Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • pyanystul

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2010 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Va salut,
Revin cu o problema pentru al meu Corsa C(2001) Z10XE, 973cc, benzina:
Masina merge zic eu bine...dar uneori se intampla fenomenul acesta:
Bag 1 plec de pe loc (pleaca bine), schimb 2, si o turez (nu prea are viata in ea, urca greu viteza), schimb 3..merge subturata, schimb inapoi in 2, abiaaa urca viteza...apasss pe pedala aia aproape pana jos...ee si dupa aia cateodata...gataaa isi revine si pleca scaunul de sub mine!Ca si senzatie e ca si cand ar fi avut mizerie in benzina...scapa gunoaia aia si dupa aceea isi revine brusc, si merge perfect.Mentionez ca atunci cand se intampla treaba asta se aprinde si "check engine".Intrebarea mea (ca si novice in mecanica) ce pot verifica/schimba?
ulei?
buji?
filtru de aer?
Sau nu are legatura cu acestea?
Va multumesc!
Skip ads

  • ney

  • Mesaje scrise: 985
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
1 Curarata clapeta......proba
2 egr
Si 3 care ar trebui sa fie pe locul 1: pune un tester!
  • pyanystul

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2010 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2018

  • Mesaj Privat
la clapeta, m-am gandit si eu.O sa schimb filtru de aer...si daca tot demontez filtrul o sa curat si clapeta, multumesc!
  • emil837

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Fa o diagnoza cred ca ai senzorul landa dus sau cu probleme.
Skip ads

  • pyanystul

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2010 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2018

  • Mesaj Privat
ok
  • emil837

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2009

  • Mesaj Privat
In 3 saptamani te pot ajuta cu o diagnoza (daca merg pe masina testerele mele) in Bucuresti. Te ajut gratuit. Eu fac din placere partea de auto nu traiesc din asa ceva am alt job.
  • pyanystul

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2010 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Pai,cu siguranta o sa ne auzim atunci.Multumesc mult!
  • pyanystul

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2010 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Inca nu am avut timp sa ridic capota, dar am observat urmatorul fenomen:
Uneori cand schimb 2, sau 3, apasa pe pedala de acceleratie si asa cum spuneam creste viteza foarteeee greu (parca as urca la deal), si atunci iau piciorul de pe acceleratie, dupa care o apas iar, ridic/calc acceleratia de 1..2 ori si gata isi revine si accelereaza normal...va spune ceva acest fenomen?
Skip ads

  • pyanystul

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2010 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Am incercat astazi sa demontez clapeta de acceleratie, dar am reusit doar pe jumatate, am desfacut acel capac de plastic negru(prins in cele 2 suruburi) in care intra furtunul de la filtrul de aer...iar aici o surpriza...acest capac avea intre el si clapeta de acceleratie...un fel de silicon....(initial am crezut ca e o garnitura veche), dupa aceea am desfacut si cele 4 suruburi de la clapeta si am tras cat am putut de tare de ea dar nu a iesit de acolo...am pipait cu mana pe margini si este lipita si ea de motor cu acelasi silicon negru...sau ceva de genul.Mi-a fost frica sa nu stric ceva si am renuntat, am curatato asa cum am putut...si se simte ca merge mai bineeee.Acum vin si va intreb, ce este siliconul ala?Pot sa il curat?Daca il curat risc sa nu mai fie etansa si sa am probleme si probabil de aceea la pus?Se practica lipirea (etansarea) clapetei in astfel se moduri?Multumesc!
  • pyanystul

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2010 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2018

  • Mesaj Privat
I-am schimbat toate 3 bujiile dintre care una era uda...Totul si-a revenit la normal acum, doar ca aleatoriu pentru cateva secunde cand sunt in a 4-a si merg cu viteza mai mare, se aprinde "masinuta cu cheita" asta am observat ca se intampla dupa ce am schimbat uleiul, desi i-am resetat acel interval de service (Insp).Poate fi ceva grav?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Fa un test de compresie pe cilindri
  • pyanystul

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2010 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Asta intentionez sa fac, dar bujia uda, poate fi si de la bobina?Bobina care multi mi-au spus ca e cam cu probleme....asta doar asa...fara nici un fel de test, doar pe baza comportamentului masinii.
Skip ads

  • pyanystul

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2010 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Pana la urma problema era din cauza bobinei.Bobina care avea cateva fisuri mici si am incercat dupa ce am vazut ca se pot lipi cu niste rasini speciale, dar fara nici un rezultat pana nu am schimbato.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR