Ai uitat parola?


  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,242
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Simptome: rezistenta termica ventilator habitaclu se incalzeste si ia foc intr-un final plasticul

Cod(uri) eroare: nu sunt
----
Model: Astra h
An fabricatie: 2005
Cod motor: z19dtj
Saptamana trecuta s-au topit firele fara sa fie pornita ventilatia/clima. Probabil ca s-a rupt protectia conductorului(gen usa) si a facut scurt urmat de topirea mufei(partial) dar fara ca sigurantele din tablouri sa se fi ars asadar azi am refacut cablajul ars, remufat conectorii mama, izolat si de mers merge dar am urmatoarea problema: cand dau drumul la ventilatie, rezistenta se incalzeste foarte tare si topeste tot ce inseamna plastic. Am probat rezistenta cu ventilatorul scos si nu se incalzeste.
De schimbat ce ar trebui sa schimb? Rezistenta sau ventilatorul?

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 10,078
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Trebuie in primul rand sa vezi cauza pentru care s-au ars firele alea... Nu e normal.
Dupa cum arata, ori e contact imperfect ori e consum foarte mare (posibil cauzat de o problema la motorul aerotermei).
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,242
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Momentan sunt in cautare de rezistenta si ventilator. Ventilatorul se invarte usor la mana, daca ar fi fost gripat as fi inteles, dar asa chiar nu inteleg de ce se incalzeste pana la topire... contactul este bun acum si totusi se topeste.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
In cazul tau problema a fost generata de consum anormal,ca urmare a uzurii lagarelor(frecare rotor pe stator),situatie in care curentul creste progresiv cu starea de uzura,efectul fiind topirea izolatorilor pe tot circuitul in punctele cu rezistenta marita(cuple,comutator,siguranta). Cu orice tip de ampermetru,ce suporta cel putin 50A,se poate masura curentul cerut de electroventilator,functie de care se va analiza situatia si se va alege solutia de rezolvare...

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata