Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • stefan_10

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut Dan
Am citit toate posturile referitoare la distributie la motoarele X10XE si Z10XE,am inteles ca nu pot fi facute compromisuri sub nici o forma.
PS.cei de la RAR spun ca motorul este euro 2; asa este?

Foarte buna atitudinea ta in ceea ce priveste compromisul. Te costa ceva mai mult,insa doar aparent. Rezultatele pot fi dezastroase in caz contrar.Mergi pe mana lui Dan si nu vei regreta,crede-ma.

Nu bag mana in foc,dar cred ca este Euro 3 motorul tau.
Skip ads

  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
parerile sunt impartite;
unii spun ca este euro 2(x=2;y=3;z=4);
altii ca "Y" este doar pt motoare diesel;
sunt intro mare dilema pt. ca taxa de prima inmatriculare difera f mult la cele 2 motoare si as prefera sa cumpar un Z10XE care este euro 4
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Privind norma euro eu cred ca mai bine mergi la RAR cu actele in mina, se poate gasi si pe net dar nu e chiar sigura, in orice caz motoarele cu X in fata dupa RAR pot fi euro 2 sau 3, nu am inteles pina acum criteriul lor.

Privind distributia iti recomand cum spunea si Stefan sa ai mare grija, nu te duce la orice timpit cu gura mare ca ai sa regreti, am destule cazuri.

Momentan pot recomanda pentru inlocuire distributie (mai bun si mai complet ca in TIS) in afara de Iasi unde va ajut eu doar Craiova+Timisoara si de miine Tirgoviste. Atentie inca o data la siguranta si calitatea lucrarii de avut atentie, nu e chiar banal cum multi "mecanici" cred ca ar fi. Cei din Tirgoviste stiu meserie perfect dar orice chichita vor sa o stie (vin in Iasi ca sa asiste o lucrare), miine seara vor cunoaste mai toate timpeniile mai ales ca voi avea o masina cit se poate de problematica, depuneri pe circuit ungere+admisie+egr+throttle....

Multi "mecanici" declara ca aceste motoare sunt o teapa, GRESIT total, au fost si sunt prea bune, porcii schimba in bord km de la 150-200.000km pentru un clasic 80,000km ... stiu ca tine lantul si ca sa mascheze baga un ulei caree nu tacane la primele minute.
Opel a schimbat multe...Z14XEP provine exact din Z12XEP aproape identic cu seria XE, motoare fiabile si fara batai de cap, eu chiar ma mir cum pot tachetii sa bata atitia km fara uzura.
Alta treaba super la ele, ce plastic folosesc la patine (3 buc) de uzura este aproape nula?
  • floreaus

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2008 1.3 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Va salut,sunt cam nou pe aici si am citit cam totul despre distributie,am o corsa din 2001 si cred ca e varza distributia deoarece masina trepideaza foarte tare la relanti,desigur este omniprezent si sunetul specific de diesel si tot tacamul,as vrea daca se poate sa fac rost de un nr de telefon al domnului dancuciureanu sa pot sta de vorba cu el,va multumesc!
Skip ads

  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Cei din Tirgoviste stiu meserie perfect dar orice chichita vor sa o stie (vin in Iasi ca sa asiste o lucrare)


E vorba de d-l Mircea?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mihai_39 da, Mircea Hau.


Ultima modificare facuta de dancuciureanu la Vin 30 Apr, 2010 1:43 pm
  • floreaus

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2008 1.3 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru promtitudine si vreau sa mai spun ca problema aceasta cu distributia este f generalizata,eu sunt din Suceava si sunt destule corsa pe aici,nu ratez niciodata,daca am ocazia, sa intreb un alt posesor de corsa daca face si masina lui la fel,eu din cate am auzit si am vazut toate au o tzacaneala urata rau,am fost la reprezentanta la "gold sub paltin"(sa citez pe cineva de pe forum) si seful de la mecanici imi spune:"nu are nimic,toate fac la fel,mergi linistit!",pacat ca niste oameni care trebuiau sa viseze modelele de la opel,dat fiind ca lucreaza la reprezentanta,pot afirma niste aberatii ca de exemplu"nu are nimic" ce ulterior pot sa-ti transforme masina intr-o epava.Exista si posesori mai in varsta de corsa ce nu stiu sa caute pe forumuri sau in alta parte,aia ce fac?
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Da la "mecanicii" de la Opel ar trebui sa le aratam cateva masini puse la punct, si unul care tzacane ...

Si la mine au fost oameni care ziceau ca este ceva normal, si dupa ce au ascultat motorasul meu au ramas muti. Este silentios de numai.

Multi sunt fentati cu povestea "trei cilindri..."
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Corect este Cold sub Paltin Laughing , sunt niste idioti care habar nu au pe ce lume traiesc, schimba ulei+filtre+placute la masinile din garantie, treaba de maimuta.
Exista si posesori mai in varsta de corsa ce nu stiu sa caute pe forumuri sau in alta parte,aia ce fac?

Pai doua variante cunosc:
1. Au copii si le deschid ei capul, au cunostinte...eu am avut si un pensionar client.
2. Reusesc performanta sa sara un dinte, s-a intimplat, motor varza.
Sfatul meu este sa schimbi distributia repede si degraba, avantaje:
-scapi de stres ca ar putea sari un dinte
-motorul va toarce frumos
-consum mai mic
-demaraj si putere mai mare
-scapi de uzura tacheti si culbutori care acum sunt batuti la greu (tacaneala)
-nu mai infunzi catalizator (admisie+evacuare aiurea = ardere proasta = colmatare)

Cind te hotarasti te astept, lucrez si simbata daca nu poti in timpul saptaminii)
  • neuradu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2007

  • Mesaj Privat
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Aqmt-Tnfybw&hl=en"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Aqmt-Tnfybw&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>

sper ca e corect

Am corectat eu,
Dan

Distributie care trebuie inlocuita clar, tacane excesiv, vibreaza si se poate observa clar cum dupa taiere contact se aude tac tac tac tac pe cind un motor cu distributia buna efectiv moare fara zgomot.
Cel mai aproape de tine este szilid in TM, macar face treaba buna si dormi linistit inca 120,000km, cu cei din CJ sunt lamurit ca is cu pluta si nu am cunostinta de oameni care sa faca ceva de calitate. Chestia e ca trebuie scule, cunostinte temeinice, experienta...
Calitate ai mai avea la Opel West Oradea dar costa de rupe, asta este... doi, ei nu vor pierde timpul ca Szilard ca curete totul meticulos ca asta costa.
Stringe banuti repede si gata
  • neuradu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2007

  • Mesaj Privat
ok
cum e ?
are 106000 km
luata cu 86000 acum 3 ani
la inceput era mult mai silentioasa si dupa 2-3 min la relanti parca era oprita dar acum nu mai am acea senzatie
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am modificat postul initial, mai citeste odata.
Mergi la Szilard, vorbeste cu el la tel si convinge-l sa lucreze simbata+duminica ca sa iti curete si admisie+egr+throttle, sa scoata sobolanii din motor Wink . Se poate si intr-o singura zi dar trebuie 2 oameni plus proprietarul la frecat diverse. El momentan nu are ajutor de baza cum il am eu pe Iulian in Iasi deci doua zile de munca si putoare de carbusolv cam trebuie. Chiar daca ai curatat tu EGR sa stii ca teava care duce la admisie si ea este imbicsita, la admisie nu te baga ca ai sansa mare sa o rupi bucatele si este numai 5mil. La piese ca de obicei va pot ajuta eu.
Skip ads

  • floreaus

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2008 1.3 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salutare din nou,am postat acum 3 sau 4 saptamani daca nu ma insel pe aceiasi tema adica distributie motor 1L corsa/agila,am fost in Iasi la domnul Dan Cuciureanu sa rezolvam problema,cam reticient ce-i drept la inceput banuind cam ce este de facut si stiind cam cum sunt restul sau mai degraba toti mecanicii pe la care m-am perindat.Acestea fiind spuse ne-am dat la treaba si incet incet mi-am vazut masina demontata si pusa la loc.Tin sa mentionez neaparat ca este o adevarata placere sa cunosti si sa vezi un om/mecanic ce stie cu adevarat ce face! nu ma asteptam si nu am crezut ca cineva poate sa faca totul ca la carte de la a la z,cea mai placuta senzatie o aveam cand intrebam ceva si raspunsul venea fara intarziere cu lux de amanunte ca sa inteleaga tot prostul.Nota 10+ pentru domnul dan si stiu ca merita sa bat drumul pana la iasi sa schimb orice altceva.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
floreaus la tine a mai ramas admisia si EGR se face, ma bucur ca esti multumit.
  • dirinea

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut,am cumparat o corsa 1.2 din 2001 123000km si am schimbat la reprezentanta opel din Valcea lant, intinzator si patine distributie(motorul avea un usor tacanit,cei de la opel au zis ca nu e cazul sa schimb nimic)Dupa schimbare motorul trepideaza destul de rau la relanti iar cei de la opel au zis ca trebuie sa schimb injectorul 4 (asa l-a zis lor testerul)desi inainte de a cumpara masina la diagnoza facuta de ei masina era Ok in afara de o eroare 0170 care s-a stins dupa ce au curatat egr(astept sa vad daca se mai aprinde beculetul)
Astept o parere competenta.multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
dirinea, un injector nu se infunda in citeva ore cit se schimba distributia, doar daca il schimba ei cu altul...deh traim in Romania...
Eu cred ca au pus distributia aiurea, nu ai fi primul!
Citeste https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=27040
Am mai avut un caz Laughing https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=22037
Aproape de tine am doi oameni care te pot ajuta competent in Craiova sau Tirgoviste, dupa cum preferi. Ma suni 0745-640077 si vorbim detalii.
  • floreaus

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2008 1.3 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut baieti,am inceput sa povestesc cum a fost la schimbarea distributie insa de masinuta nu am povestit nimic,avand in vedere cat am citit pe forum ininte de a schimba distributia imi imaginam ca masina mea o sa se transforme intr-un mic bolid,nu a fost chiar asa insa rezultatele sunt clar vizibile,motorul merge rotund si simt in el mai multa vlaga iar daca ar fi cazul sa vorbim de consum...am ramas profund inpresionat!Toate aceste schimbari nu le observi instant dupa schimbare sau daca ti-0ai cumparat masina si mergi repede sa-i faci distributia,eu o am de un an si am cumparat-o cu distributia varza nestiind ce se intampla cu ea iar acum sunt fericit ca mica mea Corsa poate mai mult!Sfatul meu pentru toti fericitii posesori ai unei Corsa(masina este pe locul 34 in topul celor mai fiabile autovehicule din ultimul deceniu iar golful pe 36)este sa nu ezite cand se pune problema schimbarii distributiei si sa incerce sa o faca la un specialist!

Un sfat vreau de la voi chiar daca ce va intreb eu e cam off-topic,mi-am gasit dimineata masina cu sigla rupta,probabil un tigan si-a dorit sa-si puna in frunte sigla si nu a reusit sa o scoata de tot,a ramas numai cu jumate urmand ca cealalta jumate sa o conpleteze cu una de la mercedes probalil;intrebarea este unde as putea gasii una noua pt ca am auzit ca astfel de repere nu sunt prin cataloage,multumesc!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Diferente de la cer la pamint in fuctionare dupa schimbarea distributiei nu exista dar nu sunt de aruncat:
-consum mai bun, cam 10% sau altfel spus cam 0,5l/100KM
-mai multa putere, se recistiga cam 5 cp pierduti ca avansul era alandala, supapele se inchideau/deschideau aiurea
-motorul atinge turatii mai mari si fara limitare de la detonatii
-nu mai tacane si se scapa de uzura care apare la tacheti, culbutori etc.
-dormi fara grija ca ar putea sari un dinte, au fost cazuri destule chiar si la Z13DT care fiind diesel lumea crede ca asa trebuie sa mearga motorul, din diesel devine tractor...

Sigla (daca vorbim de fata) se gaseste noua la 60-70lei, incearca la dezmembrari poate gasesti pe o grila radiator sparta, iei cu totul si o dezlipesti usor acasa. Ca sa scoti ramasitele sau cea noua incalzesti cu un uscator de par si folosesti o lama rezistenta la dezlipire, vezi ca mai toate au si un sistem de gen nit, ai putina munca dar se face. Din cauza nitului se rup cind vor sa le fure.
  • dirinea

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Revin cu detalii despre problemele aparute dupa schimbarea distributiei la reprezententa opel valcea. In final dupa ce au mai aparut erori 0300,0304,0203,0204 au constatat ca mufa de la axul cu came ne era bine prinsa.Deocamdata motorul nu mai trepideaza dar am senzatia ca nici nu trage cum ar trebui(poate e doar o senzatie).Mai merg o perioada cu ea sa vad ce se intampla ,daca nu e ok apelez la ajutorul celor de la craiova.(am pastrat devizele de scimbare distributie si constatare trepidatie motor-totusi cand l-am pus sa scrie ca distributia e ok si injectorul e de vina asa cum a zis nu a vrut sa scrie si a verificat din nou distributia)
  • stefan_10

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Cod P0340 nu ai avut? Motorul se aude ca si cum ar trage aer fals? Ca nu trage ca inainte nu e in regula
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR