- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- PEmil
- ****
- 2,662 mesaje
- din 08 Mai 2017
- Astra 2017 LUJ
- Braila
PEmil
- Mesaje scrise: 2,662
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2017 LUJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2017
- Mesaj Privat
Vallach, tu cum iti explici si cum imi explici si mie cum intra apa in chedere, din moment ce usile au in partea de sus si pe laterale acea "fustitza" de cauciuc subtire, care se interpune, ca sa zic asa, intre chedere si exterior?
La mine, chiar dupa ce dau cu jetul, la spalatorii, cand deschid usile, chederele sunt uscate si doar foarte putin este uda acea fustitza, spre interior (spre interior, acea fustitza are niste perishori, semanand cumva cu o catifea, dar ceva mai rara si mai scurta...).
La mine, chiar dupa ce dau cu jetul, la spalatorii, cand deschid usile, chederele sunt uscate si doar foarte putin este uda acea fustitza, spre interior (spre interior, acea fustitza are niste perishori, semanand cumva cu o catifea, dar ceva mai rara si mai scurta...).
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Bau Bau
- ****
- 1,106 mesaje
- din 03 Oct 2017
- Astra 2017 B14 NET
- Bucuresti
Bau Bau
- Mesaje scrise: 1,106
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2017
- Mesaj Privat
Mergi la garanție acum cat ploua sa vadã oameni problema. La mine e uscat 99% chederul când afara ploua. Nu intra apa la el..
Tare ciudat...da mai bine asa sa schimbi chederul dar sa ai 4 cilindri la motor nu 3 cat sunt la moda acum. 😁😁
Sau mai iau un cilindru în portbagaj sa ai sa fie acolo. Hahaha
Tare ciudat...da mai bine asa sa schimbi chederul dar sa ai 4 cilindri la motor nu 3 cat sunt la moda acum. 😁😁
Sau mai iau un cilindru în portbagaj sa ai sa fie acolo. Hahaha
- Tai-Pan
- ****
- 2,954 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,954
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
- PEmil
- ****
- 2,662 mesaje
- din 08 Mai 2017
- Astra 2017 LUJ
- Braila
PEmil
- Mesaje scrise: 2,662
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2017 LUJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2017
- Mesaj Privat
Bau Bau a scris:Mergi la garanție acum cat ploua sa vadã oameni problema. La mine e uscat 99% chederul când afara ploua. Nu intra apa la el..
Tare ciudat...da mai bine asa sa schimbi chederul dar sa ai 4 cilindri la motor nu 3 cat sunt la moda acum. 😁😁
Sau mai iau un cilindru în portbagaj sa ai sa fie acolo. Hahaha
Tare ciudat...da mai bine asa sa schimbi chederul dar sa ai 4 cilindri la motor nu 3 cat sunt la moda acum. 😁😁
Sau mai iau un cilindru în portbagaj sa ai sa fie acolo. Hahaha
Mai bine este sa se duca atiunci cand nu ploua, cu chederele uscate si nu se poate sa nu aiba la dealer un furtun cu apa sa-l puna sa bata pe usi...
- PEmil
- ****
- 2,662 mesaje
- din 08 Mai 2017
- Astra 2017 LUJ
- Braila
PEmil
- Mesaje scrise: 2,662
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2017 LUJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2017
- Mesaj Privat
Vallach
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2019
- Mesaj Privat
Tai-Pan a scris:Mie chestiunea cu contemplarea apei din chedere mi se pare penibila....
E varianta moderna a drobului de sare!
No offence.
E varianta moderna a drobului de sare!
No offence.
Fiecare are dreptul la o opinie.
Pe mine ma deranjeaza foarte tare pana la punctul de a regreta decizia de a alege Astra J.
Sa vedem daca reusesc sa rezolv la dealer, desi am mai fost o data si cica e totul normal, riiight.
Vallach
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2019
- Mesaj Privat
PEmil a scris:Tai-Pan, treba-i nasoala iarna... in timpul zilei temperaturi pozitive, se topesteczapada, intea apa in chedere, iar noaptea ingheata, iar cand vrea sa deschida usile, dimineata, rupe chederul...
Corect.
In Ianuarie am gasit un strat generos de gheata pe prag, din pacate nu am fost inspirat sa fac o poza atunci, asa de socat am fost.
Vallach
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2019
- Mesaj Privat
PEmil a scris:Vallach, tu cum iti explici si cum imi explici si mie cum intra apa in chedere, din moment ce usile au in partea de sus si pe laterale acea "fustitza" de cauciuc subtire, care se interpune, ca sa zic asa, intre chedere si exterior?
La mine, chiar dupa ce dau cu jetul, la spalatorii, cand deschid usile, chederele sunt uscate si doar foarte putin este uda acea fustitza, spre interior (spre interior, acea fustitza are niste perishori, semanand cumva cu o catifea, dar ceva mai rara si mai scurta...).
La mine, chiar dupa ce dau cu jetul, la spalatorii, cand deschid usile, chederele sunt uscate si doar foarte putin este uda acea fustitza, spre interior (spre interior, acea fustitza are niste perishori, semanand cumva cu o catifea, dar ceva mai rara si mai scurta...).
Vezi aici:
https://www.clubopel.com/vie...p=2021792#2021792
Partea de sus este uscata.
Cred ca apa intra prin zona din fata oglinzii, acolo chederul este pozitionat fix pe unde se scurge apa si cu siguranta o parte din apa intra in interiorul acestuia prin gaurile de aerisire ale chederului.
Am analizat de aproape si o Astra K, chederul este identic ca si constructie, insa in zona suspecta din fata oglinzii acesta are o alta pozitie, apa ce se scurge nu ajunge deloc pe cheder.
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- deleted-113157
- **
- 73 mesaje
- din 01 Oct 2016
deleted-113157
- Mesaje scrise: 73
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2016
- Mesaj Privat
alc2
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2005
- Mesaj Privat
- CZosin
- **
- 324 mesaje
- din 13 Jun 2017
- Astra 2017
- Iasi
CZosin
- Mesaje scrise: 324
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2017
- Mesaj Privat
banuiesc ca la portieere te-ai legat in paralel pe alimentarea de la switch uri . Cu un voltmetru se poate afla usor care este +12 si care este masa. Cand misti geamul, nu se intrerupe alimentarea ledului ?
Totusi, in jurul schimbatorului de viteze ce anume trebuie demontat si la ce anume trebuie sa te conectezi ? La panoul de lumini ? Multumesc !
- PEmil
- ****
- 2,662 mesaje
- din 08 Mai 2017
- Astra 2017 LUJ
- Braila
PEmil
- Mesaje scrise: 2,662
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2017 LUJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2017
- Mesaj Privat
- deleted-113157
- **
- 73 mesaje
- din 01 Oct 2016
deleted-113157
- Mesaje scrise: 73
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2016
- Mesaj Privat
CZosin a scris:
banuiesc ca la portieere te-ai legat in paralel pe alimentarea de la switch uri . Cu un voltmetru se poate afla usor care este +12 si care este masa. Cand misti geamul, nu se intrerupe alimentarea ledului ?
Totusi, in jurul schimbatorului de viteze ce anume trebuie demontat si la ce anume trebuie sa te conectezi ? La panoul de lumini ? Multumesc !
banuiesc ca la portieere te-ai legat in paralel pe alimentarea de la switch uri . Cu un voltmetru se poate afla usor care este +12 si care este masa. Cand misti geamul, nu se intrerupe alimentarea ledului ?
Totusi, in jurul schimbatorului de viteze ce anume trebuie demontat si la ce anume trebuie sa te conectezi ? La panoul de lumini ? Multumesc !
Nu e in paralel cu nimic. Sunt pe circuitul care regleaza si intensitatea luminilor din bord. Curentul nu este de 12 v constant, e variabil functie de cum reglezi intensitatea luminilor de bord.
La schimbatorul de viteze e un pic mai complicat daca nu ai mufa. Trebuie cautat cablul de pe circuitul de dimming.
Functioneaza cam asa:
Cand aprinzi farurile se aprind si ele
Cand reglezi intensitatea luminilor din bord se regleaza corespunzator.
Cand deschizi usa soferului se aprind si se sting treptat dupa un timp.
- chelebet
- ****
- 1,234 mesaje
- din 02 Dec 2016
- Iasi
chelebet
- Mesaje scrise: 1,234
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2016
- Mesaj Privat
- CZosin
- **
- 324 mesaje
- din 13 Jun 2017
- Astra 2017
- Iasi
CZosin
- Mesaje scrise: 324
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2017
- Mesaj Privat
Orice masina mai moderna are in portiera un ECU care controleaza oglinzile, geamurile, inchiderea centralizata. Tot de la acest ECU pleaca si fire pentru a alimenta ledurile din butoanele(switchurile) care actioneaza geamurile. Din panoul blocului de lumini, la Opel Astra, soferul are posibilitatea reglarii intensitatii luminoase ( a instrumentelor de bord, a becurilor ce ilumineaza switch-urile de control ale geamurilor/oglinzilor etc.)
Din acest motiv am presup(si cred si in continuare) ca ai conectat led-ul ROSU de la manerul usii in paralel cu becul ce lumineaza panel-ul de comanda de pe portiera. Circuitul de reglare a luminii are un alt rol si un alt mod de functionare.
Pe scurt, daca ledul ROSU functioneaza in Syncron cu luminile din bord,sau cu luminile butoanelor de actionare a geamurilor cele mentionate mai sus sunt valide. Cel putin eu asa as proceda.
Din acest motiv am presup(si cred si in continuare) ca ai conectat led-ul ROSU de la manerul usii in paralel cu becul ce lumineaza panel-ul de comanda de pe portiera. Circuitul de reglare a luminii are un alt rol si un alt mod de functionare.
Pe scurt, daca ledul ROSU functioneaza in Syncron cu luminile din bord,sau cu luminile butoanelor de actionare a geamurilor cele mentionate mai sus sunt valide. Cel putin eu asa as proceda.
- chelebet
- ****
- 1,234 mesaje
- din 02 Dec 2016
- Iasi
chelebet
- Mesaje scrise: 1,234
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2016
- Mesaj Privat
- deleted-113157
- **
- 73 mesaje
- din 01 Oct 2016
deleted-113157
- Mesaje scrise: 73
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2016
- Mesaj Privat
CZosin a scris:Orice masina mai moderna are in portiera un ECU care controleaza oglinzile, geamurile, inchiderea centralizata. Tot de la acest ECU pleaca si fire pentru a alimenta ledurile din butoanele(switchurile) care actioneaza geamurile. Din panoul blocului de lumini, la Opel Astra, soferul are posibilitatea reglarii intensitatii luminoase ( a instrumentelor de bord, a becurilor ce ilumineaza switch-urile de control ale geamurilor/oglinzilor etc.)
Din acest motiv am presup(si cred si in continuare) ca ai conectat led-ul ROSU de la manerul usii in paralel cu becul ce lumineaza panel-ul de comanda de pe portiera. Circuitul de reglare a luminii are un alt rol si un alt mod de functionare.
Pe scurt, daca ledul ROSU functioneaza in Syncron cu luminile din bord,sau cu luminile butoanelor de actionare a geamurilor cele mentionate mai sus sunt valide. Cel putin eu asa as proceda.
Din acest motiv am presup(si cred si in continuare) ca ai conectat led-ul ROSU de la manerul usii in paralel cu becul ce lumineaza panel-ul de comanda de pe portiera. Circuitul de reglare a luminii are un alt rol si un alt mod de functionare.
Pe scurt, daca ledul ROSU functioneaza in Syncron cu luminile din bord,sau cu luminile butoanelor de actionare a geamurilor cele mentionate mai sus sunt valide. Cel putin eu asa as proceda.
La switch-ul ala de la sofer, intensitatea e reglata cumva prin CAN bus, sau cel putin asa cred. Nu poti sa te conectezi cu ceva analogic la el. Cablul de dimming nu ajunge la el. Pe partea pasagerului gasesti cablul fara probleme.