu schimb filtru in felul urmator :
1.se scoate capacul dupa ce am deconectat toate tevile si toti conectorii de pe filtru
2.se scoate filtru si se arunca
3.se curata carcasa filtrului si se schimba garniturile
4.se monteaza filtrul nou
5.se toarna peste filtrul nou motorina pina sus -pun cit se poate de multa dar sa nu dea pe dinafara
6.se monteaza capacul filtrului si se conecteaza tevaraia si conectorul de incalzire
7.stergi cu o cirpa urmele de motorina si lasi locul curat
8.dai la automat si trebuie sa tio ia din prima

eu am schimbat asa 3 filtre singur si este ok


ps : nu stiu sigur dar sar putea sa fie normal sa gasesti jumatate de filtru plin cu motorina ,si filtrul dizloca ceva volum in carcasa aia deci dupa cel scoti e firesc sa fie mai putina,pote chiar asa si trebuie ,eu niciodata nu lam gasit plin

da de stire
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR